Traore schenkt Rouches gouden punt - Nieuws | Voetbalkrant.com




Krijg 150€ gratis bij bwin en misschien mag jij als VIP naar Real Madrid!

Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt

Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt

Moussa Traore heeft Standard in het noorden van Nederland een gouden punt bezorgd. In de toegevoegde tijd maakte hij een doelpunt van Mounir El Hamdaoui ongedaan.

AZ en Standard konden na de nederlaag op de openingsspeeldag nieuw puntenverlies best vermijden. In een gelijkmatige eerste helft bleven beide ploegen echter onder niveau.

 

Slordig

 

De beste kansen waren in de eerste helft voor de thuisploeg. Sinan Bolat moest twee keer ingrijpen en tikte een strak schot van Maarten Martens en een verrassende kopbal van Mounir El Hamdaoui in hoekschop.

 

De Rouches sprongen te slordig om met de geboden mogelijkheden en kon doelman Sergio Romero amper bedreigen. Een afgeweken schot van Dieumerci Mbokani ging net naast.

 

Na rust schakelde AZ een paar versnellingen hoger en tikte het de Rouches tien minuten van de mat. Dat was voldoende om Standard op achterstand te zetten. Brett Hollman prikte het leer mooi tot bij El Hamdaoui, die met een halve sleepbeweging het leer in de draai voorbij Bolat duwde.


Gouden wissel

 

De Marokkaan vergat echter Standard helemaal dood te doen. De spitsbroeder van Moussa Dembele kreeg drie uitstekende mogelijkheden, maar botste twee keer op Bolat. De derde poging besloot hij veel te zwak richting doel.

 

Standard knokte zich terug in de wedstrijd, maar kon onvoldoende dreigen. Mehdi Carcela was dicht bij de gelijkmaker, maar Romero tikte met een schitterende reflex het schot over de dwarsligger.

 

De Rouches leken zich neer te leggen bij een nieuwe nederlaag, maar de ingevallen Moussa Traore zorgde in de slotfase toch nog voor een onverhoopt punt. Na een lange bal kwam het leer via Axel Witsel tot bij Traore, die het leer hoog in de netten knalde.


Griekse hel

 

Een gouden doelpunt van Traore waardoor Standard zij aan zij blijft met AZ. Over drie weken kunnen Laszlo Bölöni iets relaxer richting Griekenland reizen. Puntenverlies in de Griekse hel is plots niet meer zo dramatisch als net voor de 90e minuut. (AN)

Auteur: Steurbaut Kersten
Beste bezoeker, wilt u uw eigen voetbalclub in de kijker plaatsen? Stuur ons het nieuws van je club door en wij zorgen voor landelijke publicatie.
Mailen op info@voetbalkrant.com.
Deel dit artikel met anderen
Facebook Netlog AddToAny
Aanverwante competities
Aanverwante ploegen
Aanverwante spelers
Reacties
01/10/2009 12:20
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt



Man, ik ben al helemaal aan het beven, posts anti-Brugge, stel je voor!

Jij denkt dat dat punt verdiend is voor Standard? Mag dat niet gezegd worden? Lees ook dat stukje na de komma.

En geen reaktie op dat eerste deel ook? Raar, maar ik begrijp wel dat je wat beschaamd bent over daarover.



Duidelijk wel!!Ah chocopoep, bij ons spelen ze met 6 belgen in de ploeg! Bij jullie???

BrugesYNWA: deze jongen heeft nog altijd niet door dat AZ de betere ploeg was en dat wat standard liet zien, veel te weinig was. Zijn glazen van zijn rood witte bril zijn duidelijk ook mee geverfd... Vandaar ie niets zag. :-)
30/09/2009 21:10
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt


onverdiend?? zie maar dat jullie onverdiend met iets terug komen! blijven wij niet werken voor jullie clubs recht te houden hoor! minstens een ountje in frankrijk,of ge zult het weten hier aan de posten.



Man, ik ben al helemaal aan het beven, posts anti-Brugge, stel je voor!

Jij denkt dat dat punt verdiend is voor Standard? Mag dat niet gezegd worden? Lees ook dat stukje na de komma.

En geen reaktie op dat eerste deel ook? Raar, maar ik begrijp wel dat je wat beschaamd bent over daarover.
30/09/2009 19:44
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
eerste helft was van beide ploegen slecht.
na de rust kwam standard goed weg in het eerste kwartier, waardoor het maar 1-0 bleef.
en uiteindelijk verdiende standard nog een punt omdat ze er voor bleven gaan.
30/09/2009 19:32
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Ik wist niet zo goed pro wie ik moest zijn. De ploeg met de meeste Belgen of de Belgische ploeg...

Onverdiend punt van Standard maar het is wel een punt, de rest is snel vergeten.


onverdiend?? zie maar dat jullie onverdiend met iets terug komen! blijven wij niet werken voor jullie clubs recht te houden hoor! minstens een ountje in frankrijk,of ge zult het weten hier aan de posten.
30/09/2009 19:28
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Ik wist niet zo goed pro wie ik moest zijn. De ploeg met de meeste Belgen of de Belgische ploeg...

Onverdiend punt van Standard maar het is wel een punt, de rest is snel vergeten.
30/09/2009 19:15
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Wat een hoop frustratie, je geeft de mensen hier een illusie dat je er pensoonlijk bij betrokken bent. Je legt ieder woord dat door Nederlanders wordt gebezigd op een goudschaaltje! Alleen de negatieve sla je op in je hersenpan, de positieve (ja die waren er ook) negeer je omdat het niet past in je anti-Ollandbeeld.


GEEN HOLLAND HAAT VRIEND! ik ken goede gasten uit nederland!die respect hebben voor alles hier! ook voor onze sport en normen!en met jouw heb ik ook geen problemen mijn beste'het is gezegd tegen mij van mensen uit"""nederland!
30/09/2009 19:06
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt


Respect? wij hebben voor elke club respect! ook voor mvv'met de zomerse uitstap!maar jullie amateuristisch kanaal NOS"! zat te zeiken op alles en nog wat!onze jongens die mooi keurig gekleed gingen,en kiekjes namen van hun eigen,werd afgekraakt als "lullig"onproffesioneel'jonge gasten die gewoon genieten van de CL"!na de wedstrijd zei er een andere in jullie studio "T'is maar standard de liege'?? in engeland tegen Liverpool kregen we nog meer respect dan bij de boertige buurtjes over de grens...wtf? t'is maar nederland! haloooo komt maar snel van die wolk af jullie! dat die topclub word gedragen door belgen dat wij verwijfden nichten vinden,zou ik maar op bescheidener worden dan een dom naief hypocriet bijeen gezocht zooitje annalisten,dat werkelijk lullig overkwam bij ons!en 3 keer 2 ballen op het veld tijdens een CL"wedstrijd daar in Alkmaar'nog veel bokes eten voor je nog eens iets organiseert dikke nekken!
Wat een hoop frustratie, je geeft de mensen hier een illusie dat je er pensoonlijk bij betrokken bent. Je legt ieder woord dat door Nederlanders wordt gebezigd op een goudschaaltje! Alleen de negatieve sla je op in je hersenpan, de positieve (ja die waren er ook) negeer je omdat het niet past in je anti-Ollandbeeld.
30/09/2009 18:56
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Volgens mij heb jij erg veel moeite om een andere mening dan de jouwe te respecteren? Als je dat wel zou hebben dan zou je niet op de persoonlijke toer gaan.


Respect? wij hebben voor elke club respect! ook voor mvv'met de zomerse uitstap!maar jullie amateuristisch kanaal NOS"! zat te zeiken op alles en nog wat!onze jongens die mooi keurig gekleed gingen,en kiekjes namen van hun eigen,werd afgekraakt als "lullig"onproffesioneel'jonge gasten die gewoon genieten van de CL"!na de wedstrijd zei er een andere in jullie studio "T'is maar standard de liege'?? in engeland tegen Liverpool kregen we nog meer respect dan bij de boertige buurtjes over de grens...wtf? t'is maar nederland! haloooo komt maar snel van die wolk af jullie! dat die topclub word gedragen door belgen dat wij verwijfden nichten vinden,zou ik maar op bescheidener worden dan een dom naief hypocriet bijeen gezocht zooitje annalisten,dat werkelijk lullig overkwam bij ons!en 3 keer 2 ballen op het veld tijdens een CL"wedstrijd daar in Alkmaar'nog veel bokes eten voor je nog eens iets organiseert dikke nekken!

ik wilden gisteren kijken op welke zender het bij jullie kwam!zag ik daar per toeval wel Jan Mulder'zeker die met een filmpje van Dutroux zat te lachen in een praatprogramma! iets van 16 jaar geleden...EIKELS!!KLASSE KENNEN JULLIE DAT?
30/09/2009 18:44
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
net filmke bekeken van koevrouw" Man..Man.pff wat een huiiiiiiiilenbalk! heb compassie met die verslagenheid daar...zielig! heeft er iemand een zakdoekje in de zaal voor deze rosse boer? haha komt er van met die overroepen tering arrogantie!
losers
Volgens mij heb jij erg veel moeite om een andere mening dan de jouwe te respecteren? Als je dat wel zou hebben dan zou je niet op de persoonlijke toer gaan.
30/09/2009 18:25
Traore schenkt Rouches gouden punt


zedde gij na ont zwansen??? Als er 1 club iets verdiende was het AZ, nl. de drie punten. Mooi tiktak voetbal, mooie steekballen,...en wat stelde standard daar tegenover? Bijna niets...

In het voetbal tellen enkel de doelpunten. Wij speelden tegen Zagreb een kakmatch, maar wonnen zelfs nog. Uiteindelijk is dat het enige wat telt, de manier waarop is irrelevant. Tiktak dat geeft trouwens alleen maar ne goeie adem ;-)
30/09/2009 18:21
Traore schenkt Rouches gouden punt
ik begrijp ook niet dat de az'Belgen alles geven en bij de Duivels zijn het slappe zakken! van mij mogen ze daar blijven,maar dat zal jouw landgenoot "Dick'wel beslissen zeker.Op standard zal dit Az niet zoveel kansen krijgen! kans verkeken dus Case Closed!
Tous ensemble!

Juist, als ze VOOR Belgie moeten spelen kunnen ze geen kloten, als ze TEGEN een Belgische ploeg mogen spelen, dan spelen ze de match van hun leven.
30/09/2009 17:47
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Uitgekookte ploeg AZ en Standard was gewoon nergens. Foute keuzes ook van Boloni zowel tactisch als het laten ondergaan van het spel. In een match met wat meer "cup" gehalte gaf ik Standard meer kans. Pas na het doelpunt van El Hamdaoui werd er pressing gezet. El Hamdaoui die trouwens buiten het doelpunt maar een erg magere match speelde, in tegenstelling to Moussa. Ook onze andere belgen vond ik goed. Ik vrees dat de 3 anderen (na Arsenal) dicht bijeen liggen dus extra jammer dat AZ hier 2 punten verliest.


gaat er wonen!
30/09/2009 17:37
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Uitgekookte ploeg AZ en Standard was gewoon nergens. Foute keuzes ook van Boloni zowel tactisch als het laten ondergaan van het spel. In een match met wat meer "cup" gehalte gaf ik Standard meer kans. Pas na het doelpunt van El Hamdaoui werd er pressing gezet. El Hamdaoui die trouwens buiten het doelpunt maar een erg magere match speelde, in tegenstelling to Moussa. Ook onze andere belgen vond ik goed. Ik vrees dat de 3 anderen (na Arsenal) dicht bijeen liggen dus extra jammer dat AZ hier 2 punten verliest.
30/09/2009 17:32
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
net filmke bekeken van koevrouw" Man..Man.pff wat een huiiiiiiiilenbalk! heb compassie met die verslagenheid daar...zielig! heeft er iemand een zakdoekje in de zaal voor deze rosse boer? haha komt er van met die overroepen tering arrogantie!
losers
30/09/2009 16:15
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
AZ was slecht, net als Standard. Toch, AZ was vast en zeker te pakken, maar dat zijn vijgen na Pasen. 'n Verdiend punt: je moet je kansen maar afwerken.
30/09/2009 16:08
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Zijn toch een aantal die effe de tweede helft effe moeten terug bekijken. Hoe simpel AZ er na die goal begon te tikken. AZ had precies vleugels en ging volop op zoek naar die tweede goal. Dat die bal er op het einde nog ingaat voor standard, mja...

Misschien moeten de standard fans die vonden dat hun club zo goed speelde en dat AZ slecht was, effe de kijk van Jova op de match lezen. Deze jongen kan tenminste objectief een match beoordelen en ligt niet te zweven en zet zijn standard bril wel af...
30/09/2009 16:04
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
in zo'n match zou ik igor ten eerste altijd opstellen! az is te pakken van achter en zeker in de lucht! vond het jammer van de verdedigende opstelling dewelke ook in kotrijk werd toegepast, niet te snappen voor onze ploeg!! nuja met dat punt moete we tevrede zijn! hopelijk binne 3 weken in griekenland iets rapen, zou mooi zijn!
30/09/2009 14:39
Traore schenkt Rouches gouden punt


Serieus je hebt mijn posts gewoon niet goed gelezen/begrepen. Als ik zeg dat ik Standard slecht vond maar dat dit de eerste wedstrijd is die ik van hun zie en dus niet kan oordelen begrijp ik niet wat jij daar verkeerd aan ziet...


was AZ" super? moeten wij het spel maken op verplaatsing met een half fit team? denk het niet.ons spel was slecht en dat is een compliment voor standard met deze jongen groep!heb ook van anderen de commentaren gehoord op de nos"niets anders dan afbraak voor de match begon'jullie denken echt dat je een topcompetitie hebt he? wanneer komt het bessef dat jullie maar "nederland' zijn en geen duitsland,spanje of weet ik veel! nu ja lik op stuk noem ik deze arrogantie!ik begrijp ook niet dat de az'Belgen alles geven en bij de Duivels zijn het slappe zakken! van mij mogen ze daar blijven,maar dat zal jouw landgenoot "Dick'wel beslissen zeker.Op standard zal dit Az niet zoveel kansen krijgen! kans verkeken dus Case Closed!
Tous ensemble!
30/09/2009 14:04
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Ik lees hier bijzonder veel flauwekul. AZ met 3-0 kunnen winnen? Dan toch enkel in een wereld waarin elke kans raak is!
Eerste helft was niet kunnen (AZ monopoliseerde de bal... op de eigen helft dan, vooral) tegen niet willen. Tweede helft komt AZ met meer geluk dan kunde op voorsprong (dat traject van de bal gezien? bovendien stond El Hamdaoui, goeie spits trouwens, volgens mij buitenspel toen hij werd aangespeeld) en doet Standard eindelijk mee en is het minstens de evenknie.
Die fout van Traore, je ziet duidelijk dat hij de bal volgt met z'n hoofd en dus niet ziet waar zn voet belandt. Kan gebeuren, maar het zou absurd zijn om voor zoiets zelfs nog maar een kaart te geven.
juist.. alleen met dat laatste ga ik niet akkoord : traore wist wel deglijk waar ie z'n voet plantte, hoor. dat zijn zo van die geniepige foutjes...
30/09/2009 14:02
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Tuurlijk er verwacht toch niemand dat standard 20 miljoen uitgeeft maar als je fellaini, onyewu, dante laat vertrekken dan kun je toch op zijn minst enkele deftige vervangers verwachten? een miljoen of 5 moet toch vrij te maken zijn als je zeker bent van groepsfase cl en al minstens 15miljoen extra inkomsten zult hebben... Traore, Carcela, Mangala en andere hebben potentieel maar zijn nog veel te groen voor de cl. En ik kan hier ook enkel mijn mening geven en dat is dat ik toch enigzins teleurgesteld zou zijn als standardsupporter omdat dit een vrij unieke kans was ( rechtstreeks plaatsing 2 haalbare tegenstanders) en ongeacht of ze de 2 ronde al dan niet halen vind ik dit gewoon een gemiste kans.
ok, hierin kan ik je wel volgen
30/09/2009 14:01
Traore schenkt Rouches gouden punt


denk jij nu echt dat wij tevreden zijn met spel van onze club? discussier hier mee,maar ik zie alleen de critiek gericht naar Standard'! als je een club weinig ziet spelen kun je toch moeilijk beoordelen? ik kraak jouw twente ook niet af! op sclessin moet het onze revange worden,of we hebben gefaald simpel'! No hard feelings!!


Serieus je hebt mijn posts gewoon niet goed gelezen/begrepen. Als ik zeg dat ik Standard slecht vond maar dat dit de eerste wedstrijd is die ik van hun zie en dus niet kan oordelen begrijp ik niet wat jij daar verkeerd aan ziet...
30/09/2009 13:43
Traore schenkt Rouches gouden punt


zedde gij na ont zwansen??? Als er 1 club iets verdiende was het AZ, nl. de drie punten. Mooi tiktak voetbal, mooie steekballen,...en wat stelde standard daar tegenover? Bijna niets...


luistert vriend, als je in de CL de kansen niet afmaakt sta je nergens. AZ kon tot 2-0, 3-0 uitlopen maar ze maakten het niet af. In de Cl moet je alleen punten pakken in de eerste ronde. Hoe je dat doet, maakt niet uit. AZ bracht idd tiktak, maar hun horloge viel letterlijk stil. Op t einde van de match kochten ze er niets mee. Anderlecht kreeg ook 2 kansen in Zagreb en ze maakten ze af. Zo moet je Europees spelen in die voorronde.

Na de wissel van Sarr trok Standard wel degelijk naar voren. Het resulteerde niet in grote kansen, behalve t schot van Carcella. Het feit dat ze een punt haalden was op wilskracht. Dus verdienen ze het punt.
30/09/2009 13:09
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
De manier waarop maakt geen hol uit, tis CL, en az speelde thuis, dus die moesten winnen, dat ze dit niet deden is hun eigen fout.

Ze weten dat standard ook op deze manier kan spelen, en ze hebben hun doel bereikt dus al die zever van het has 3-0 kunnen worden of onverdiend, is bullshit.

Dan had standard ook veel meer kunnen scoren en had het 3-4 kunnen worden, ze hebben ook kansen gehad, en pech met ballen die net niet goed vielen.

Het spel was niet goed, maar dit moest ook niet, daar moest AZ voor zorgen.
30/09/2009 12:54
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt

@enak en timoo


hoe denk je dat de ploegen waar jullie voor supporteren (lier en dender) gaan spelen in luik , brussel of in brugge????

juist hetzelfde als standard gisteren deed , dus kom hier aub niet de moraalridders uithangen. [br

de supportersvan brugge ,anderlecht enstandard zien door de superverdedigende aanpak van al deze zogenaamde kleine ploegskes veel draken van matchen
]


probeer eerst in eerste klasse te komen


Volgens WadiDegla' gaat Lierse de Cl' winnen binnen enkele jaren! onze belgische hoop!!
30/09/2009 12:47
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt

@enak en timoo


hoe denk je dat de ploegen waar jullie voor supporteren (lier en dender) gaan spelen in luik , brussel of in brugge????

juist hetzelfde als standard gisteren deed , dus kom hier aub niet de moraalridders uithangen. [br

de supportersvan brugge ,anderlecht enstandard zien door de superverdedigende aanpak van al deze zogenaamde kleine ploegskes veel draken van matchen
]


probeer eerst in eerste klasse te komen
30/09/2009 12:38
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Ik lees hier bijzonder veel flauwekul. AZ met 3-0 kunnen winnen? Dan toch enkel in een wereld waarin elke kans raak is!
Eerste helft was niet kunnen (AZ monopoliseerde de bal... op de eigen helft dan, vooral) tegen niet willen. Tweede helft komt AZ met meer geluk dan kunde op voorsprong (dat traject van de bal gezien? bovendien stond El Hamdaoui, goeie spits trouwens, volgens mij buitenspel toen hij werd aangespeeld) en doet Standard eindelijk mee en is het minstens de evenknie.
Die fout van Traore, je ziet duidelijk dat hij de bal volgt met z'n hoofd en dus niet ziet waar zn voet belandt. Kan gebeuren, maar het zou absurd zijn om voor zoiets zelfs nog maar een kaart te geven.




awel dit is nu eens een volledig correkt standpunt van wase wolf


ik ben volledig akkoord met zijn stelling



ik vond het verdedigende prestatie voetbal van standard gisteren ook maar niets maar het leverde nu eenmaalwel een punt op verplaatsing op
(remenber rode duivels onder guy thijs)


ik zie ook liever standard spelen met 2 spitsen en de camargo en garcella daarachter maar dan zet je wel alle deuren open en in cl word dit afgestraft.



ik ben geen fan van de camargo maar vanaf dat hij inviel zag je standard groeien .



en die goal van el hamdoaiaiaiia of zoiets in den aard . gisteren (in de vip sektie) vertelde me een hollander dat hij regelmatig zulk een goals maakt, blijkbaar kan hij dit goed
30/09/2009 12:31
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Ik lees hier bijzonder veel flauwekul. AZ met 3-0 kunnen winnen? Dan toch enkel in een wereld waarin elke kans raak is!
Eerste helft was niet kunnen (AZ monopoliseerde de bal... op de eigen helft dan, vooral) tegen niet willen. Tweede helft komt AZ met meer geluk dan kunde op voorsprong (dat traject van de bal gezien? bovendien stond El Hamdaoui, goeie spits trouwens, volgens mij buitenspel toen hij werd aangespeeld) en doet Standard eindelijk mee en is het minstens de evenknie.
Die fout van Traore, je ziet duidelijk dat hij de bal volgt met z'n hoofd en dus niet ziet waar zn voet belandt. Kan gebeuren, maar het zou absurd zijn om voor zoiets zelfs nog maar een kaart te geven.


knal erop'!!!!!!!!!
30/09/2009 12:25
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Ik lees hier bijzonder veel flauwekul. AZ met 3-0 kunnen winnen? Dan toch enkel in een wereld waarin elke kans raak is!
Eerste helft was niet kunnen (AZ monopoliseerde de bal... op de eigen helft dan, vooral) tegen niet willen. Tweede helft komt AZ met meer geluk dan kunde op voorsprong (dat traject van de bal gezien? bovendien stond El Hamdaoui, goeie spits trouwens, volgens mij buitenspel toen hij werd aangespeeld) en doet Standard eindelijk mee en is het minstens de evenknie.
Die fout van Traore, je ziet duidelijk dat hij de bal volgt met z'n hoofd en dus niet ziet waar zn voet belandt. Kan gebeuren, maar het zou absurd zijn om voor zoiets zelfs nog maar een kaart te geven.
30/09/2009 12:14
Traore schenkt Rouches gouden punt


Okee sorry hoor ik zal niks meer over welke andere club dan Twente zeggen, ben je nu niet meer boos ;)


denk jij nu echt dat wij tevreden zijn met spel van onze club? discussier hier mee,maar ik zie alleen de critiek gericht naar Standard'! als je een club weinig ziet spelen kun je toch moeilijk beoordelen? ik kraak jouw twente ook niet af! op sclessin moet het onze revange worden,of we hebben gefaald simpel'! No hard feelings!!
30/09/2009 12:10
Traore schenkt Rouches gouden punt


luister keeskop! moei je met je eigen ploegje want ik begrijp al niet wat jij hier komt uitvreten! en eikel? de grootste eikels zijn jullie wel bleiters! zoek de schuld bij jullie sukkelaars! je hebt je kans gehad met je Az! bij ons op sclessin krijgen ze die niet!als jij Standard niet kent moet je zeker je bakkes houden over mijn club! en hou jij je maar bezig met jou real"! en gedraag je hier wat of blijf weg op deze topic'of moet ik het melden aan vk"? aan jouw de keus pretentieuse ZAK!


Okee sorry hoor ik zal niks meer over welke andere club dan Twente zeggen, ben je nu niet meer boos ;)
30/09/2009 12:03
Traore schenkt Rouches gouden punt


Leer eens beter lezen eikel dan zag je staan dat ik punt 1 ook zeg dat als ze niet scoren het over is en dat ik niet kan oordelen omdat ik Standard verder niet ken...gefrustreerde dwaas


luister keeskop! moei je met je eigen ploegje want ik begrijp al niet wat jij hier komt uitvreten! en eikel? de grootste eikels zijn jullie wel bleiters! zoek de schuld bij jullie sukkelaars! je hebt je kans gehad met je Az! bij ons op sclessin krijgen ze die niet!als jij Standard niet kent moet je zeker je bakkes houden over mijn club! en hou jij je maar bezig met jou real"! en gedraag je hier wat of blijf weg op deze topic'of moet ik het melden aan vk"? aan jouw de keus pretentieuse ZAK!
30/09/2009 11:59
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Tuurlijk er verwacht toch niemand dat standard 20 miljoen uitgeeft maar als je fellaini, onyewu, dante laat vertrekken dan kun je toch op zijn minst enkele deftige vervangers verwachten? een miljoen of 5 moet toch vrij te maken zijn als je zeker bent van groepsfase cl en al minstens 15miljoen extra inkomsten zult hebben... Traore, Carcela, Mangala en andere hebben potentieel maar zijn nog veel te groen voor de cl. En ik kan hier ook enkel mijn mening geven en dat is dat ik toch enigzins teleurgesteld zou zijn als standardsupporter omdat dit een vrij unieke kans was ( rechtstreeks plaatsing 2 haalbare tegenstanders) en ongeacht of ze de 2 ronde al dan niet halen vind ik dit gewoon een gemiste kans.


Boloni weet het zelf niet meer vrees ik!
30/09/2009 11:58
Traore schenkt Rouches gouden punt


ach..bleit jij maar verder zoals op jullie nos'ik begrijp dat er zoals gewoonlijk nooit zelf critiek is bij jullie? wel beste'...dan moet je maar de kansjes afwerken,maar daar waren jullie te slap in,en dan valt doek! leer er mee leven! en bespaar me je argumenten over een team dat jij nooit hebt zien spelen!k doe dat ook niet bij een club twente die ik voor de laatste keer elf jaar geleden zag spelen.


Leer eens beter lezen eikel dan zag je staan dat ik punt 1 ook zeg dat als ze niet scoren het over is en dat ik niet kan oordelen omdat ik Standard verder niet ken...gefrustreerde dwaas
30/09/2009 11:56
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
komaan, zeg, da's toch wel heel simpel gesteld, hoor. niet vergeten dat, itt fcb en rsca, het de 1ste keer is dat standard Cl speelt, he, dus al die voorgaande jaren hebben ze 't met heel wat minder moeten stellen. het fijne weet ik er ook ni van maar ik weet wel dat 't geld dat van die transfers komt ni zomaar in nieuw materiaal kan gestoken worden, hoor, dat werd, meen ik te hebben vernomen, toch ook gebruikt om standard weer gezond te krijgen. 't is echt wel een misvatting om te denken da ge 20 milj krijgt voor een fellaini en da ge da geld integral in nieuwe spelers kunt steken, zo simpel is 't ni, zenne
Tuurlijk er verwacht toch niemand dat standard 20 miljoen uitgeeft maar als je fellaini, onyewu, dante laat vertrekken dan kun je toch op zijn minst enkele deftige vervangers verwachten? een miljoen of 5 moet toch vrij te maken zijn als je zeker bent van groepsfase cl en al minstens 15miljoen extra inkomsten zult hebben... Traore, Carcela, Mangala en andere hebben potentieel maar zijn nog veel te groen voor de cl. En ik kan hier ook enkel mijn mening geven en dat is dat ik toch enigzins teleurgesteld zou zijn als standardsupporter omdat dit een vrij unieke kans was ( rechtstreeks plaatsing 2 haalbare tegenstanders) en ongeacht of ze de 2 ronde al dan niet halen vind ik dit gewoon een gemiste kans.
30/09/2009 11:48
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
komaan, zeg, da's toch wel heel simpel gesteld, hoor. niet vergeten dat, itt fcb en rsca, het de 1ste keer is dat standard Cl speelt, he, dus al die voorgaande jaren hebben ze 't met heel wat minder moeten stellen. het fijne weet ik er ook ni van maar ik weet wel dat 't geld dat van die transfers komt ni zomaar in nieuw materiaal kan gestoken worden, hoor, dat werd, meen ik te hebben vernomen, toch ook gebruikt om standard weer gezond te krijgen. 't is echt wel een misvatting om te denken da ge 20 milj krijgt voor een fellaini en da ge da geld integral in nieuwe spelers kunt steken, zo simpel is 't ni, zenne



@fcbman

dat heb ik al zoveel gevraagd aan andere supps van mijn ploeg.Volgens de meesten word dat geld transfers/CL' in stukken betaald!maar ik zei gisteren nog tegen mijn vriendin waarom ze dan geen lening zijn aangegaan bij de bank ofzo? ach..het fijne weet ik ook niet ervan,en die Dacourt" is ook op het laatste nipperke gekocht! dat is toch voorzichtige politiek in de club naar mijn inziens.Die jongen moesten ze vroeger aanschaffen,dan speelden hij mee! die nieuwe "Rocha' pff was barslecht gisteren,maar heeft natuurlijk ook zijn aanpassing nog nodig.
30/09/2009 11:42
Traore schenkt Rouches gouden punt
rustig, rustig, hij geeft toch gewoon z'n mening zonder te provoceren ?


@fcbman
precies of wij niet beseffen dat het spel slecht was! ik ben dan ook fameus telleurgesteld in het voetbal gisteren van standard,en belgisch algemeen.Ik hoop dat jullie iets kunnen rapen in Frankrijk,want fcb en rsca verdiend het in het algemeen!wanneer gaat de storm hier is liggen in ons land? Maar toegeven dat de nederlanders zeer gefrustreerd waren,net als ik eigenlijk wat ik zag gisteren !herkende mijn ploeg niet meer europees,maar in de competitie gaat het ook al langs geen kant.Veel succes jongens donderdag!
30/09/2009 11:36
Traore schenkt Rouches gouden punt


ach..bleit jij maar verder zoals op jullie nos'ik begrijp dat er zoals gewoonlijk nooit zelf critiek is bij jullie? wel beste'...dan moet je maar de kansjes afwerken,maar daar waren jullie te slap in,en dan valt doek! leer er mee leven! en bespaar me je argumenten over een team dat jij nooit hebt zien spelen!k doe dat ook niet bij een club twente die ik voor de laatste keer elf jaar geleden zag spelen.
rustig, rustig, hij geeft toch gewoon z'n mening zonder te provoceren ?
30/09/2009 11:34
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt


Wat ga je met dat geld dan doen, toppers lokken om NIET in de CL te spelen voor de JL. Het is net omdat je dat geld hebt EN in de CL speelt dat sommige spelers willen komen.

Maar al dat geld van transfers lijkt me nogal mysterieus verdwenen.
komaan, zeg, da's toch wel heel simpel gesteld, hoor. niet vergeten dat, itt fcb en rsca, het de 1ste keer is dat standard Cl speelt, he, dus al die voorgaande jaren hebben ze 't met heel wat minder moeten stellen. het fijne weet ik er ook ni van maar ik weet wel dat 't geld dat van die transfers komt ni zomaar in nieuw materiaal kan gestoken worden, hoor, dat werd, meen ik te hebben vernomen, toch ook gebruikt om standard weer gezond te krijgen. 't is echt wel een misvatting om te denken da ge 20 milj krijgt voor een fellaini en da ge da geld integral in nieuwe spelers kunt steken, zo simpel is 't ni, zenne
30/09/2009 11:30
Traore schenkt Rouches gouden punt


Dat is ook de wedstrijd die ik heb gezien ;) Maar ja als je de kansen niet neemt om uit te lopen kun je de deksel op de neus krijgen. Maar naar het spelbeeld gekeken had het net zo goed 3-0 kunnen zijn. En ik ben niet pro AZ of anti Standard dit is gewoon mijn neutrale mening.


ach..bleit jij maar verder zoals op jullie nos'ik begrijp dat er zoals gewoonlijk nooit zelf critiek is bij jullie? wel beste'...dan moet je maar de kansjes afwerken,maar daar waren jullie te slap in,en dan valt doek! leer er mee leven! en bespaar me je argumenten over een team dat jij nooit hebt zien spelen!k doe dat ook niet bij een club twente die ik voor de laatste keer elf jaar geleden zag spelen.
30/09/2009 10:54
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Traore verdiende ROOD kort nadat hij was ingevallen,voor de rest ,véél kansen gemist door Az ,en Standard?,niks laten zien,en zéér onverdiend een puntje meegenomen!!!
30/09/2009 10:15
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
sommige standaardsupps hadden het hier maar steeds over hun cl.nivau dat hun ploeg kan spelen. gisteren toch niet veel van gemerkt. tleek eerder op een doordeweekse competitiematch!soit, standaard zal wel content zijn zekers met dat puntje.
30/09/2009 10:07
Traore schenkt Rouches gouden punt


zedde gij na ont zwansen??? Als er 1 club iets verdiende was het AZ, nl. de drie punten. Mooi tiktak voetbal, mooie steekballen,...en wat stelde standard daar tegenover? Bijna niets...


Dat is ook de wedstrijd die ik heb gezien ;) Maar ja als je de kansen niet neemt om uit te lopen kun je de deksel op de neus krijgen. Maar naar het spelbeeld gekeken had het net zo goed 3-0 kunnen zijn. En ik ben niet pro AZ of anti Standard dit is gewoon mijn neutrale mening.
30/09/2009 09:30
Traore schenkt Rouches gouden punt
verdiend, ze bleven er voor gaan!


zedde gij na ont zwansen??? Als er 1 club iets verdiende was het AZ, nl. de drie punten. Mooi tiktak voetbal, mooie steekballen,...en wat stelde standard daar tegenover? Bijna niets...
30/09/2009 08:43
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Een schoonheidsprijs zal Standard niet krijgen voor deze wedstrijd, maar het resultaat is goed.
En dat juichen wij Belgen alleen maar toe.

Al had een minder angstige opstelling misschien winst kunnen opleveren tegen dit AZ.
30/09/2009 07:45
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Ik leest trouwens ook de hele tijd verhalen over een 2e plaats. Ja lekker moeten ze daarna tegen een nummer 1 van een andere poule en dan liggen ze er toch uit. Hoop voor AZ dat ze 3e worden dan kunnen ze misschien nog wat leuks doen in de EL.
30/09/2009 07:27
Traore schenkt Rouches gouden punt

Daar durf ik echt wel aan te twijfelen. 2 weken geleden tegen Az waren de Grieken zeker niet beter, dat geef ik grif toe. Maar die ploeg is toch stilletjes aan beter aan 't worden hoor. En Az en Standard zijn toch ook niet meer de ploegen van vorig seizoen. Ik geef Olympiakos dan ook veel kans om door te gaan. Als Standard in Griekenland punten wil sprokkelen, dan zal het toch beter moeten dan vandaag.
Daar zullen de jonge gasten onder de indruk zijn van de sfeer vrees ik ???
30/09/2009 07:23
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Ik vond AZ niet goed maar ik vond Standard echt heel slecht. Dit is de eerste wedstrijd die ik ooit van Standard zie dus ik kan er niet echt over oordelen. Ik had alleen ontgoochelde reacties van Standard sups verwacht hier over het vertoonde spel van gisteren.

Ach ja eind van het verhaal is dat ze allebij geen schijn van kans maken om wat te bereiken in de CL, het marginale verschil tussen deze teams is waar ploegen als Arsenal om lachen. maar das mijn bescheiden mening.
30/09/2009 07:19
Traore schenkt Rouches gouden punt
komaan, zeg, meen je da nu allemaal ? jongens toch...
geen cl waardig ? hen ni bezig gezien tgn arsenal ? tgn l'pool verleden seizoen ? standard is momenteel de enige belgische ploeg die wel degelijk thuishoort in de cl. kijk 's naar de andere uitslagen die je soms ziet, de toppers winnen ook ni alles, he, en zeker ni altijd met prachtvoetbal...
Arsenal dit jaar na 5 min 2-0 voor zonder dat ze het wisten en dan nog verliezen tegen een zeer zwak Arsenal ,AZ totaal nie in vorm reeds 4 matchen met verlies en dan op die manier spelen , en over Liverpool was het een heel andere ploeg he !!!
30/09/2009 07:11
Traore schenkt Rouches gouden punt


Zonder Defour kan je niet beginnen met 3 spitsen, zeker als je weet dat het middenveld Mangala-Carcela (of met een witsel totaal uit vorm) niet eens kan winnen van een zwak cercle... Boloni wist goed genoeg dat we zonder Defour geen middenveld spel zouden hebben en dan vang je beter die van az op met een extra verdediger. Het heeft gewerkt trouwens, want ondanks het feit dat AZ 80 minuten de betere ploeg was scoren zij mar 1 keer, en wij ook...

Face it, zonder defour zullen we het voetbal van in de uefa cup niet snel terugzien.
Dat ze maar één keer scoren heeft niets met jullie middenveld te maken , maar met een goede Bolat en een paar goede interventies van verdedegers , maar had mn gespeeld zoals gewoonlijk hadden ze geen 80 min de betere ploeg geweest , dit is te danken aan jullie trainer , weer typisch op zn Belgisch gespeeld broekschijters ....
30/09/2009 07:07
Traore schenkt Rouches gouden punt
zwak standard vandaag angsthazen voetbal maar we hebben al 1 punt en dat is wat telt
Met wa geluk één punt , wat met deze opstelling duidelijk de bedoeling was, AZ betere ploeg zeker 2 helft met kansen op de 2-0 (dankzij opstelling Standard ) iets beter wanneer Igor inviel ,moest direct zo beginnen ...
30/09/2009 06:08
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
En ik had ook graag wat betere transfers gehad maar je weet op voorhand niet in wat voor groep je terecht komt. Nu valt het tegen want poule is niet zo zwaar en mits gerichte aankopen was 2de plaats goed haalbaar. Maar als je langs andere kant veel geld spendeerde aan betere spelers en je komt in de poule van Milan, Real en Marseille terecht, ga je 2de ronde toch niet halen en heb je veel geld weggegooid.


Wat ga je met dat geld dan doen, toppers lokken om NIET in de CL te spelen voor de JL. Het is net omdat je dat geld hebt EN in de CL speelt dat sommige spelers willen komen.

Maar al dat geld van transfers lijkt me nogal mysterieus verdwenen.
30/09/2009 06:05
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Gelukkig puntje van Standard dat geen enkel excuus zou hebben gehad bij een nederlaag. Ze mogen van geluk spreken dat El hamdaoui en anderen alleen voor Bolat mager afwerkten.

Traore maakte inderdaad ook nog een smerige fout dus ook daar mag nog van geluk gesproken worden dat die jongen er in de 91e minuut nog op stond.

Standard zal zwaar moeten knokken voor de 3e plaats en zal thuis veel beter moeten spelen want of AZ even veel kansen de nek gaat omwringen in de terugmatch is maar de vraag. AZ speelt momenteel helemaal nog niet op hun top (6e in nederland) maar zitten in een stijgende lijn.

Het enige positieve dat ik zag is dat Standard 1 punt meepakte, maar tegen een AZ uit vorm maar 2 echte kansen op een hele match klaarmaken is echt mager.
30/09/2009 03:36
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Ben net thuis van Alkmaar. Was geen goede match maar het belangrijkste is dat we een punt hebben. Manier waarop maakt me geen bal uit. Anderlecht heeft in Zagreb nog minder laten zien en won. De Belgische ploegen moeten terug zeer verdedigend te werk gaan om resultaten te boeken want met aanvallend voetbal komen we er niet. En je moet terugdenken aan europese matchen van vorig jaar want die ploeg is dag en nacht verschillend: Onyewu, Dante en Fellaini vertrokken; Defour gekwetst en Witsel die geen enkel duel meer durft aangaan en weer met voorsprong slechtste man bij ons was. Dan spreek je wel over een halve ploeg die trouwens hun kop ervoor legde en Mbokani-Jova zorgde voor het extra vernuft.
Positief blijven. Minstens 3 op 6 halen tegen Olympiakos en 2de plek is mogelijk. En AZ zie ik tegen Arsenal ook geen punten halen.


vannaf nu match per match gasten!
30/09/2009 03:33
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt



hij was ontgoocheld zoals al die hollanders :-) normaal dat ie niet aan advocaat denkt
el hamdaoui was ook aan het balen maar dat lag aan hem.had hij zijn kansen afgewerkt dan zat az op rozen.
gelukkig is az de laatste weken slecht bezig.
weet iemand hoe we ervoor staan op dit moment qua coefficient?


17'DE plaats @Tingis" achter bulgarije!
30/09/2009 02:59
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt



hij was ontgoocheld zoals al die hollanders :-) normaal dat ie niet aan advocaat denkt
el hamdaoui was ook aan het balen maar dat lag aan hem.had hij zijn kansen afgewerkt dan zat az op rozen.
gelukkig is az de laatste weken slecht bezig.
weet iemand hoe we ervoor staan op dit moment qua coefficient?


Nog niet echt schitterend, 2.3 tot nu toe als ik mij niet vergis, dat is te weinig. Zullen nog wat overwinningen bij mogen komen.
30/09/2009 02:47
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
En ik had ook graag wat betere transfers gehad maar je weet op voorhand niet in wat voor groep je terecht komt. Nu valt het tegen want poule is niet zo zwaar en mits gerichte aankopen was 2de plaats goed haalbaar. Maar als je langs andere kant veel geld spendeerde aan betere spelers en je komt in de poule van Milan, Real en Marseille terecht, ga je 2de ronde toch niet halen en heb je veel geld weggegooid.
30/09/2009 02:44
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Ben net thuis van Alkmaar. Was geen goede match maar het belangrijkste is dat we een punt hebben. Manier waarop maakt me geen bal uit. Anderlecht heeft in Zagreb nog minder laten zien en won. De Belgische ploegen moeten terug zeer verdedigend te werk gaan om resultaten te boeken want met aanvallend voetbal komen we er niet. En je moet terugdenken aan europese matchen van vorig jaar want die ploeg is dag en nacht verschillend: Onyewu, Dante en Fellaini vertrokken; Defour gekwetst en Witsel die geen enkel duel meer durft aangaan en weer met voorsprong slechtste man bij ons was. Dan spreek je wel over een halve ploeg die trouwens hun kop ervoor legde en Mbokani-Jova zorgde voor het extra vernuft.
Positief blijven. Minstens 3 op 6 halen tegen Olympiakos en 2de plek is mogelijk. En AZ zie ik tegen Arsenal ook geen punten halen.
30/09/2009 02:34
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt



@Tingis'
niet persoonlijk hoor'maar heb je gehoord hoe die sjakossenvoetballer "Dembele' overkwam op de vraag..9Advocaat zat hier)! thuislaten die clown!het intresseerde hem geen zak,wat of hoe advocaat voor de rode duivels er zat.WEG ERMEE!!!!!



hij was ontgoocheld zoals al die hollanders :-) normaal dat ie niet aan advocaat denkt
el hamdaoui was ook aan het balen maar dat lag aan hem.had hij zijn kansen afgewerkt dan zat az op rozen.
gelukkig is az de laatste weken slecht bezig.
weet iemand hoe we ervoor staan op dit moment qua coefficient?
30/09/2009 02:34
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt



@Tingis'
niet persoonlijk hoor'maar heb je gehoord hoe die sjakossenvoetballer "Dembele' overkwam op de vraag..9Advocaat zat hier)! thuislaten die clown!het intresseerde hem geen zak,wat of hoe advocaat voor de rode duivels er zat.WEG ERMEE!!!!!



hij was ontgoocheld zoals al die hollanders :-) normaal dat ie niet aan advocaat denkt
el hamdaoui was ook aan het balen maar dat lag aan hem.had hij zijn kansen afgewerkt dan zat az op rozen.
gelukkig is az de laatste weken slecht bezig.
weet iemand hoe we ervoor staan op dit moment qua coefficient?
30/09/2009 01:16
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
heb mij druk gemaakt om de keuze's van Boloni'waarom toch zo defensief ? twas de kans vandaag maar ja...hij is de tacticus he.
30/09/2009 01:07
Traore schenkt Rouches gouden punt

Daar durf ik echt wel aan te twijfelen. 2 weken geleden tegen Az waren de Grieken zeker niet beter, dat geef ik grif toe. Maar die ploeg is toch stilletjes aan beter aan 't worden hoor. En Az en Standard zijn toch ook niet meer de ploegen van vorig seizoen. Ik geef Olympiakos dan ook veel kans om door te gaan. Als Standard in Griekenland punten wil sprokkelen, dan zal het toch beter moeten dan vandaag.
klopt, vandaar begrijp ik niet dat Bölöni niet voor de winst ging vanavond...Kan nu nog alle kanten uit maar hopelijk niet laatste natuurlijk
30/09/2009 01:07
Traore schenkt Rouches gouden punt

Daar durf ik echt wel aan te twijfelen. 2 weken geleden tegen Az waren de Grieken zeker niet beter, dat geef ik grif toe. Maar die ploeg is toch stilletjes aan beter aan 't worden hoor. En Az en Standard zijn toch ook niet meer de ploegen van vorig seizoen. Ik geef Olympiakos dan ook veel kans om door te gaan. Als Standard in Griekenland punten wil sprokkelen, dan zal het toch beter moeten dan vandaag.


idd slecht vandaag...voor de zoveelste keer! lol
30/09/2009 01:05
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
éénrichtingsvoet richting de bejaarde Nikopolidis maar die keepte zeer sterk op arsenal. Hopelijk heeft ie binnen 3 weken nog stramme spieren.
30/09/2009 01:04
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Ne liter ouzo binnengieten helpt... Gelukkig moet je niet op een rechte lijn blijven voor de sirtaki hé hé hé


is dat Da danske met borden naar je bakkes? heb ook gehoord in griekenland talloor in de broek steken-:)
30/09/2009 01:02
Traore schenkt Rouches gouden punt

Het trieste van dit alles is dat Olympiakos nog zwakker is dan AZ en Standard. En toch gaan hun als 2e eindigen. Standard en AZ zullen voor de 3e plek moeten vechten.


Daar durf ik echt wel aan te twijfelen. 2 weken geleden tegen Az waren de Grieken zeker niet beter, dat geef ik grif toe. Maar die ploeg is toch stilletjes aan beter aan 't worden hoor. En Az en Standard zijn toch ook niet meer de ploegen van vorig seizoen. Ik geef Olympiakos dan ook veel kans om door te gaan. Als Standard in Griekenland punten wil sprokkelen, dan zal het toch beter moeten dan vandaag.
30/09/2009 01:01
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt


nee! maar mss wel die chili'peperkes wel..?????
Ne liter ouzo binnengieten helpt... Gelukkig moet je niet op een rechte lijn blijven voor de sirtaki hé hé hé
30/09/2009 00:57
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Moet je zowaar gelijk geven. Die Griekse fetakaas, hopelijk blijft hij niet op de maag liggen.


nee! maar mss wel die chili'peperkes wel..?????
30/09/2009 00:55
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Begon zowaar trekjes te vertonen van Ariël, nu ja Dembele stelde voor de match indien er niet gewonnen werd ze de tweede ronde niet verdienen. Voilà, speel dan maar voor de derde plaats hé ;-)


heb gij ook die zever gevolg van die kloyo...man pff Btw" de belgische Maradona is opgestaan.....................lol.............
30/09/2009 00:55
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
standard heeft een punt en dat is het belangrijkste
had boloni wat meer ballen gehad dan had er mss meer ingezeten maar zelfs dat weet je niet zeker.
anyway,az moet nu 2 keer tegen arsenal.
als standard in griekenland overeind blijft zie ik ze naar de tweede ronde gaan.
hopelijk lukt het want die coefficient is erg belangrijk willen we de volgende jaren nog een belgische ploeg in de cl zien.
Moet je zowaar gelijk geven. Die Griekse fetakaas, hopelijk blijft hij niet op de maag liggen.
30/09/2009 00:51
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt



@Tingis'
niet persoonlijk hoor'maar heb je gehoord hoe die sjakossenvoetballer "Dembele' overkwam op de vraag..9Advocaat zat hier)! thuislaten die clown!het intresseerde hem geen zak,wat of hoe advocaat voor de rode duivels er zat.WEG ERMEE!!!!!
Begon zowaar trekjes te vertonen van Ariël, nu ja Dembele stelde voor de match indien er niet gewonnen werd ze de tweede ronde niet verdienen. Voilà, speel dan maar voor de derde plaats hé ;-)
30/09/2009 00:47
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
standard heeft een punt en dat is het belangrijkste
had boloni wat meer ballen gehad dan had er mss meer ingezeten maar zelfs dat weet je niet zeker.
anyway,az moet nu 2 keer tegen arsenal.
als standard in griekenland overeind blijft zie ik ze naar de tweede ronde gaan.
hopelijk lukt het want die coefficient is erg belangrijk willen we de volgende jaren nog een belgische ploeg in de cl zien.



@Tingis'
niet persoonlijk hoor'maar heb je gehoord hoe die sjakossenvoetballer "Dembele' overkwam op de vraag..9Advocaat zat hier)! thuislaten die clown!het intresseerde hem geen zak,wat of hoe advocaat voor de rode duivels er zat.WEG ERMEE!!!!!
30/09/2009 00:47
Traore schenkt Rouches gouden punt
Jullie miskijken jullie toch wel hoor. Het was een evenwichtige partij totdat AZ met een gelukje de 1-0 binnenfrommelde. Een ploeg op voorsprong voetbalt altijd lekkerder ... wat resulteerde in 10 dolle AZ minuten en toen werd Bölöni wakker en bracht De Camargo in. Je voelde zo dat er nog iets ging gebeuren. Dat het pas in de toegevoegde tijd was was wel slecht voor den tikker. De ontlading was wel enorm... maar waarom die opstelling ? man,man,man dit kost ons de 2de plaats denk ik


az moet op een slecht moment naar londen.
als standard een 4 op 6 kan halen tegen de grieken, gaan jullie door.
binnen 3 weken is het een kwestie van jullie recht te houden in die griekse hel...az verloor er nipt met 1-0 dus als boloni het slim aanpakt zit er iets in
30/09/2009 00:43
Traore schenkt Rouches gouden punt
Jullie miskijken jullie toch wel hoor. Het was een evenwichtige partij totdat AZ met een gelukje de 1-0 binnenfrommelde. Een ploeg op voorsprong voetbalt altijd lekkerder ... wat resulteerde in 10 dolle AZ minuten en toen werd Bölöni wakker en bracht De Camargo in. Je voelde zo dat er nog iets ging gebeuren. Dat het pas in de toegevoegde tijd was was wel slecht voor den tikker. De ontlading was wel enorm... maar waarom die opstelling ? man,man,man dit kost ons de 2de plaats denk ik


idd die opstelling was povre"btw" wat een publique de merde met hun waaierkes pffff
30/09/2009 00:39
Traore schenkt Rouches gouden punt


Ik denk dat het AZ van vorig seizoen. Dit Standard ook met 3 a 4-0 had verslagen. Ik had echt meer van Standard verwacht. Ok, Standard mist Defour. Maar ik weet niet of je dat als excuus mag gebruiken.

Ik vond het overigens over het algemeen gewoon een Uefa Cup waardige wedstrijd. Waar AZ met 2 of 3-0 kon winnen.

Het trieste van dit alles is dat Olympiakos nog zwakker is dan AZ en Standard. En toch gaan hun als 2e eindigen. Standard en AZ zullen voor de 3e plek moeten vechten.



wij zitten met geblesseerde spelers of half fit!ik ben ook niet tevreden,want dit AZ'..sorry kameraad'moet je normaal inblikken! in luik zijn ze van ons'daar steek ik mijn poot voor in't vuur! niet vergeten dat we thuis sterker zijn.net als az'
30/09/2009 00:38
Traore schenkt Rouches gouden punt
Jullie miskijken jullie toch wel hoor. Het was een evenwichtige partij totdat AZ met een gelukje de 1-0 binnenfrommelde. Een ploeg op voorsprong voetbalt altijd lekkerder ... wat resulteerde in 10 dolle AZ minuten en toen werd Bölöni wakker en bracht De Camargo in. Je voelde zo dat er nog iets ging gebeuren. Dat het pas in de toegevoegde tijd was was wel slecht voor den tikker. De ontlading was wel enorm... maar waarom die opstelling ? man,man,man dit kost ons de 2de plaats denk ik
30/09/2009 00:33
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
standard heeft een punt en dat is het belangrijkste
had boloni wat meer ballen gehad dan had er mss meer ingezeten maar zelfs dat weet je niet zeker.
anyway,az moet nu 2 keer tegen arsenal.
als standard in griekenland overeind blijft zie ik ze naar de tweede ronde gaan.
hopelijk lukt het want die coefficient is erg belangrijk willen we de volgende jaren nog een belgische ploeg in de cl zien.
30/09/2009 00:29
Traore schenkt Rouches gouden punt
Dit standard is geen cl waardig. Zwakke partij gezien ver van het echt cl niveau op een kwartiertje in de 2de helft na.

De ploeg van begin vorig seizoen met fellaini, onyewu, ... zou vandaag makkelijk van dit az gewonnen hebben. De sterkte van standard was hun gouden mddenveld en wat blijft daar nu nog van over? Fellaini verkocht, Defour geblesseerd en witsel is nog een schim van de speler die de gouden schoen won.
Ik heb medelijden met de standard supporters want hun bestuur heeft hun een unieke kans ontnomen om mooie dingen te doen in de cl door niet te willen investeren in degelijke spelers!!!
Standard verdiende vandaag niets maar haalde toch een punt. Leuk voor het belgisch voetbal maar andermaal worden grotere problemen gemaskeerd door het resultaat.


Ik denk dat het AZ van vorig seizoen. Dit Standard ook met 3 a 4-0 had verslagen. Ik had echt meer van Standard verwacht. Ok, Standard mist Defour. Maar ik weet niet of je dat als excuus mag gebruiken.

Ik vond het overigens over het algemeen gewoon een Uefa Cup waardige wedstrijd. Waar AZ met 2 of 3-0 kon winnen.

Het trieste van dit alles is dat Olympiakos nog zwakker is dan AZ en Standard. En toch gaan hun als 2e eindigen. Standard en AZ zullen voor de 3e plek moeten vechten.

30/09/2009 00:28
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Slechte match van standaard, maar wel een arrogant AZ mooi 2 punten gestolen, want ze dachten dat het al binnen was, toch viel er eens een bal goed.

Tis alleen te hopen dat het spel wat betert, want trok echt op niet veel.

Toch een paar kansjes kunnen forceren, maar voetballend toch niet het standard dat we kennen.
30/09/2009 00:28
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
AZ is zeer zwak in de lucht en wie laat Bölöni op de bank ? Juist De Camargo ! Vanaf die ingebracht werd begon het beter te lopen. Dus infeite 2 ptn. verloren, al weer...


zat gij ginder spiderke'?
30/09/2009 00:27
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
AZ is zeer zwak in de lucht en wie laat Bölöni op de bank ? Juist De Camargo ! Vanaf die ingebracht werd begon het beter te lopen. Dus infeite 2 ptn. verloren, al weer...
30/09/2009 00:25
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Standard op een diefje met een punt naar huis, daar is dan ook alles mee gezegd. Als ze in Griekenland zo spelen, dan krijgen ze er een paar rond de oren. Ik schat Olympiakos momenteel een pak hoger in dan AZ, en spijtig genoeg ook dan Standard. Ik denk dat het Euroleague zal worden, maar dat hoeft zeker geen nadeel te zijn.
30/09/2009 00:22
Traore schenkt Rouches gouden punt
Dat zijn dingen waarop eigenlijk had geanticipeerd worden omdat jullie zeker waren van cl deelname en daarom vind ik het maar zwakke excuses. En dat is geen sneer naar die jongens maar nu standard eindelijk nog eens cl haalt en in een groep wordt ingedeeld waar een 2de plaats zeker haalbaar is, zou het enkel spijtig zijn dat die niet gehaald wordt omdat er geen alternativen zijn om bepaalde spelers te vervangen.



Toni" jongen! wat kunnen wij er aan doen? wij zijn ook maar simpel voetvolk dat moet lezen in de boekskes wie er ons komt versterken zenne'denk je dat wij Happy zijn op de moment? ge kunt moeilijk zeggen kust mijn kloten he? ze hadden beter wel Dacourt"iets vroeger aangesteld maar ja...
30/09/2009 00:21
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt

Ja, alhoewel hij niet naar die speler keek. Die Hollanders deden ook wel enorm vervelend na de 1-0 met hun spelbederf en uitdagend tijdwinnen.

dat doet elke ploeg op zo'n moment, standard deed het van de week ook in de competitie.over die fout, hij kijkt idd niet naar de speler maar ge kunt de frustratie op zijn gezicht aflezen. hij weet ook wel dat zijne voet naast zijn been staat hé.
30/09/2009 00:14
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
ben vooral blij voor het belgisch voetbal maar daar is alles weeral mee gezegd, niemand die fout van traore gezien!?

Ja, alhoewel hij niet naar die speler keek. Die Hollanders deden ook wel enorm vervelend na de 1-0 met hun spelbederf en uitdagend tijdwinnen.
30/09/2009 00:13
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Proficiat Standard, vooral die koude douche aan de Hollanders in de slotfase deed enorm deugd. Die NOS-commentator begon ver te bleiten LOL Goed voor het Belgische voetbal, ondanks een slechte wedstrijd. Maar zowiezo goed van Standard!
30/09/2009 00:12
Traore schenkt Rouches gouden punt


nee idd het was niet goed! maar defour zoals mijn medesupp zei is belangrijk!we zitten ook met een halve fitte Witsel'en jova-mbo" tja..zijn al lang eigenlijk geblesseerd..cancela komt juist piepen..ezv..enfin
Dat zijn dingen waarop eigenlijk had geanticipeerd worden omdat jullie zeker waren van cl deelname en daarom vind ik het maar zwakke excuses. En dat is geen sneer naar die jongens maar nu standard eindelijk nog eens cl haalt en in een groep wordt ingedeeld waar een 2de plaats zeker haalbaar is, zou het enkel spijtig zijn dat die niet gehaald wordt omdat er geen alternativen zijn om bepaalde spelers te vervangen.
30/09/2009 00:11
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
ben vooral blij voor het belgisch voetbal maar daar is alles weeral mee gezegd, niemand die fout van traore gezien!?
30/09/2009 00:09
Traore schenkt Rouches gouden punt
komaan, zeg, meen je da nu allemaal ? jongens toch...
geen cl waardig ? hen ni bezig gezien tgn arsenal ? tgn l'pool verleden seizoen ? standard is momenteel de enige belgische ploeg die wel degelijk thuishoort in de cl. kijk 's naar de andere uitslagen die je soms ziet, de toppers winnen ook ni alles, he, en zeker ni altijd met prachtvoetbal...
Ik heb ze bezig gezien en op die bizare eerst 5 minuten na heb ik ze enkel ballen zien weg keilen... Sorry maar jongens als Mulemo, Carcela, Mangala, Traore, Witsel zijn nog niet klaar om een ploeg te dragen in de cl... Had standard 2 degelijk middenvelders extra aangetrokken zat er veel en veel meer in. En daarom zeg ik gemiste kans! Trouwens deze ploeg is absoluut niet te vergelijken met de ploeg die tegen liverpool speelde vorig seizoen want die ploeg zou vandaag makkelijk van dit az gewonnen hebben.
30/09/2009 00:05
Traore schenkt Rouches gouden punt
Dit standard is geen cl waardig. Zwakke partij gezien ver van het echt cl niveau op een kwartiertje in de 2de helft na.

De ploeg van begin vorig seizoen met fellaini, onyewu, ... zou vandaag makkelijk van dit az gewonnen hebben. De sterkte van standard was hun gouden mddenveld en wat blijft daar nu nog van over? Fellaini verkocht, Defour geblesseerd en witsel is nog een schim van de speler die de gouden schoen won.
Ik heb medelijden met de standard supporters want hun bestuur heeft hun een unieke kans ontnomen om mooie dingen te doen in de cl door niet te willen investeren in degelijke spelers!!!
Standard verdiende vandaag niets maar haalde toch een punt. Leuk voor het belgisch voetbal maar andermaal worden grotere problemen gemaskeerd door het resultaat.


nee idd het was niet goed! maar defour zoals mijn medesupp zei is belangrijk!we zitten ook met een halve fitte Witsel'en jova-mbo" tja..zijn al lang eigenlijk geblesseerd..cancela komt juist piepen..ezv..enfin
29/09/2009 23:59
Traore schenkt Rouches gouden punt
komaan, zeg, meen je da nu allemaal ? jongens toch...
geen cl waardig ? hen ni bezig gezien tgn arsenal ? tgn l'pool verleden seizoen ? standard is momenteel de enige belgische ploeg die wel degelijk thuishoort in de cl. kijk 's naar de andere uitslagen die je soms ziet, de toppers winnen ook ni alles, he, en zeker ni altijd met prachtvoetbal...


nogmaals merci! en ik hoop dat jullie toulouse kunnen pakken'
29/09/2009 23:58
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Jammer dat Standard zijn punt moest halen met hetzelfde snertvoetbal als Anderlecht vorige week, desalnietemin, gefeliciteerd met het punt.


merci!
29/09/2009 23:57
Traore schenkt Rouches gouden punt
Dit standard is geen cl waardig. Zwakke partij gezien ver van het echt cl niveau op een kwartiertje in de 2de helft na.

De ploeg van begin vorig seizoen met fellaini, onyewu, ... zou vandaag makkelijk van dit az gewonnen hebben. De sterkte van standard was hun gouden mddenveld en wat blijft daar nu nog van over? Fellaini verkocht, Defour geblesseerd en witsel is nog een schim van de speler die de gouden schoen won.
Ik heb medelijden met de standard supporters want hun bestuur heeft hun een unieke kans ontnomen om mooie dingen te doen in de cl door niet te willen investeren in degelijke spelers!!!
Standard verdiende vandaag niets maar haalde toch een punt. Leuk voor het belgisch voetbal maar andermaal worden grotere problemen gemaskeerd door het resultaat.
komaan, zeg, meen je da nu allemaal ? jongens toch...
geen cl waardig ? hen ni bezig gezien tgn arsenal ? tgn l'pool verleden seizoen ? standard is momenteel de enige belgische ploeg die wel degelijk thuishoort in de cl. kijk 's naar de andere uitslagen die je soms ziet, de toppers winnen ook ni alles, he, en zeker ni altijd met prachtvoetbal...
29/09/2009 23:46
Traore schenkt Rouches gouden punt
Dit standard is geen cl waardig. Zwakke partij gezien ver van het echt cl niveau op een kwartiertje in de 2de helft na.

De ploeg van begin vorig seizoen met fellaini, onyewu, ... zou vandaag makkelijk van dit az gewonnen hebben. De sterkte van standard was hun gouden mddenveld en wat blijft daar nu nog van over? Fellaini verkocht, Defour geblesseerd en witsel is nog een schim van de speler die de gouden schoen won.
Ik heb medelijden met de standard supporters want hun bestuur heeft hun een unieke kans ontnomen om mooie dingen te doen in de cl door niet te willen investeren in degelijke spelers!!!
Standard verdiende vandaag niets maar haalde toch een punt. Leuk voor het belgisch voetbal maar andermaal worden grotere problemen gemaskeerd door het resultaat.

Vergeten hoe jullie wonnen in de euro league?
29/09/2009 23:45
Verslag: Traore schenkt Rouches gouden punt
Jammer dat Standard zijn punt moest halen met hetzelfde snertvoetbal als Anderlecht vorige week, desalnietemin, gefeliciteerd met het punt.
29/09/2009 23:44
Traore schenkt Rouches gouden punt
Dit standard is geen cl waardig. Zwakke partij gezien ver van het echt cl niveau op een kwartiertje in de 2de helft na.

De ploeg van begin vorig seizoen met fellaini, onyewu, ... zou vandaag makkelijk van dit az gewonnen hebben. De sterkte van standard was hun gouden mddenveld en wat blijft daar nu nog van over? Fellaini verkocht, Defour geblesseerd en witsel is nog een schim van de speler die de gouden schoen won.
Ik heb medelijden met de standard supporters want hun bestuur heeft hun een unieke kans ontnomen om mooie dingen te doen in de cl door niet te willen investeren in degelijke spelers!!!
Standard verdiende vandaag niets maar haalde toch een punt. Leuk voor het belgisch voetbal maar andermaal worden grotere problemen gemaskeerd door het resultaat.
29/09/2009 23:33
Traore schenkt Rouches gouden punt


Zonder Defour kan je niet beginnen met 3 spitsen, zeker als je weet dat het middenveld Mangala-Carcela (of met een witsel totaal uit vorm) niet eens kan winnen van een zwak cercle... Boloni wist goed genoeg dat we zonder Defour geen middenveld spel zouden hebben en dan vang je beter die van az op met een extra verdediger. Het heeft gewerkt trouwens, want ondanks het feit dat AZ 80 minuten de betere ploeg was scoren zij mar 1 keer, en wij ook...

Face it, zonder defour zullen we het voetbal van in de uefa cup niet snel terugzien.


nee maat! dat verwacht ik zeker niet,maar gaan we echt dit blijven houden met dit spel? toch jammer dat ge moet afhangen van een 22jarige speler ,terwijl er een jova-Sarr rondloopt! enfin 1 troost 1 punt hop naar de volgende match 'grtz""'

maar ik geef je wel 100% gelijk!
29/09/2009 23:26
Traore schenkt Rouches gouden punt
Boloni'gebuisd op de hele lijn! waarom niet beginnen met je 3spitsen zoals verleden jaar?dit was niet mijn ploeg vandaag! mbokani-jova??? speel je eigen spel boloni of laat het over aan je assistent'!enige positieve het 1 schamelijk puntje is toch een troost,voor de rest niks te zeggen..


Zonder Defour kan je niet beginnen met 3 spitsen, zeker als je weet dat het middenveld Mangala-Carcela (of met een witsel totaal uit vorm) niet eens kan winnen van een zwak cercle... Boloni wist goed genoeg dat we zonder Defour geen middenveld spel zouden hebben en dan vang je beter die van az op met een extra verdediger. Het heeft gewerkt trouwens, want ondanks het feit dat AZ 80 minuten de betere ploeg was scoren zij mar 1 keer, en wij ook...

Face it, zonder defour zullen we het voetbal van in de uefa cup niet snel terugzien.
29/09/2009 23:15
Traore schenkt Rouches gouden punt
Boloni'gebuisd op de hele lijn! waarom niet beginnen met je 3spitsen zoals verleden jaar?dit was niet mijn ploeg vandaag! mbokani-jova??? speel je eigen spel boloni of laat het over aan je assistent'!enige positieve het 1 schamelijk puntje is toch een troost,voor de rest niks te zeggen..
29/09/2009 23:14
Traore schenkt Rouches gouden punt
zwak standard vandaag angsthazen voetbal maar we hebben al 1 punt en dat is wat telt
correct,proficiat met het resultaat!
29/09/2009 23:13
Traore schenkt Rouches gouden punt


Ja dat is altijd ons spel geweest...Daarom dat jullie al 2 jaar op rij door ons in jullie kakker geramt worden, stuk anderlecht loser. Voetballend en individueel zijn wij ook nu weer beter dan jullie, dus haal u zakdoeken al maar boven want binnen 8 maanden kunt ge gaan janken om u derde gemiste titel.
jullie ook... die is voor fcb :-)
29/09/2009 23:06
Traore schenkt Rouches gouden punt
zwak standard vandaag angsthazen voetbal maar we hebben al 1 punt en dat is wat telt
29/09/2009 22:58
Traore schenkt Rouches gouden punt
ik vond het onverdiend. AZ had na de 1-0 de 2-0 kunnen en moeten maken.

Maar ja, zo is voetbal.

Die Bolat is trouwens wel een goede keeper
29/09/2009 22:49
Traore schenkt Rouches gouden punt
proficiat standard maar speel in vervolg u eigen spel en niet zoals anderlecht in zagreb speelde.

Zo lang ze punten halen... kan het me niet schelen hoe ze spelen (Europees dan).
29/09/2009 22:45
Traore schenkt Rouches gouden punt
Ne dikke proficiat.
29/09/2009 22:44
Traore schenkt Rouches gouden punt
Standard was nergens, heeft geen enkele kans gehad. Maar dat is altijd hun spel. Anti voetbal en zo weinig mogelijk zelf voetballen. Individuele acties maken en dat is het dan. Jova weer heel sterk, Mbokani niet gezien, Dalmat goed, verdediging speelde een vreemde buitenspel van standard. Proficiat Standard! Punten tellen.
Belgie - Nederland : 1 - 1
29/09/2009 22:44
Traore schenkt Rouches gouden punt
ik als anderlecht fan sprong zelf 2 meter de lucht in :d
amaai dit was wel een noodzakelijk punt. en vooral die fucking hollanders met hun uitdagingen en zo anti-belgen liedjes terwijl de helft van hun ploeg belg is.

proficiat standard maar speel in vervolg u eigen spel en niet zoals anderlecht in zagreb speelde.


Nja, springen als Standard niet scoort ga ik niet doen hoor :P

Toch een punt en is nog altijd beter dan een verlies...
29/09/2009 22:42
Traore schenkt Rouches gouden punt
ik als anderlecht fan sprong zelf 2 meter de lucht in :d
amaai dit was wel een noodzakelijk punt. en vooral die fucking hollanders met hun uitdagingen en zo anti-belgen liedjes terwijl de helft van hun ploeg belg is.

proficiat standard maar speel in vervolg u eigen spel en niet zoals anderlecht in zagreb speelde.
29/09/2009 22:42
Traore schenkt Rouches gouden punt
verdiend, ze bleven er voor gaan!
Reageer zelf
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen.


In de kijker
Degene die nog geen info ontvingen, sturen best nog eens een mail naar onzeclub(at)voetbalkrant.com, met vermelding van jouw ploegnaam.