Bond trekt licentie Moeskroen in - Nieuws | Voetbalkrant.com




Bond trekt licentie Moeskroen in

Bond trekt licentie Moeskroen in

Moeskroen zit opnieuw in de problemen. De Waalse club heeft zijn driemaandelijkse licentiecontrole niet doorstaan en kan mogelijk het seizoen niet uitspelen.

De Bond besliste dinsdag Moeskroens licentie in te trekken. De club kreeg afgelopen seizoen na een lange soap toch een licentie, maar wel onder strikte voorwaarden. Zo zou Moeskroen om de drie maanden gecontroleerd worden. De eerste controle vond deze maand plaats, en die blijkt allesbehalve bevredigend.

Moeskroen betaalde wel zijn spelers correct, maar zou zijn schulden op andere vlakken niet nakomen. De bond zag zich dan ook genoodzaakt de licentie in te trekken. De club krijgt wel drie dagen om in beroep te gaan.

Als Moeskroen ook in beroep zijn licentie niet toegekend krijgt, wordt de club meteen uit de competitie gezet. Alle gespeelde wedstrijden worden dan geannuleerd, waardoor Moeskroen sowieso laatste eindigt met nul punten en dus rechtstreeks degradeert. Huidig hekkensluiter Roeselare wordt dan vijftiende, een plaats die recht geeft op deelname aan de eindronde.

De bekerwedstrijd tegen Bergen van vanavond gaat wel nog door. Als Moeskroen in beroep gaat, zou het ook zijn competitiewedstrijd tegen Standard van komend weekend kunnen afwerken.

Auteur: Anthony Van der Planken
Beste bezoeker, wilt u uw eigen voetbalclub in de kijker plaatsen? Stuur ons het nieuws van je club door en wij zorgen voor landelijke publicatie.
Mailen op info@voetbalkrant.com.
Deel dit artikel met anderen
Facebook Netlog AddToAny
Aanverwante competities
Aanverwante ploegen
Reacties
28/10/2009 16:38
Bond trekt licentie Moeskroen in
en toch ist spijtig voor hun supporters.
uw club zo zien aftakelen, ik kan erover meespreken.
28/10/2009 11:15
Bond trekt licentie Moeskroen in


Toch niet, in dit geval heeft de licentiecommissie wel een oogje dicht geknepen, nl. betreffende de RSZ. Andere clubs zijn met eenzelfde balans qua RSZ als Moeskroen ontegensprekelijk naar 3e klasse verwezen. Los van de technische aspecten van de licentievoorwaarden is het ook niet logisch dat deze situatie niet voor aanvang van het seizoen wordt gecontroleerd maar midden in een lopend seizoen.

Maar nogmaals, de cijfers ik gehoord en gelezen heb betreffende Moeskroen zetten schulden van verscheidene andere clubs die meteen zonder pardon naar 3e moesten in een perspectief. Al deze clubs (Geel enz.) hadden tesamen nog niet zoveel achterstand bij de RSZ als Moeskroen alleen. Dus laat t ons er op houden dat ten minste de toepassing van de licentievoorwaarden nogal variabel is.

Het gaat om het geheel plaatje, niet enkel om de RSZ. Niet de grootte van de schuld is bepalend, vooral de kans op herstel, de kans dat je je betalingen in de toekomst toch zal nakomen, is cruciaal. Het kan best zijn dat er in het verleden clubs zijn geweest die minder schulden hadden dan Moeskroen, maar als er geen perspectief is om die schulden af te lossen, houdt het op. Net zoals er in het recente verleden in België (en erbuiten) clubs zijn die véél meer schulden hadden en toch probleemloos hun licentie haalden. AA Gent heeft jaren lang een geweldige schuldenlast met zich meegesleept, maar toch is die club nooit in licentieproblemen gekomen, gewoon omdat niemand er aan twijfelde dat die club dat zou kunnen aflossen. Hetzelfde geldt voor buitenlandse topclubs als Manchester United en Real Madrid. Die clubs dragen geweldige schulden met zich mee, maar op zich zijn die gezond, aangezien ze genoeg perspectief hebben om alles op termijn in te lossen.

Blijkbaar heeft Moeskroen op een geloofwaardige manier kunnen aantonen dat er voldoende kans was op herstel. En dan kan de licentiecommissie niet anders dan de licentie uitreiken. Dat heeft Profliga-voorzitter De Witte achteraf trouwens zelf toegegeven. De licentievoorwaarden zijn gewoon te soft.
28/10/2009 11:05
Bond trekt licentie Moeskroen in



awel,ik hoop dat de match vrijdag doorgaat,(en standard ze verliest,en de week nadien moeskroen falliet is.

ik wil u reactie,en de reacties van heel vk dan nog eens horen of dat allemaal zo normaal is.

Wat maakt dat uit? Of Standard nu verliest, of Moeskroen geschrapt wordt: ze krijgen sowieso geen punten.
28/10/2009 10:48
Bond trekt licentie Moeskroen in

Fout. De licentiecommissie heeft gewoon de licentievoorwaarden toegepast en kon niet anders dan Moeskroen een licentie toewijzen. Als ze hadden geweigerd, had Moeskroen naar de burgerlijke rechtbank getrokken en hadden ze daar gewoon gelijk gekregen. Dat gaf Pro League - voorzitter Ivan De Witte achteraf openlijk toe.

De enige schuldige zijn de eersteklassers zelf. Zij bepalen de licentievoorwaarden en die zijn véél te soepel. Stel eens deftige voorwaarden op, zodat de licentiecommissie ook effectief grote kuis kan houden.


Toch niet, in dit geval heeft de licentiecommissie wel een oogje dicht geknepen, nl. betreffende de RSZ. Andere clubs zijn met eenzelfde balans qua RSZ als Moeskroen ontegensprekelijk naar 3e klasse verwezen. Los van de technische aspecten van de licentievoorwaarden is het ook niet logisch dat deze situatie niet voor aanvang van het seizoen wordt gecontroleerd maar midden in een lopend seizoen.

Maar nogmaals, de cijfers ik gehoord en gelezen heb betreffende Moeskroen zetten schulden van verscheidene andere clubs die meteen zonder pardon naar 3e moesten in een perspectief. Al deze clubs (Geel enz.) hadden tesamen nog niet zoveel achterstand bij de RSZ als Moeskroen alleen. Dus laat t ons er op houden dat ten minste de toepassing van de licentievoorwaarden nogal variabel is.
28/10/2009 10:30
Bond trekt licentie Moeskroen in

Ach, we kennen het beroepssysteem in België ondertussen toch al... Moeskroen krijgt haar licentie terug en mag het seizoen gewoon uitspelen... Onder strenge voorwaarden welteverstaan...

tja, ik zou er in inderdaad geen weddenschap op durven verwedden
28/10/2009 09:46
Bond trekt licentie Moeskroen in

Ja, en met een forfait worden geen cadeau's gegeven zeker? Het feit dat Standard vrijdag tegen Moeskroen speelt, heeft er niks mee te maken zeker?



awel,ik hoop dat de match vrijdag doorgaat,(en standard ze verliest,en de week nadien moeskroen falliet is.

ik wil u reactie,en de reacties van heel vk dan nog eens horen of dat allemaal zo normaal is.
28/10/2009 09:28
Bond trekt licentie Moeskroen in
Opdoeken! De kansen die Moeskroen heeft gehad van de bond hebben wij nooit gekregen.
28/10/2009 09:22
Bond trekt licentie Moeskroen in
Iedereen wist dat dit er zag aan te komen.
1 oplossing Euthanasie: dan vergeet je al je zorgen, euthanasie...Moeskroen had al lang in prov. moeten zitten, maar het zijn Walen hé. Alleen Walen en betalen...
28/10/2009 09:03
Bond trekt licentie Moeskroen in
die licentie is in de tijd goedgekeurd geweest,dus moeten ze mijn gedacht ook gewoon de punten die gewonnen of verloren zijn tegen moeskroen zo laten,en de matchen die moeskroen nu nog moet gewoon allemaal forfait geven.
nu zijn er een deel clubs die zomaar punten uitlopen op andere clubs door de schuld van de licentiecomissie.

Ja, en met een forfait worden geen cadeau's gegeven zeker? Het feit dat Standard vrijdag tegen Moeskroen speelt, heeft er niks mee te maken zeker?
28/10/2009 09:02
Bond trekt licentie Moeskroen in
den bond oogst wat het gezaait heeft ,de problemen zijn niet te overzien,hopelijk krijgt den bond een niet te overziene schade claims en ze willen het WK organizeren belachelijk !!!!!!
28/10/2009 08:48
Bond trekt licentie Moeskroen in
den bond oogst wat ze zaaide!! de lecentie werd gegeven "onder voorwaarden"! dit is natuurlijk om problemen vragen.dit had men moeten voorzien en moeskroen mocht nooit een licentie gekregen hebben afgelopen seizoen. clubs(zoals dender) die wél in orde waren zijn de dupe van die hele onwelriekende zaak.door den bond zijn geblunder is het weeral eens een zootje van jewelste!
28/10/2009 08:25
Bond trekt licentie Moeskroen in
die licentie is in de tijd goedgekeurd geweest,dus moeten ze mijn gedacht ook gewoon de punten die gewonnen of verloren zijn tegen moeskroen zo laten,en de matchen die moeskroen nu nog moet gewoon allemaal forfait geven.
nu zijn er een deel clubs die zomaar punten uitlopen op andere clubs door de schuld van de licentiecomissie.
27/10/2009 23:30
Bond trekt licentie Moeskroen in
Mja, gadet weer beginnen. Voor wat laten ze eigenlijk nog licenties bestaan, ze geven ze om dan half seizoen te moeten vaststellen dater problemen zijn. Zielig Belgie
27/10/2009 23:24
Bond trekt licentie Moeskroen in

HAHAHAHA! EN ze hebben een NEGATIEF EIGEN VERMOGEN. Kort vertaald: in de grote-mensenwereld ben je dan FAILLIET!!!


Nooit boekhouden gehad zeker? =) Ik moet er u wel fijntjes aan herinneren dat daar een gigantisch vreemd vermogen achter staat. En zolang de schulden betaald worden (wat ook gebeurd) en de licentie verkregen gaat er hier niemand failliet.

Fout. De licentiecommissie heeft gewoon de licentievoorwaarden toegepast en kon niet anders dan Moeskroen een licentie toewijzen. Als ze hadden geweigerd, had Moeskroen naar de burgerlijke rechtbank getrokken en hadden ze daar gewoon gelijk gekregen. Dat gaf Pro League - voorzitter Ivan De Witte achteraf openlijk toe.De enige schuldige zijn de eersteklassers zelf. Zij bepalen de licentievoorwaarden en die zijn véél te soepel. Stel eens deftige voorwaarden op, zodat de licentiecommissie ook effectief grote kuis kan houden.


Volledig correct.
27/10/2009 23:17
Bond trekt licentie Moeskroen in

Ach, we kennen het beroepssysteem in België ondertussen toch al... Moeskroen krijgt haar licentie terug en mag het seizoen gewoon uitspelen... Onder strenge voorwaarden welteverstaan...

idd,altijd hetzelfde liedje
27/10/2009 23:12
Bond trekt licentie Moeskroen in
dat hadden ze al heel veel eerder moeten doen. nu halen ze de competitie weer overhoop, tof. dit was zo hard te verwachten en is met veel vertraging de juiste beslissing

Ach, we kennen het beroepssysteem in België ondertussen toch al... Moeskroen krijgt haar licentie terug en mag het seizoen gewoon uitspelen... Onder strenge voorwaarden welteverstaan...
27/10/2009 23:10
Bond trekt licentie Moeskroen in
dank u bond om ons zo te bepikken kunde dan gewoon dender nie overzetten naar 1ste op de plaats van moeskroen en we zullen wel met hun aantal punten voortspelen :) :) :) da is natuurlijk onmogelijk ma kvind het gewoon supersmerig als ze direct vorig seizoen hun werk hadden gedaan zaten wij (dender) nu nog in 1ste dit seizoen
27/10/2009 22:34
Bond trekt licentie Moeskroen in
dat hadden ze al heel veel eerder moeten doen. nu halen ze de competitie weer overhoop, tof. dit was zo hard te verwachten en is met veel vertraging de juiste beslissing
27/10/2009 22:10
Bond trekt licentie Moeskroen in
hadden wij het geweest ze hadden daar in Brussel de hakbijl al lang lang geleden laten vallen.
27/10/2009 21:59
Bond trekt licentie Moeskroen in
Dit zag je van kilometers ver aankomen toen de bond Moeskroen "onder voorwaarden" de licentie toekende. Hoe zou het toch komen dat iedereen vindt dat ons voetbal een huizenhoog amateurgehalte heeft????
27/10/2009 21:54
Bond trekt licentie Moeskroen in

HAHAHAHA! De schulden van Lierse zijn meer dan dubbel zo groot EN ze hebben een NEGATIEF EIGEN VERMOGEN. Kort vertaald: in de grote-mensenwereld ben je dan FAILLIET!!! Tot zo ver je 'mooie club'!
lierse stinkt na wat daar de laatste tijd allemaal gebeurd is. het is nu de hoer van samy.mooie club???
27/10/2009 21:53
Bond trekt licentie Moeskroen in
Grote schuldige-- de licensiecommissie..
Ze hadden beter Lierse naar eerste gestuurd, en Moeskroen naar derde dan hadden ze nu in 2de ook 18 ploegen en was de eerste klasse een mooie club rijker geweest..

HAHAHAHA! De schulden van Lierse zijn meer dan dubbel zo groot EN ze hebben een NEGATIEF EIGEN VERMOGEN. Kort vertaald: in de grote-mensenwereld ben je dan FAILLIET!!! Tot zo ver je 'mooie club'!
27/10/2009 21:40
Bond trekt licentie Moeskroen in
Ik vind dat Vlaamse clubs altijd snel gestraft worden. Geen idee of moeskroen nu echt 'gedaan' is of moet zakken. Ik geloof het in in ieder geval niet voor ze eerste bal in 3de-4de geshot hebben! Die lullen zich er wel uit vrees ik.
27/10/2009 21:19
Bond trekt licentie Moeskroen in
Aai, Ai Daan Van Gijseghem; gaat die nu nog steeds geen spijt hebben dat hij niet overstapte naar Club ?
27/10/2009 21:10
Bond trekt licentie Moeskroen in
Schuldige is hier natuurlijk de licentiecommissie. Wie laat er zo'n o,stabiele club nu nog aan een nieuw seizoen beginnen in de hoogste klasse? Dit was vorig seizoen na de heisa toch al te voorspellen dat dit niet goed zou aflopen en dat dit seizoen er een gelijkaardige heisa zou van komen. De ploegen die hierdoor punten verliezen kunnen weer klagen en heel de competitie wordt overhoop gegooid.


Dat het erg is voor de supporters en jeugd van deze club is waar, maar dat is natuurlijk geen argument om het wanbeleid en slechte financiële situatie ongesanctioneerd te laten. Hoe erg het ook is voor die mensen, het is voor hen misschien beter dat er ook in één keer duidelijkheid komt.

Fout. De licentiecommissie heeft gewoon de licentievoorwaarden toegepast en kon niet anders dan Moeskroen een licentie toewijzen. Als ze hadden geweigerd, had Moeskroen naar de burgerlijke rechtbank getrokken en hadden ze daar gewoon gelijk gekregen. Dat gaf Pro League - voorzitter Ivan De Witte achteraf openlijk toe.

De enige schuldige zijn de eersteklassers zelf. Zij bepalen de licentievoorwaarden en die zijn véél te soepel. Stel eens deftige voorwaarden op, zodat de licentiecommissie ook effectief grote kuis kan houden.
27/10/2009 21:07
Bond trekt licentie Moeskroen in
hopelijk gaan ze niet in beroep anders nog eens ong 10dagen wachten of die gaan zakken of niet


Tuurlijk gaan die in beroep, die gaat dat niet zomaar laten gebeuren...
27/10/2009 21:04
Bond trekt licentie Moeskroen in
hopelijk gaan ze niet in beroep anders nog eens ong 10dagen wachten of die gaan zakken of niet
27/10/2009 20:58
Bond trekt licentie Moeskroen in
De clubfan in mij denkt nu onmiddellijk: 'vlug Lestienne en Van Ghijseghem halen'

als mede clubfan denk ik net het zelfde ^^
27/10/2009 20:58
Bond trekt licentie Moeskroen in
Iemand die verrast is door dit nieuws?
27/10/2009 20:57
Bond trekt licentie Moeskroen in
De clubfan in mij denkt nu onmiddellijk: 'vlug Lestienne en Van Ghijseghem halen'
lestienne wel.
27/10/2009 20:57
Bond trekt licentie Moeskroen in
ook geene slumme gij uw foto nu uitvergroten uitdelen en u op wachten en dan de klop van u leve krijgen steenezel
staat perisic op die foto,idioot!
27/10/2009 20:54
Bond trekt licentie Moeskroen in

Lierse? Op basis van wat?
Als 1 ploeg dat zou verdiend hebben is het wel dender, die dan 14de zou zijn geëindigd.
vind k ook.
27/10/2009 20:53
Bond trekt licentie Moeskroen in
Grote schuldige-- de licensiecommissie..
Ze hadden beter Lierse naar eerste gestuurd, en Moeskroen naar derde dan hadden ze nu in 2de ook 18 ploegen en was de eerste klasse een mooie club rijker geweest..
die hebben ook zon 'gezond'verleden zeker?
mooie club? sjoemelaars en valsspelers...zonder geld
27/10/2009 20:51
Bond trekt licentie Moeskroen in
In plaats dit als een geschenk te zien of of zeggen dat je al van ver had zien aankomen kan je misschien beter denken aan de supporters van Moeskroen of aan de spelers en jeugdspelers. Triestige zaak is dit en wens de mensen uit Moeskroen veel sterkte toe!
ge hebt gelijk,wat de spelertjes,a-spelers en fans betreft. maar de verantwoordelijken...
27/10/2009 20:51
Bond trekt licentie Moeskroen in
Alhoewel ik geen supporter ben vind ik dit toch serieus overdreven! Kijk eens naar Engeland, daar is 400 miljoen schuld geen probleem...Moeskroen doet het met de middelen die ze hebben niet zo slecht.T is wel een goeie zaak voor Gent, nu zijn zij niet rechtstreeks gedegradeerd
27/10/2009 20:50
Bond trekt licentie Moeskroen in
had ik al op voorhand gezegd. dat die dan nog uberhaupt een licentie krijgen...
incompetentie van de bond in t kwadraat. spijtig voor de fans daar,meen ik echt, maar dit duurt al veel te lang.trek gewoon die stekker uit.nu zit ge weer met juridische procedureslagen,competitievervalsing,protesten,noem maar op...
bah!
27/10/2009 20:49
Bond trekt licentie Moeskroen in
Het GROTE verschil is dat het gehate real wel een bankwaarborg heeft,ken je dat?

Oké, relax dude! Ik heb niets tegen Real Madrid. En ik heb een vermoeden wat een bankwaarborg is maar ik ben ervan overtuigd dat jij me nu gaat uitleggen wat dat precies inhoudt.
27/10/2009 20:44
Bond trekt licentie Moeskroen in


Inderdaad, voor ons zou dit een hele slechte zaak zijn. Zo haalt Gent en STVV ons in, loop Club 2 punten verder uit en komt Genk plots op 3 punten van ons. Dan ziet alles er plots alweer een stuk minder goed uit. Ik versta er mij niet aan dat ze Moeskroen dan niet gewoon tussen 2 seizoen door schorsen ipv te midden een seizoen.

Zulte Waregem speelt goed genoeg die clubs (op Club na ;)) achter zich te houden. Daar zou ik dus zeker niet mee inzitten. Maar je hebt wel volkomen gelijk wat betreft het schorsen in het midden van het seizoen. Het zou de voetbalbond niet zijn zeker moest het deftig gebeuren.
27/10/2009 20:44
Bond trekt licentie Moeskroen in
Al jaren hetzelfde bij Moeskroen, 1 oplossing: AFMAKEN en het licht uitdoen. Eindelijk
27/10/2009 20:44
Bond trekt licentie Moeskroen in


Inderdaad :P


Maar toch is het in deze tijd niet moeilijk om uw foto terug te vinden , beste Jens :)
27/10/2009 20:41
Bond trekt licentie Moeskroen in
De clubfan in mij denkt nu onmiddellijk: 'vlug Lestienne en Van Ghijseghem halen'
27/10/2009 20:39
Bond trekt licentie Moeskroen in
Aflevering 9526,duurt nog langer dan de kampioenen!
27/10/2009 20:39
Bond trekt licentie Moeskroen in
Ik vind dit echt spijtig voor Moeskroen maar wel volkomen terecht. Langs de andere kant vind ik ook dat de FIFA/UEFA (whatever) dit mag/moet doortrekken naar heel Europa. Het kan niet dat Moeskroen zijn licentie kwijtspeelt door 800 000€ schulden en dat grote clubs zoals bv Real Madrid (en waarschijnlijk ook Chelsea en Man City) vrank en vrij kunnen blijven voetballen met schulden van rond 200 000 000 € (kijk naar het verschil in nullen!)
27/10/2009 20:37
Bond trekt licentie Moeskroen in


LOL, das gewoon Perisic


Inderdaad :P
27/10/2009 20:35
Bond trekt licentie Moeskroen in
ook geene slumme gij uw foto nu uitvergroten uitdelen en u op wachten en dan de klop van u leve krijgen steenezel


LOL, das gewoon Perisic
27/10/2009 20:34
Bond trekt licentie Moeskroen in
ook geene slumme gij uw foto nu uitvergroten uitdelen en u op wachten en dan de klop van u leve krijgen steenezel


Probeer maar eens ;-) We zullen dan zien wie 'de klop van zijn leve' gaat krijgen.
27/10/2009 20:29
Bond trekt licentie Moeskroen in


Proficiat ;-)
ook geene slumme gij uw foto nu uitvergroten uitdelen en u op wachten en dan de klop van u leve krijgen steenezel
27/10/2009 20:24
Bond trekt licentie Moeskroen in
Schuldige is hier natuurlijk de licentiecommissie. Wie laat er zo'n o,stabiele club nu nog aan een nieuw seizoen beginnen in de hoogste klasse? Dit was vorig seizoen na de heisa toch al te voorspellen dat dit niet goed zou aflopen en dat dit seizoen er een gelijkaardige heisa zou van komen. De ploegen die hierdoor punten verliezen kunnen weer klagen en heel de competitie wordt overhoop gegooid.


Dat het erg is voor de supporters en jeugd van deze club is waar, maar dat is natuurlijk geen argument om het wanbeleid en slechte financiële situatie ongesanctioneerd te laten. Hoe erg het ook is voor die mensen, het is voor hen misschien beter dat er ook in één keer duidelijkheid komt.
27/10/2009 20:18
Bond trekt licentie Moeskroen in
Degene die verloren hebben tegen Moeskroen zouden op die manier 3 punten dichter komen bij degene die wel konden winnen (Cercle, Lokeren, Westerlo,Zulte, Anderlecht en GBA).
Goeie zaak dus voor Genk en STVV (verloren) en ook wel voor Roeselare, Kortrijk, Club en Gent (gelijkspel).


Inderdaad, voor ons zou dit een hele slechte zaak zijn. Zo haalt Gent en STVV ons in, loop Club 2 punten verder uit en komt Genk plots op 3 punten van ons. Dan ziet alles er plots alweer een stuk minder goed uit. Ik versta er mij niet aan dat ze Moeskroen dan niet gewoon tussen 2 seizoen door schorsen ipv te midden een seizoen.
27/10/2009 20:11
Bond trekt licentie Moeskroen in
Degene die verloren hebben tegen Moeskroen zouden op die manier 3 punten dichter komen bij degene die wel konden winnen (Cercle, Lokeren, Westerlo,Zulte, Anderlecht en GBA).
Goeie zaak dus voor Genk en STVV (verloren) en ook wel voor Roeselare, Kortrijk, Club en Gent (gelijkspel).
27/10/2009 20:04
Bond trekt licentie Moeskroen in

Ik dacht eerder aan u


Proficiat ;-)
27/10/2009 20:04
Bond trekt licentie Moeskroen in

Zou geen slecht idee zijn egoist!!


Omdat ik niet droevig ben na dit nieuw gehoord te hebben?
27/10/2009 20:02
Bond trekt licentie Moeskroen in


Goed idee, dan hebben die van Cercle ook eens een prijs.

Ik dacht eerder aan u
27/10/2009 20:01
Bond trekt licentie Moeskroen in

Geef die swakiri dan ook maar ineens aan een andere randdebiel van Brugge


Goed idee, dan hebben die van Cercle ook eens een prijs.
27/10/2009 20:00
Bond trekt licentie Moeskroen in
Grote schuldige-- de licensiecommissie..
Ze hadden beter Lierse naar eerste gestuurd, en Moeskroen naar derde dan hadden ze nu in 2de ook 18 ploegen en was de eerste klasse een mooie club rijker geweest..

Lierse? Op basis van wat?
Als 1 ploeg dat zou verdiend hebben is het wel dender, die dan 14de zou zijn geëindigd.
27/10/2009 19:59
Bond trekt licentie Moeskroen in


Waarom zou ik denken aan de supporters van Moeskroen? Je kunt dan even goed denken aan alle mensen in de wereld die in hongersnood zitten en geen dak boven hun hoofd hebben...

Geef die swakiri dan ook maar ineens aan een andere randdebiel van Brugge
27/10/2009 19:57
Bond trekt licentie Moeskroen in
Sorry, maar hier ben ik allerminst treurig om!
27/10/2009 19:55
Bond trekt licentie Moeskroen in
Dus alst zo ver is lopen we 3 punten uit op de nekken.

Moeskroen - CLUB BRUGGE K.V. 1-1 (-1)

Moeskroen - Anderlecht 1-2 (-3)
27/10/2009 19:54
Bond trekt licentie Moeskroen in


Waarom zou ik denken aan de supporters van Moeskroen? Je kunt dan even goed denken aan alle mensen in de wereld die in hongersnood zitten en geen dak boven hun hoofd hebben...

Zou geen slecht idee zijn egoist!!
27/10/2009 19:53
Bond trekt licentie Moeskroen in
In plaats dit als een geschenk te zien of of zeggen dat je al van ver had zien aankomen kan je misschien beter denken aan de supporters van Moeskroen of aan de spelers en jeugdspelers. Triestige zaak is dit en wens de mensen uit Moeskroen veel sterkte toe!


Waarom zou ik denken aan de supporters van Moeskroen? Je kunt dan even goed denken aan alle mensen in de wereld die in hongersnood zitten en geen dak boven hun hoofd hebben...
27/10/2009 19:52
Bond trekt licentie Moeskroen in
Grote schuldige-- de licensiecommissie..
Ze hadden beter Lierse naar eerste gestuurd, en Moeskroen naar derde dan hadden ze nu in 2de ook 18 ploegen en was de eerste klasse een mooie club rijker geweest..
27/10/2009 19:49
Bond trekt licentie Moeskroen in
In plaats dit als een geschenk te zien of of zeggen dat je al van ver had zien aankomen kan je misschien beter denken aan de supporters van Moeskroen of aan de spelers en jeugdspelers. Triestige zaak is dit en wens de mensen uit Moeskroen veel sterkte toe!
27/10/2009 19:47
Bond trekt licentie Moeskroen in
Krijgt Club dan 2 punten erbij? :P

*EDIT: Weet het al, alle gespeelde matchen van hun worden geannuleerd dus...
27/10/2009 19:45
Bond trekt licentie Moeskroen in
Bij Dender zullen ze serieus vloeken! En terecht ook, echt schandalig vind ik!
27/10/2009 19:44
Bond trekt licentie Moeskroen in
Ik weet het: sportief is anders, maar het zou voor Genk wel een geschenk uit de hemel zijn indien alle wedstrijden van Moeskroen geschrapt zouden worden. We zullen zien...
27/10/2009 19:42
jaja
the soap continues, zoals voorspeld!
Straks nog een verkocht matchke tegen die ander waalse maffiaclub Bergen en we zijn weer vertrokken!
Reageer zelf
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen.


In de kijker
Degene die nog geen info ontvingen, sturen best nog eens een mail naar onzeclub(at)voetbalkrant.com, met vermelding van jouw ploegnaam.