Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur - Nieuws | Voetbalkrant.com


Wij zoeken vaste medewerkers

Aangepast zoeken


Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

De spelers van tweedeklasser Antwerp gaan dan toch niet staken. Dat werd vanmiddag beslist na overleg met het bestuur.

De spelers zullen morgen een voorschot op hun loon van januari ontvangen. De rest ontvangen ze dan later in de week.

"We geloven de belofte van het bestuur, in het verleden kwam het ook altijd in orde als ze dat beloofden", zegt kapitein Trenson tegen de VRT. "We overwogen een staking, maar na het gesprek met het bestuur trainden we normaal."

"Wat wel positief is, is dat de groep enorm naar elkaar is toegegroeid. We helpen elkaar als iemand zijn geld op is en niet meer kan tanken. Dan zorgen we onder elkaar voor vervoer." (AN)

Auteur: Manuel Gonzalez
Beste bezoeker, wilt u uw eigen voetbalclub in de kijker plaatsen? Stuur ons het nieuws van je club door en wij zorgen voor landelijke publicatie.
Mailen op info@voetbalkrant.com.
Deel dit artikel met anderen
Facebook Netlog Twitter AddToAny
Aanverwante competities
Aanverwante ploegen
Aanverwante spelers
Reacties
15/03/2010 08:23
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


Ach Pantani , heb je dat op de supportersvergadering gehoord ? Das Straf, ik was daar namelijk ook, en heb heel andere dingen gehoord. Vind je dat nu echt plezant, zo stoken ?


nee, ik was logischerwijs ni aanwezig op jullie supsvergadering...maar waarom zouden mensen daar tegen mij over liegen?
12/03/2010 20:31
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


aaah, gelukkig kan jij in deze materie steeds weer wat duidelijkheid scheppen...

trouwens, gisteren op de supporters vergadering hadden ze het over 19 miljoen euro schulden?dat zal lucske niet gaarne lezen!


Ach Pantani , heb je dat op de supportersvergadering gehoord ? Das Straf, ik was daar namelijk ook, en heb heel andere dingen gehoord. Vind je dat nu echt plezant, zo stoken ?
12/03/2010 20:22
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


Da's nog teveel, vrees ik.
;-))
Komt allemaal wel goed.
ik hoop het dogo we moeten er alles aan doen tot dat we in het nieuwe stadion spelen . maar ja hoelang gaat da nog duren. greetz uit limburg
12/03/2010 17:51
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Volgens mij gewoon 19 miljoen franken ;-)


Da's nog teveel, vrees ik.
;-))
Komt allemaal wel goed.
12/03/2010 12:54
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


't Is 1 komma 9 milj schulden. ;-))
was dat maar waar! :-)
12/03/2010 12:26
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


't Is 1 komma 9 milj schulden. ;-))
Volgens mij gewoon 19 miljoen franken ;-)
12/03/2010 11:45
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


aaah, gelukkig kan jij in deze materie steeds weer wat duidelijkheid scheppen...

trouwens, gisteren op de supporters vergadering hadden ze het over 19 miljoen euro schulden?dat zal lucske niet gaarne lezen!


't Is 1 komma 9 milj schulden. ;-))
12/03/2010 08:23
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



Neenee, jullie denken dat het een fusie is, maar in werkelijkheid slorpen we jullie op. :-)))


aaah, gelukkig kan jij in deze materie steeds weer wat duidelijkheid scheppen...

trouwens, gisteren op de supporters vergadering hadden ze het over 19 miljoen euro schulden?dat zal lucske niet gaarne lezen!
11/03/2010 21:54
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
...antwerp is (met dit bestuur?) duidelijk niet leefbaar, bestaat niet dat ze dit nog lang gaan volhouden...
en wat dan?
tegen wil en dank een 'fusie'?



Neenee, jullie denken dat het een fusie is, maar in werkelijkheid slorpen we jullie op. :-)))
11/03/2010 12:49
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Dan zal het komen zeker door onze bril.Ik kijkt het door onze roodwitte en gij door uwe paarse bril.Ik vind dat GBA zich nagatief opstelt in het stadiondossier(als er nog 1 is) terwijl ze dezelfde problemen hebben gekend.Mijn mening was tegenover een gba supporter dat hij het niet zo erg zou vinden voor een fusie,1grote ploeg voor 1 stadion.Voor mij moet er geen fusie komen,waarom geen 2 ploegen in't stad en 2 stadions.GBa is geen vragende partij en RAFC doet het voor de schuld weg te werken.Maar ik heb liever apart en vindt het zelf niet erg voor in dat bosuilkrot te blijven.Van qua toeschouwers heb ik U al uitgelegd wat ik erover denk.Wilt niet zeggen dat ik er iemand anders aan over mag aanspreken.En nu jij weer?


nu heb je 2 keer nagedacht alvorens je iets postte, en kijk, het is al heel wat beter hé...

ik heb ook liever 2 aparte ploegen, liefst allebei in eerste klasse zodat er terug de enige echte derby vant land is...

maar de realiteit vertelt ons andere zaken hé...
antwerp is (met dit bestuur?) duidelijk niet leefbaar, bestaat niet dat ze dit nog lang gaan volhouden...
en wat dan?
tegen wil en dank een 'fusie'?
11/03/2010 11:00
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


aan uw manier van schrijven te lezen ben jij mentaal niet veel ouder als die klein gasten van ikke ikke ikke...en uwen uitleg raakt kant noch wal...
Dan zal het komen zeker door onze bril.Ik kijkt het door onze roodwitte en gij door uwe paarse bril.Ik vind dat GBA zich nagatief opstelt in het stadiondossier(als er nog 1 is) terwijl ze dezelfde problemen hebben gekend.Mijn mening was tegenover een gba supporter dat hij het niet zo erg zou vinden voor een fusie,1grote ploeg voor 1 stadion.Voor mij moet er geen fusie komen,waarom geen 2 ploegen in't stad en 2 stadions.GBa is geen vragende partij en RAFC doet het voor de schuld weg te werken.Maar ik heb liever apart en vindt het zelf niet erg voor in dat bosuilkrot te blijven.Van qua toeschouwers heb ik U al uitgelegd wat ik erover denk.Wilt niet zeggen dat ik er iemand anders aan over mag aanspreken.En nu jij weer?
11/03/2010 10:13
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Gaat GBA weer met iemand een fusie aan,misschien dat nu dat stadion uitverkocht geraakt met jullie zogenaamde topmatchen.1 ding als er een fusie komt is het er ene die ze in onze strot duwen.En trouwens er is al een grote club in Antwerpen en dat R A F C en niemand anders.En da stadion is zoals die brug,die komt er ook niet.Of misschien als de fifa het WK toch aan B/NL geven.En dan nog!!!Zie maar naar EK 2000 toen kwam het ook naar Antwerpen,de Bosuil maar toen heeft het Paars schoon verdiep een stokje ervoor gestoken maar dat vergeet de Beerschot altijd.Precies klein gasten daar op het kiel.Altijd ikke ikke ikke


aan uw manier van schrijven te lezen ben jij mentaal niet veel ouder als die klein gasten van ikke ikke ikke...en uwen uitleg raakt kant noch wal...
11/03/2010 09:55
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Ofwel gaan ze failliet, ofwel komt het tot een fusie, en als beerschotsupp denk ik dat het beter zo zijn voor antwerpen om een fusie te krijgen, geen gezever over het stadion gewoon 1 grote club!
Gaat GBA weer met iemand een fusie aan,misschien dat nu dat stadion uitverkocht geraakt met jullie zogenaamde topmatchen.1 ding als er een fusie komt is het er ene die ze in onze strot duwen.En trouwens er is al een grote club in Antwerpen en dat R A F C en niemand anders.En da stadion is zoals die brug,die komt er ook niet.Of misschien als de fifa het WK toch aan B/NL geven.En dan nog!!!Zie maar naar EK 2000 toen kwam het ook naar Antwerpen,de Bosuil maar toen heeft het Paars schoon verdiep een stokje ervoor gestoken maar dat vergeet de Beerschot altijd.Precies klein gasten daar op het kiel.Altijd ikke ikke ikke
11/03/2010 08:25
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
bwa , als ge onder 'negatief huilen' 'lachen' verstaat, dan : nee :-))


je bedoelt groen lachen? :-)
10/03/2010 16:34
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Ofwel gaan ze failliet,
over welk van de 17 tweede klasse ploegen heeft u het ? ;-)
10/03/2010 16:32
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


tiens, dan verschijnt er in de media steeds niets als het over germinal beerschot gaat?

waarom huil jij dan steeds dat jullie nooit in de media komen, tenzij negatief?
bwa , als ge onder 'negatief huilen' 'lachen' verstaat, dan : nee :-))
10/03/2010 16:13
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Ofwel gaan ze failliet, ofwel komt het tot een fusie, en als beerschotsupp denk ik dat het beter zo zijn voor antwerpen om een fusie te krijgen, geen gezever over het stadion gewoon 1 grote club!
10/03/2010 15:57
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Beter negatief in't nieuws komen dan zoals u ex-clubke sinds 1999 nooit meer in't nieuws komen...


tiens, dan verschijnt er in de media steeds niets als het over germinal beerschot gaat?

waarom huil jij dan steeds dat jullie nooit in de media komen, tenzij negatief?
10/03/2010 14:58
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


ten koste van wat?

elke week negatief int nieuws komen, slechte resultaten, spelers die (transfervrij) vertrekken, geen nieuwe die in de plaats komen...

als de collin voet bij stuk houdt, zal den eddy moeten vertrekken of het kan wel eens echt gedaan zijn...
Beter negatief in't nieuws komen dan zoals u ex-clubke sinds 1999 nooit meer in't nieuws komen...
10/03/2010 12:59
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
kan er niks aan doen! :-))))
tis idd. sterker als hemzelf ;-)
10/03/2010 12:51
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Ach, dieper dan het voormalige beersch*t kunnen we niet vallen...


tot het moment dat jij op het toneel verschijnt...
dan krijgt het begrip diep een heel andere dimensie...(rekenen we ineens in lichtjaren...)
10/03/2010 12:50
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Ik vergis me niet want de bewijzen zijn hier veelvuldig te lezen ;-)
Wat den Eddy betreft kan ik alleen maar zeggen dat we nog steeds naar onze Antwerp kunnen gaan zien. Wat er nog volgt, of niet, zullen we wel zien zeker?


ten koste van wat?

elke week negatief int nieuws komen, slechte resultaten, spelers die (transfervrij) vertrekken, geen nieuwe die in de plaats komen...

als de collin voet bij stuk houdt, zal den eddy moeten vertrekken of het kan wel eens echt gedaan zijn...
10/03/2010 12:41
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


zeveren?
neenee, ge vergist u denk ik...
als ik het hier allemaal lees, zijn jullie het trouwens die boos zijn op den eddy hé...
hij sleurt jullie mee in zijn val...
en hij is al een tijdje aant vallen...
Ach, dieper dan het voormalige beersch*t kunnen we niet vallen...
10/03/2010 11:20
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


zeveren?
neenee, ge vergist u denk ik...
als ik het hier allemaal lees, zijn jullie het trouwens die boos zijn op den eddy hé...
hij sleurt jullie mee in zijn val...
en hij is al een tijdje aant vallen...
Ik vergis me niet want de bewijzen zijn hier veelvuldig te lezen ;-)
Wat den Eddy betreft kan ik alleen maar zeggen dat we nog steeds naar onze Antwerp kunnen gaan zien. Wat er nog volgt, of niet, zullen we wel zien zeker?
10/03/2010 09:36
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


dat zullen toch de de extreme joden zijn...
Absoluut mee eens!
10/03/2010 08:26
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Terwijl iedereen weet dat Moslims de grootste racisten ter wereld zijn...


dat zullen toch de de extreme joden zijn...
10/03/2010 08:24
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Nie zeveren jongen. Dat ze zich wel gingen redden ben je pas beginnen zeggen nadat je er voor de zoveelste keer naast zat.
En weten allemaal dat je nog steeds boos bent op den Eddy omdat hij er voor gezorgd heeft dat je nu niet naar den Antwerp kan gaan zien :-).


zeveren?
neenee, ge vergist u denk ik...
als ik het hier allemaal lees, zijn jullie het trouwens die boos zijn op den eddy hé...
hij sleurt jullie mee in zijn val...
en hij is al een tijdje aant vallen...
10/03/2010 08:23
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
MP, hoe geloofwaardig is een voorzitter die zijn spelers geen prims wil geven, zodat PO1 door jullie neuzekes geboord wordt ? same shit holmes ...


er is wel een groot evrschil ts ni willen en ni kunnen hé ;-)
09/03/2010 18:45
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



TETTEZOT ! :-)))
kan er niks aan doen! :-))))
09/03/2010 18:20
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
vrouwencatch me dikke tetten dan maar? :-))



TETTEZOT ! :-)))
09/03/2010 17:54
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



Dat verklaart miss de terugloop in de stadions ?
20 jaar geleden had je als neutrale sup nog het geluk om van de randanimatie te genieten, een robbertje met de tegenstander en ééntje met de mannen van Playmobil. Vandaag betaal je een ticket het 8-voudige maar er is geen randanimatie....
:-))
vrouwencatch me dikke tetten dan maar? :-))
09/03/2010 17:48
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

jaja diee leeft nog :-)
hehehe :-)))
09/03/2010 16:18
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Proficiat aan fans en spelers... Dit is mooi.
Nu nog van Wauters verlost geraken, en met zo'n mentaliteit zal de reus snel wakker worden!!!
daar vergist iedereen zich. Wauters weg wil ni zeggen schulden weg. Wat ni wil zeggen da ik pro wauters ben.
09/03/2010 16:16
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



Bij Antwerp zijn ze veel talrijker
ze zijn trouwens daarvoor bekend
jazeker debieltje. Daarom zitten er marokanen , negers,... Ik ga trouwens kijken met mijn schoonbroer en da is gene blanke. Denk da het op anderlecht wa erger is.
09/03/2010 16:16
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

Volgens mij zegt hij dat vanuit z'n eigen mentaliteit. Als je niet met Tingis netjes meepraat, ben je wsl een racist... tjonge jonge...
Terwijl iedereen weet dat Moslims de grootste racisten ter wereld zijn...
09/03/2010 16:13
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


den eddy heeft zo goed als nooit gelijk, en dat blijkt dagelijks...
Aan uweigen herken je de rest van de wereld
09/03/2010 16:12
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

Volgens mij zegt hij dat vanuit z'n eigen mentaliteit. Als je niet met Tingis netjes meepraat, ben je wsl een racist... tjonge jonge...
Den tingis is ne marokaan, en die vind iedereen die niet marokaan is racistisch.
09/03/2010 15:04
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
doe dieje paarse bril eens af eh Tingis... ge verwart ons met onze zuiderburen...
den X-side was vroeger ook niet rasistisch, ze sloegen op iedereen ;-)))



Dat verklaart miss de terugloop in de stadions ?
20 jaar geleden had je als neutrale sup nog het geluk om van de randanimatie te genieten, een robbertje met de tegenstander en ééntje met de mannen van Playmobil. Vandaag betaal je een ticket het 8-voudige maar er is geen randanimatie....
:-))
09/03/2010 14:57
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


Antwerp heeft helemaal geen racistische achterban, er zullen uiteraard wel enkele debielen tussenzitten. Je weet echt niet waarover je spreekt. Zoals dantheman al aangaf kan je die eerder vinden bij Brugge,GB en je eigen Anderlecht. Anderlecht heeft ook met voorsprong de meest gewelddadige harde kern, voorbeelden zijn te talrijk om op te noemen, en daarbij richten ze zich wel eens tegen allochtonen. Echt, weet waarover je spreekt !

Volgens mij zegt hij dat vanuit z'n eigen mentaliteit. Als je niet met Tingis netjes meepraat, ben je wsl een racist... tjonge jonge...
09/03/2010 14:54
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
doe dieje paarse bril eens af eh Tingis... ge verwart ons met onze zuiderburen...
den X-side was vroeger ook niet rasistisch, ze sloegen op iedereen ;-)))


Behalve op Jan met de pet....in tegenstelling tot vandaag. :-(
09/03/2010 14:48
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Op Stromfront(hoe heet dat nu ?) een naziforum,is er zelfs een lid genaamd : Kielse Rat !!

Maar dat betekent niet dat de ratten nu allemaal racistisch zijn.Je hebt in elke supportersclan racisten,ook in Westerlo !!
In Engeland zie je tussen de tribunes van Tottenham,Arsenal,Manchester United enz... Afrikanen,Paki's enz..Daar telt de regel : zolang je maar voor je ploeg x supportert !!
Wel dat heeft Antwerp overgenomen.Iedereen is welkom hier zolang je voor rood-wit bent:)
09/03/2010 14:01
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

Bullshit wat je hier beweert, ooit van het AFF gehoord veel leden vh ACC waren daar vroeger lid van en die lopen er nu nog rond, Antwerp is allesbehalve extreem rechts, vaak wordt het verward met GB die veel nazi sympatisanten in hun rangen telt. Wij zijn uiteindelijk de JODEN van Antwerp, maar daar heb jij misschien een probleem mee.

Oeps ..
09/03/2010 14:00
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
holahola, ik zeg doorgaans dat antwerp zich wel zal redden (omdat het totnogtoe steeds lukte...) en dat, als ze behandeld zouden worden zoals een normaal bedrijf, ze hun boeken al lang hadden moeten neerleggen...
doch dit geheel ter zijde...

vraag maar eens aan alle mensen waaraan antwerp (dus eddy) nog geld moet, hoe geloofwaardig eddieke is... die kunnen dat zeer goed beoordelen lijkt me...
Nie zeveren jongen. Dat ze zich wel gingen redden ben je pas beginnen zeggen nadat je er voor de zoveelste keer naast zat.
En weten allemaal dat je nog steeds boos bent op den Eddy omdat hij er voor gezorgd heeft dat je nu niet naar den Antwerp kan gaan zien :-).
09/03/2010 13:44
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



Ik heb nooit iets anders beweerd.
Heb heel goede herinneringen aan het Antwerpen met Lehnoff,van rooy,rudy smids,czernia en ja zelfs de cisse
van hun supporters moet ik echt niets hebben,net zoals GBA zitten er veel racisten tussen
maar ja, Antwerp als club zie ik ook liever in eerste,net als Lierse trouwens.
ze ademen meer geschiedenis dan met alle respect roeselare en kortrijk

Het onverdraagzame/fascistische wordt tegenwoordig wel meer aan RAFC gekleefd, dit is gewoonweg onzin. Fenomenen zoals 'raciale rellen' zijn nog nooit voorgevallen rond de Bosuil, daarvoor moet je idd meer bij de zuiderburen, de bruggelingen en vooral, bij jullie zelf zijn...
Als we gaan spreken over krapuliteit, dan is dat wat anders, hoewel dat ook niet meer is wat het geweest was in Deurne.
Antwerp was de eerste ploeg die buitenlanders opstelde, moslim, hindoe of jood, maakte nooit uit.
09/03/2010 13:39
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



Bij Antwerp zijn ze veel talrijker
ze zijn trouwens daarvoor bekend

Bullshit wat je hier beweert, ooit van het AFF gehoord veel leden vh ACC waren daar vroeger lid van en die lopen er nu nog rond, Antwerp is allesbehalve extreem rechts, vaak wordt het verward met GB die veel nazi sympatisanten in hun rangen telt. Wij zijn uiteindelijk de JODEN van Antwerp, maar daar heb jij misschien een probleem mee.
09/03/2010 13:20
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
holahola, ik zeg doorgaans dat antwerp zich wel zal redden (omdat het totnogtoe steeds lukte...) en dat, als ze behandeld zouden worden zoals een normaal bedrijf, ze hun boeken al lang hadden moeten neerleggen...
doch dit geheel ter zijde...

vraag maar eens aan alle mensen waaraan antwerp (dus eddy) nog geld moet, hoe geloofwaardig eddieke is... die kunnen dat zeer goed beoordelen lijkt me...
MP, hoe geloofwaardig is een voorzitter die zijn spelers geen prims wil geven, zodat PO1 door jullie neuzekes geboord wordt ? same shit holmes ...
09/03/2010 13:18
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Tingis@ Antwerp is van de weinige clubs(zoniet de enige) waar Turken,Marokkanen,Afrikanen,joden,Hollanders,Aziaten enz. in de spionkop kunnen zitten.
Dus racistisch zal Rafc niet echt zijn.
en zelfs nen Amerikaan !
09/03/2010 13:16
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

jaja diee leeft nog :-)
sgoe , en de Vinnie en de ladz oek ?
09/03/2010 13:16
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
in hoeverre kan je een belofte van het bestuur van antwerp nog aannemen?

het zou de eerste leer niet zijn dat er nog iets tussenkomt...maar beter op deze manier dan dat ze er helemaal de brui aan geven...
de eerste leer = de voorhuid ofzo ? ;-)))))
09/03/2010 13:15
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Chapeau aan de ploeg, ze blijven spelen voor ons! In deze omstandigheden zeker niet simpel.We moeten ze blijven steunen en idd zelfs iets op poten zetten, ik kan ook begrip opbrengen voor de mannen die het even niet meer kunnen vatten. Antwerp zit in het hart, it's a way of life en zonder Antwerp zou het er misschien allemaal anders uitzien, ik begrijp dan wel dat sommigen het even moeilijk krijgen & overgaan tot acties... Volgende week woensdag Lierse thuis, laat er ons nog eens een hel van maken! Voor die 11 tussen de lijnen en ons eergevoel!Nummer 1 zal nooit vergaan moet klinken als nooit tevoren!
idd. well put !
09/03/2010 13:12
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



Bij Antwerp zijn ze veel talrijker
ze zijn trouwens daarvoor bekend
doe dieje paarse bril eens af eh Tingis... ge verwart ons met onze zuiderburen...
den X-side was vroeger ook niet rasistisch, ze sloegen op iedereen ;-)))
09/03/2010 13:03
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Is dat zo? Jij roept al 2 jaar dat Antwerp elke week de boeken gaat neerleggen daar waar den Eddy andere dingen verkondigde. En hé, ze spelen nog hé ;-).
Trouwens, in deze had hij dus echt wel gelijk.
holahola, ik zeg doorgaans dat antwerp zich wel zal redden (omdat het totnogtoe steeds lukte...) en dat, als ze behandeld zouden worden zoals een normaal bedrijf, ze hun boeken al lang hadden moeten neerleggen...
doch dit geheel ter zijde...

vraag maar eens aan alle mensen waaraan antwerp (dus eddy) nog geld moet, hoe geloofwaardig eddieke is... die kunnen dat zeer goed beoordelen lijkt me...
09/03/2010 11:07
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Tingis@ Antwerp is van de weinige clubs(zoniet de enige) waar Turken,Marokkanen,Afrikanen,joden,Hollanders,Aziaten enz. in de spionkop kunnen zitten.
Dus racistisch zal Rafc niet echt zijn.
09/03/2010 10:54
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


den eddy heeft zo goed als nooit gelijk, en dat blijkt dagelijks...
Is dat zo? Jij roept al 2 jaar dat Antwerp elke week de boeken gaat neerleggen daar waar den Eddy andere dingen verkondigde. En hé, ze spelen nog hé ;-).
Trouwens, in deze had hij dus echt wel gelijk.
09/03/2010 10:25
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Den Eddy had wel gelijk hé ;-)


den eddy heeft zo goed als nooit gelijk, en dat blijkt dagelijks...
09/03/2010 09:45
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
neen, dat werd vermeld :-)
Den Eddy had wel gelijk hé ;-)
09/03/2010 09:44
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
En gij hebt die allemaal geteld op de beelden?
http://www.rafcmuseum.be/wedstrijdarchief/wembley/wembley92_4h.php
neen, dat werd vermeld :-)
09/03/2010 09:43
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Hoeveel fans hebben de video RAFC- Spartak thuis? Dan kunt ge zelf eens zien hoe goe den Eddy kan liegen! Op RAFC TV zegt hij dat er slechts 10.000 man was. Speel uwe video nog maar eens af, er waren er 16.000.
En gij hebt die allemaal geteld op de beelden?
http://www.rafcmuseum.be/wedstrijdarchief/wembley/wembley92_4h.php
09/03/2010 09:39
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Hoeveel fans hebben de video RAFC- Spartak thuis? Dan kunt ge zelf eens zien hoe goe den Eddy kan liegen! Op RAFC TV zegt hij dat er slechts 10.000 man was. Speel uwe video nog maar eens af, er waren er 16.000.
09/03/2010 08:37
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
zit de choco daar nog? :-)

jaja diee leeft nog :-)
09/03/2010 08:27
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
in hoeverre kan je een belofte van het bestuur van antwerp nog aannemen?

het zou de eerste leer niet zijn dat er nog iets tussenkomt...maar beter op deze manier dan dat ze er helemaal de brui aan geven...
09/03/2010 07:58
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Chapeau aan de ploeg, ze blijven spelen voor ons! In deze omstandigheden zeker niet simpel.We moeten ze blijven steunen en idd zelfs iets op poten zetten, ik kan ook begrip opbrengen voor de mannen die het even niet meer kunnen vatten. Antwerp zit in het hart, it's a way of life en zonder Antwerp zou het er misschien allemaal anders uitzien, ik begrijp dan wel dat sommigen het even moeilijk krijgen & overgaan tot acties... Volgende week woensdag Lierse thuis, laat er ons nog eens een hel van maken! Voor die 11 tussen de lijnen en ons eergevoel!Nummer 1 zal nooit vergaan moet klinken als nooit tevoren!
08/03/2010 23:50
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Ik hoop van harte dat het goed komt. Nummer 1 mag niet vergaan, daarvoor is den Antwerp een te schone club.
08/03/2010 23:03
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Proficiat aan fans en spelers... Dit is mooi.
Nu nog van Wauters verlost geraken, en met zo'n mentaliteit zal de reus snel wakker worden!!!
08/03/2010 22:31
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Eén ding is zeker chapeau voor de spelers gans het seizoen al, heb maar één match gemist. Eerlijk als je in zo een malaise in je achterhoofd moet spelen vind ik dit een goed seizoen voor ons. En voor iemand daar kritiek op geeft, zou iemand onder ons gaan werken als je twee maand loonachterstand hebt? Nee denk ik, en Andrews je bent een man met een visie op en naast het veld, je hebt dat vorige zaterdag goed aangepakt door u spelers het veld op te krijgen, proficiat jongens ben trots een antwerpsupporter te zijn.
08/03/2010 21:58
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



Ik heb nooit iets anders beweerd.
Heb heel goede herinneringen aan het Antwerpen met Lehnoff,van rooy,rudy smids,czernia en ja zelfs de cisse
van hun supporters moet ik echt niets hebben,net zoals GBA zitten er veel racisten tussen
maar ja, Antwerp als club zie ik ook liever in eerste,net als Lierse trouwens.
ze ademen meer geschiedenis dan met alle respect roeselare en kortrijk
das het eerste da gij altijd vernoemd hé Tingis , is mij al sterk opgevallen , "racisten"
waar het hart van vol is , loopt de mond van over hé jongen
08/03/2010 21:35
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

Kzeg toch ni da het nu allemaal goed gaat? Kzit hier ook kapot te gaan van de frustratie's ze.. elke antwerpsupp.. Maar vertel mij nu is wa je ga bereike me daar zo te staan?
Btw, ik had da van die onozelaars enkel op atv gezien omdak ni op die tribune zit en dr dus nix van wist.. tot nu..
Was er niet bij maar kan het begrijpen.Vindt dat wij ook onze zeg mogen doen.Tenminste het zijn wij toch die komen zien.We hebben nu ene kant gehoord(Wauters)maar ben benieuwd wat de andere kant ons te vertellen heeft(Collin,als we die al zien).Iedere supporter weet dat het al jaren klote is,altijd is er wel iets!De meeste van ons willen nu gewoon weten wat de toekomst brengt.De een kan dat op een rustige manier en de andere die brult daar als een brulbeer.Maar snapt het ni goe .Als er niks wordt gedaan onder de supporters is het niet goed.En als er iets wordt gedaan ook al niet goed.
08/03/2010 21:21
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



Ik heb nooit iets anders beweerd.
Heb heel goede herinneringen aan het Antwerpen met Lehnoff,van rooy,rudy smids,czernia en ja zelfs de cisse
van hun supporters moet ik echt niets hebben,net zoals GBA zitten er veel racisten tussen
maar ja, Antwerp als club zie ik ook liever in eerste,net als Lierse trouwens.
ze ademen meer geschiedenis dan met alle respect roeselare en kortrijk
Moet er juist ene zeggen van de Anderlecht.Neen,ge hebt groot gelijk ,de supporter van Anderlecht dat zijn de braafste,mooiste,vriendelijkste en tofste mensen die er zijn.Tingis,ge moet van die waterpijp afblijven.Is ni goe voor het bolleke want ge zijt zever aan het verkopen.JAja,daarmee dat die van Anderlecht om de haverklap in het nieuws komen.WHo the fuck zijt de gij om over ons te oordelen.Er is al jaren niks meer gebeurd bij ons.
08/03/2010 21:15
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
kvond reactie van aantal sups nu toch wa overdreven na de match van zaterdag ze, collin andrews begon bekan te blijte.enigste wa golle daarmee doe is de groep nr de grond toe trekke, en da maket allemaal nog meer kapot er moet iets veranderen idd, maar of ge der nu sta te roepe en te tiere "wauters buite" of ni da ga echt gen klote uithale ze mense.
08/03/2010 21:09
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Over Antwerp gesproken, Walter Meeuws is ontslagen bij FAR Rabat!
08/03/2010 20:56
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



ja jong? dat haalt allemaal niks uit natuurlijk. Maar het moest mijn club eens zijn...
ik weet begot ook niet tot wat ik in staat zou zijn. Ik begrijp het ergens wel...



Normaal gebeurd zoiets niet met uw clubke.Heb hier een boekske gekregen over club waarin het rijlen en zeilen een beetje beschreven is, ons bestuur zou beter eens naar brugge gaan en leren hoe het moet.Als k dat boekske moet geloven is het wel een deftige bedoening kwa organisatie, natuurlijk is het ook een beetje reclame maken, maar toch.
08/03/2010 20:41
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



Ik heb nooit iets anders beweerd.
Heb heel goede herinneringen aan het Antwerpen met Lehnoff,van rooy,rudy smids,czernia en ja zelfs de cisse
van hun supporters moet ik echt niets hebben,net zoals GBA zitten er veel racisten tussen
maar ja, Antwerp als club zie ik ook liever in eerste,net als Lierse trouwens.
ze ademen meer geschiedenis dan met alle respect roeselare en kortrijk


Antwerp heeft helemaal geen racistische achterban, er zullen uiteraard wel enkele debielen tussenzitten. Je weet echt niet waarover je spreekt. Zoals dantheman al aangaf kan je die eerder vinden bij Brugge,GB en je eigen Anderlecht. Anderlecht heeft ook met voorsprong de meest gewelddadige harde kern, voorbeelden zijn te talrijk om op te noemen, en daarbij richten ze zich wel eens tegen allochtonen. Echt, weet waarover je spreekt !
08/03/2010 20:34
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

Volgens mij ben jij ni echt op de hoogte
zit de choco daar nog? :-)
08/03/2010 20:33
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



Bij Antwerp zijn ze veel talrijker
ze zijn trouwens daarvoor bekend

Volgens mij ben jij ni echt op de hoogte
08/03/2010 20:32
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

Dus gij vindt de gang van zaken goe gaan nu ? Met rustig op u bankske te blijven zitten bereik je ook niks ! Ik vind zelfs da het echt onantwerps is da het nog zo rustig blijft . Had dit 10 jaar geleden gebeurd dan ... ! En met de samenvatting op atv te zien steun je je ploeg ook ni hoor !

Kzeg toch ni da het nu allemaal goed gaat? Kzit hier ook kapot te gaan van de frustratie's ze.. elke antwerpsupp.. Maar vertel mij nu is wa je ga bereike me daar zo te staan?
Btw, ik had da van die onozelaars enkel op atv gezien omdak ni op die tribune zit en dr dus nix van wist.. tot nu..
08/03/2010 20:29
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



Bij Antwerp zijn ze veel talrijker
ze zijn trouwens daarvoor bekend
denk eerder dat Brugge en Beerschot veel rechtser zijn. Vandaar hun goede banden...
08/03/2010 20:29
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
De FASC roept iedere supporter op om nu donderdag te verzamelen in Café Great Old om 20u.Dan kunnen we onze meningen bundelen, collectief afstemmen over de toekomst van Antwerp en afspraken maken over wat we kunnen doen.We moeten NU als supporter onze krachten bundelen en samen naar buiten treden om onze club te redden.We mogen onze club niet ten onder laten gaan en moeten daarvoor aan één zeel trekken.Men zegge het voortHet FASC bestuur
http://www.fasc.be/v5/
08/03/2010 20:29
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

Over krapuul gesproken:
Al die belachelijkaards die na de match wa graaf ginge doen: blijft allemaal is thuis volgende match. Denkte nu echt da da Antwerp ga redde fwa? Steekt godverdomme beter uwen energie in de spelers te steune dan daar kinderachtig te staan doen!

Dus gij vindt de gang van zaken goe gaan nu ? Met rustig op u bankske te blijven zitten bereik je ook niks ! Ik vind zelfs da het echt onantwerps is da het nog zo rustig blijft . Had dit 10 jaar geleden gebeurd dan ... ! En met de samenvatting op atv te zien steun je je ploeg ook ni hoor !
08/03/2010 20:28
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

En bij Anderlecht zitten geen racisten ? Da zijn zijn allemaal doetjes ofwa ?



Bij Antwerp zijn ze veel talrijker
ze zijn trouwens daarvoor bekend
08/03/2010 20:24
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



ja jong? dat haalt allemaal niks uit natuurlijk. Maar het moest mijn club eens zijn...
ik weet begot ook niet tot wat ik in staat zou zijn. Ik begrijp het ergens wel...



Ze ginge allemaal "Wauters buiten" enal roepe aan de hekke. Kdenk ook da dn deurwaarder normaal langs daar buite kwam?
Kweet ni precies wa daar gebeurde, maar als je da zie op atv.. manne me n iq van nn hond! gwn beschamend da die zich antwerpsupps noeme!
08/03/2010 20:24
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Het fijne van wa daar gebeurde weet'k ni.. Hoe dan ook , da hoort ni!
(Da moest'r nog bij,pc werkte wa tegen..:p)
08/03/2010 20:21
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
over wat ging het daar dan?

Ze ginge allemaal "Wauters buiten" enal roepe aan de hekke. Kdenk ook da dn deurwaarder normaal langs daar buite kwam?
Kweet ni precies wa daar gebeurde, maar als je da zie op atv.. manne me n iq van nn hond! gwn beschamend da die zich antwerpsupps noeme!
08/03/2010 20:13
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

Over krapuul gesproken:
Al die belachelijkaards die na de match wa graaf ginge doen: blijft allemaal is thuis volgende match. Denkte nu echt da da Antwerp ga redde fwa? Steekt godverdomme beter uwen energie in de spelers te steune dan daar kinderachtig te staan doen!
over wat ging het daar dan?
08/03/2010 20:11
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
nee , da krapuul zit allemaal daar,rond het stadion! :-)

Over krapuul gesproken:
Al die belachelijkaards die na de match wa graaf ginge doen: blijft allemaal is thuis volgende match. Denkte nu echt da da Antwerp ga redde fwa? Steekt godverdomme beter uwen energie in de spelers te steune dan daar kinderachtig te staan doen!
08/03/2010 20:05
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur

En bij Anderlecht zitten geen racisten ? Da zijn zijn allemaal doetjes ofwa ?
nee , da krapuul zit allemaal daar,rond het stadion! :-)
08/03/2010 20:04
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
ik vind het schandalig dat ze daar eerst moeten voor zagen.... ofwel kan je betalen, en doe je dat zoals het hoort, ofwel gaat het niet... en dan moet je een oplossing zoeken oftewel ermee stoppen..
08/03/2010 19:58
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur



Ik heb nooit iets anders beweerd.
Heb heel goede herinneringen aan het Antwerpen met Lehnoff,van rooy,rudy smids,czernia en ja zelfs de cisse
van hun supporters moet ik echt niets hebben,net zoals GBA zitten er veel racisten tussen
maar ja, Antwerp als club zie ik ook liever in eerste,net als Lierse trouwens.
ze ademen meer geschiedenis dan met alle respect roeselare en kortrijk

En bij Anderlecht zitten geen racisten ? Da zijn zijn allemaal doetjes ofwa ?
08/03/2010 19:52
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
mooi allemaal. Maar evengoed schandalig dat het is wat het is.
08/03/2010 19:43
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Kheb dit seizoen al dikwijls zitte klage op deze ploeg.. maar nu moet'k zegge: enorm veel respect voor die mannen da die blijven doorgaan!
AntwerpTillIDie!


Da's enkel een teken dat de spelersgroep aan elkaar hangt.Bij veel andere ploegen zou het nu al als los zand uit elkaar vallen.Dit wil toch zeggen dat het sportieve beleid goed is(trainers en staf) Ik kom ook geregeld is naar den bosuil afgezakt,t'is ni ver voor mij en steeds leuk om de thuismatchen mee te maken . Ik ben een Hamme sup(een zeldzaamheid tegenwoordig :-) ),en qua beleving en sfeer is het een hemelsgroot verschil van naar Antwerp of naar Hamme te gaan zien. Het zou echt jammer zijn moest dit verdwijnen.
08/03/2010 19:28
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Kheb dit seizoen al dikwijls zitte klage op deze ploeg.. maar nu moet'k zegge: enorm veel respect voor die mannen da die blijven doorgaan!
AntwerpTillIDie!
08/03/2010 19:22
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur


Zou inderdaad niet mogen. maar geef toe dat het echt zonde zou zijn moest een ploeg als antwerp verdwijnen. jij zal met jou anderlecht toch ook liever een competitie wedstrijd spelen tegen the great old dan tegen (met alle respect) Roeselare bevoorbeeld. t'is echt te hopen dat ze deze situatie te boven komen. In alle geval getuigt de samenhang van de spelers dat het sportief toch nog enigszins goed zit,goed bestuur of niet.



Ik heb nooit iets anders beweerd.
Heb heel goede herinneringen aan het Antwerpen met Lehnoff,van rooy,rudy smids,czernia en ja zelfs de cisse
van hun supporters moet ik echt niets hebben,net zoals GBA zitten er veel racisten tussen
maar ja, Antwerp als club zie ik ook liever in eerste,net als Lierse trouwens.
ze ademen meer geschiedenis dan met alle respect roeselare en kortrijk
08/03/2010 18:59
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Dit zou niet mogen.
die mannen hebben ook een gezin om te onderhouden!
Eigenlijk zouden ze hier in Belgie ook naar Spaans model verkiezingen moeten houden.
Nu heb je overal voorzitters zoals Wauters,Lambrecht die een ploeg gijzelen.


Zou inderdaad niet mogen. maar geef toe dat het echt zonde zou zijn moest een ploeg als antwerp verdwijnen. jij zal met jou anderlecht toch ook liever een competitie wedstrijd spelen tegen the great old dan tegen (met alle respect) Roeselare bevoorbeeld. t'is echt te hopen dat ze deze situatie te boven komen. In alle geval getuigt de samenhang van de spelers dat het sportief toch nog enigszins goed zit,goed bestuur of niet.
08/03/2010 18:56
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
http://www.rafc.tv/?page=1&video=972
08/03/2010 18:54
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Dit zou niet mogen.
die mannen hebben ook een gezin om te onderhouden!
Eigenlijk zouden ze hier in Belgie ook naar Spaans model verkiezingen moeten houden.
Nu heb je overal voorzitters zoals Wauters,Lambrecht die een ploeg gijzelen.
08/03/2010 18:47
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
Volgend seizoen spelen we in de Exqi....
08/03/2010 18:19
Antwerp-spelers staken niet na belofte bestuur
vraag blijft wat ze daar allemaal van plan zijn, eventjes in vereffening gaan en met de vingers in de neus van derde naar eerste? dream on !! Zowel Collin als Wauters moeten daar niet op hopen.
Reageer zelf
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen.
1 Lierse SK 36 75
2 Lommel United 36 70
3 Bergen 36 66
4 Eupen 36 60
5 RBD Borinage 36 53
6 RS Waasland 36 52
7 Oostende 36 51
8 Antwerp 36 47
9 OH Leuven 36 45
10 Wetteren 36 44
11 FC Doornik 36 44
12 KVK Tienen 36 43
13 FCV Dender EH 36 43
14 FC Brussels 36 42
15 Tubeke 36 42
16 Turnhout KV 36 41
17 SK Ronse 36 39
18 Beveren 36 36
19 Luik FC 36 23
In de kijker

Degene die nog geen info ontvingen, sturen best nog eens een mail naar onzeclub(at)voetbalkrant.com, met vermelding van jouw ploegnaam.

Volg ons op: