Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern - Nieuws | Voetbalkrant.com




Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Club Brugge zal aan het nieuwe seizoen beginnen zonder Nabil Dirar. De middenvelder wordt voor twee weken naar de B-kern gestuurd.

Het nieuws staat te lezen op de website van Club Brugge. "Wegens het niet nakomen van enkele afspraken wordt de Marokkaanse middenvelder door de technische staf disciplinair naar het beloftenteam verwezen", meldt blauw-zwart.

Het is niet voor het eerst dat Dirar naar de B-kern wordt verwezen. Ook vorig seizoen werd hij al disciplinair gestraft omdat hij toen te laat terugkeerde van een interland met Marokko.

Auteur: Fabian Morren
Beste bezoeker, wilt u uw eigen voetbalclub in de kijker plaatsen? Stuur ons het nieuws van je club door en wij zorgen voor landelijke publicatie.
Mailen op info@voetbalkrant.com.
Deel dit artikel met anderen
Facebook Netlog AddToAny
Aanverwante competities
Aanverwante ploegen
Aanverwante spelers
Reacties
30/08/2010 00:18
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
DIRAR is geen teamplayer,hij probeert zo een transfer af te dwingen,dit zijn egoistische spelers,die denken dat ze al iets bereikt hebben.Als trainer zou hij bij mij allang uitgevlogen zijn,want dit ondermijnd het gezag van de trainer,de scouting in brugge is bedenkelijk,en dirar zou de eer bij zich moeten laten,en andere oorden opzoeken.
28/07/2010 13:57
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Ik vind het jammer dat sommige 'zogenaamde' CLUB-supporters er niet in slagen hun clubliefde te laten primeren boven hun racistische opvattingen.
26/07/2010 14:13
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Zouden ze dit niet doen om hem scherp te houden ??? Zulke gasten moeten constant scherp gehouden worden...
dat ze dan pepers in hun gat steken!
26/07/2010 14:11
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

het zijn wel DE sfeermakers in de groep

Professionele entertainers genoeg, mét lagere looneisen.
26/07/2010 14:09
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Iedereen die nu tegen dirar is dat ze hem moeten weg doen..., die zijn dan ook tegen de komst van dalmat want hij zat ook in de B kern van standard als ik dat goed versta?
Ik dus niet.

Geen Dirars en geen Dalmats, dat hebt ge inderdaad goed begrepen.
26/07/2010 14:00
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Rustig jongen ken je hem zo goed ja? Iedereen rijd wel eens te snel kijk naar Legaer is dat dan ook krapuul?
on topicSlecht nieuws vind ik maar de vorige keer ging hij er ook goed mee om en bood zijn excuses aan hopelijk nu hetzelfde Nabil !

Dat ge Legear hier als 'goeie voorbeeld' aanhaalt; zegt genoeg...
25/07/2010 23:35
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Zouden ze dit niet doen om hem scherp te houden ??? Zulke gasten moeten constant scherp gehouden worden...
25/07/2010 16:20
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
beter verkocht die rotte appel....volgend seizoen zal hij wel weg zijn want ik zie hem nog een paar dingen flikken dit seizoen..
25/07/2010 15:58
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

als hij de afspraken nie nakomt vind ik het terecht dat ie na de B-kern moet

Te lichte straf, heeft deze al eens gehad en leert blijkbaar zijn lesje niet...
Gewoon zo snel mogelijk verkopen of serieuze geldboetes overwegen.
25/07/2010 15:06
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
in schril contrast met jezelf

als hij de afspraken nie nakomt vind ik het terecht dat ie na de B-kern moet
25/07/2010 13:39
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Heeft hij de laatste tijd dan zoveel vooruitgang geboekt?
in schril contrast met jezelf
25/07/2010 13:38
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern



Het is wel zo dat Aruna en Chippen (Wilhelmsson) de ploeg teminste iets bijbrachten!!! Hoeveel keer hebben zij niet gescoord of een asist gegeven in al hun matchen? Dirar heeft alles samen, competitie, europees en beker samen mss 40 matchen gespeeld en hij komt aan ocharme een aantal goals die samen met zijn assist op één hand te tellen zijn... Hij brengt meer op door zn contract te verbreken, dan door hem nog meer kansen te geven, want hij is eigenlijk een speler dat de tegenstander graag heeft: geeft geen passen en scoort niet... Ideaal om op te verdedigen. Zo speelt de Club altijd maar met 10! Geef Vargas, Perisic, Dalmat en Lestienne de kansen en het vertrouwen en alle Clubsupporters zullen een zucht van opluchting laten als ze die solokikker niet op het plein zien staan en ik kan het weten als abonnee!!! Laat hem aub weggaan! je doet er alleen verlies mee met hem te houden!
awel, ik was altijd pro dirar, maar tis gedaan, die gasten van langsginder zijn technisch wel super maar de meesten hebben geen kaas gegeten van teamspirit & discipline, jammer
24/07/2010 23:50
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Heeft hij de laatste tijd dan zoveel vooruitgang geboekt?
24/07/2010 22:36
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

ik wil zeker zijn kwaliteiten niet ontkennen. Anderlecht heeft met Aruna en Chippen ook zon spelers gehad maar na enkele seizoenen was het egoisme er wel deels uit en zag je de progressie. En zij maakten dan ook geen amok. Het is misschien omdat hij weet dat hij moeilijk uit de ploeg te spelen is dan hij zich zo blijft gedragen.
ik vind het in elk geval spijtig dat Brugge nu al jaren zo zwak voor de dag komt. tis nu niet dat ze de afgelopen jaren uitzicht hadden op de titel.



Het is wel zo dat Aruna en Chippen (Wilhelmsson) de ploeg teminste iets bijbrachten!!! Hoeveel keer hebben zij niet gescoord of een asist gegeven in al hun matchen? Dirar heeft alles samen, competitie, europees en beker samen mss 40 matchen gespeeld en hij komt aan ocharme een aantal goals die samen met zijn assist op één hand te tellen zijn... Hij brengt meer op door zn contract te verbreken, dan door hem nog meer kansen te geven, want hij is eigenlijk een speler dat de tegenstander graag heeft: geeft geen passen en scoort niet... Ideaal om op te verdedigen. Zo speelt de Club altijd maar met 10! Geef Vargas, Perisic, Dalmat en Lestienne de kansen en het vertrouwen en alle Clubsupporters zullen een zucht van opluchting laten als ze die solokikker niet op het plein zien staan en ik kan het weten als abonnee!!! Laat hem aub weggaan! je doet er alleen verlies mee met hem te houden!
24/07/2010 21:45
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Hij werd bovendien verkozen tot meest verdienstelijke speler ! Begrijpe wie kan !!
Van positieve discriminatie gesproken...
Da's iets waar wij belgen dan ook heel sterk in zijn he ...
24/07/2010 21:43
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Er was hier al een discussie toen zijn contract verlengd werd. Ik blijf erbij die kerel leert niets bij. Niet op het veld en niet naast het veld. Heeft ambras met het bestuur, zijn mede spelers, Marokko, refs, trainers. Denkt dat hij zich alles kan permitteren, heeft voor alles een uitleg. Toen Sonck dat interview gaf in de humo, kon je tussen de regels al lezen dat hij de hoop in dirar al had opgegeven. We hebben nog niet één officiële match gespeeld en het is al voor de tweede maal prijs met hem. Deze zomer nog proberen te verkopen voor hij hij weer de stoorzender in de groep wordt.


GROOT, hééél groot gelijk. Hij laat af en toe flitsen van klasse zien, maar als hij nu nog niet door heeft wanneer een bal af te leggen zal hij het nooit snappen, om van zijn gedrag en arrogantie nog maar te zwijgen.
Die gast heeft ons allen duidelijk laten zien dat hij het niveau bij een topper niet aankan, zoveel is duidelijk.
Hopelijk gunnen ze hem zo snel mogelijk een transfer naar zo ver mogelijk weg.
24/07/2010 21:40
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Je kan daarover wel gedeeltelijk gelijk hebben, maar je kan de club er toch niet verantwoordelijk voor achten als het er niet in gaat! Ge kunt er uw latijn blijven insteken totdat je zelf Chinees begint klappen bij wijze van spreken. Sorry, maar op een moment geraakt het geduld van de staf ook op hé. Ik weet nu wel niet hoever ze daarmee staan binnen de club.

Idd, de schuld op t bestuur of de trainer schuiven is fout wanneer het duidelijk is dat de speler als individu in de fout gaat
24/07/2010 21:17
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Er was hier al een discussie toen zijn contract verlengd werd. Ik blijf erbij die kerel leert niets bij. Niet op het veld en niet naast het veld. Heeft ambras met het bestuur, zijn mede spelers, Marokko, refs, trainers. Denkt dat hij zich alles kan permitteren, heeft voor alles een uitleg. Toen Sonck dat interview gaf in de humo, kon je tussen de regels al lezen dat hij de hoop in dirar al had opgegeven. We hebben nog niet één officiële match gespeeld en het is al voor de tweede maal prijs met hem. Deze zomer nog proberen te verkopen voor hij hij weer de stoorzender in de groep wordt.
24/07/2010 20:47
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Het is hoog tijd dat sommige Clubsupporters hier eens serieus hun ogen opendoen!
Stop met alle spelers altijd te beschermen...
Over de persoon zelf: in die 2 jaar heeft hij al meerdere keren afspraken niet kunnen nakomen en ook op training steekt hij al eens iets uit (positief uitgedrukt). Vorig jaar was hij hiervoor al eens gestraft, hoe ging dat weer met die ezel en die steen...?
Over zijn kwaliteiten: Hij kan ongelofelijk dribbelen, is supersnel en heeft een ongelofelijke techniek. Maar voetbal is en blijft een ploegsport. Hoe lang duurt het soms niet voordat hij de bal passt? Ik vind hem ook bijlange niet efficiënt, het minste wat een goede flankspeler moet hebben is een degelijke center, ook iets waar hij mee sukkelt...
Als Brugge OOIT nog eens wil kampioen spelen, kunnen we deze rotte appels missen!

ik wil zeker zijn kwaliteiten niet ontkennen. Anderlecht heeft met Aruna en Chippen ook zon spelers gehad maar na enkele seizoenen was het egoisme er wel deels uit en zag je de progressie. En zij maakten dan ook geen amok. Het is misschien omdat hij weet dat hij moeilijk uit de ploeg te spelen is dan hij zich zo blijft gedragen.
ik vind het in elk geval spijtig dat Brugge nu al jaren zo zwak voor de dag komt. tis nu niet dat ze de afgelopen jaren uitzicht hadden op de titel.
24/07/2010 20:16
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
eerst zijn contract verlengen en nu naar de B-kern??dit wil zeggen dat hij geenrespect heeft voor de inspanning voor club! als je een week na je contract verlenging al disciplinair geschorst word dan is er iets grondig mis met je persoontje en is het fout om club zo'n speler aan u te binden! zoveel brengt of bracht dirar niet...beter iakovenko gekocht///minstens even goed en 1000 keer betere mentaliteit
24/07/2010 19:31
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
meer dan één zelfs.

Dat is niet de eerste keer dat we op dezelfde golflengte zitten, had het dan ook niet op jullie met mijn eerste zin :-)
24/07/2010 19:15
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern



Je hebt zeker en vast een punt ;-)
meer dan één zelfs.
24/07/2010 19:01
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Het is hoog tijd dat sommige Clubsupporters hier eens serieus hun ogen opendoen!
Stop met alle spelers altijd te beschermen...
Over de persoon zelf: in die 2 jaar heeft hij al meerdere keren afspraken niet kunnen nakomen en ook op training steekt hij al eens iets uit (positief uitgedrukt). Vorig jaar was hij hiervoor al eens gestraft, hoe ging dat weer met die ezel en die steen...?
Over zijn kwaliteiten: Hij kan ongelofelijk dribbelen, is supersnel en heeft een ongelofelijke techniek. Maar voetbal is en blijft een ploegsport. Hoe lang duurt het soms niet voordat hij de bal passt? Ik vind hem ook bijlange niet efficiënt, het minste wat een goede flankspeler moet hebben is een degelijke center, ook iets waar hij mee sukkelt...
Als Brugge OOIT nog eens wil kampioen spelen, kunnen we deze rotte appels missen!



Je hebt zeker en vast een punt ;-)
24/07/2010 18:33
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Het is hoog tijd dat sommige Clubsupporters hier eens serieus hun ogen opendoen!
Stop met alle spelers altijd te beschermen...
Over de persoon zelf: in die 2 jaar heeft hij al meerdere keren afspraken niet kunnen nakomen en ook op training steekt hij al eens iets uit (positief uitgedrukt). Vorig jaar was hij hiervoor al eens gestraft, hoe ging dat weer met die ezel en die steen...?
Over zijn kwaliteiten: Hij kan ongelofelijk dribbelen, is supersnel en heeft een ongelofelijke techniek. Maar voetbal is en blijft een ploegsport. Hoe lang duurt het soms niet voordat hij de bal passt? Ik vind hem ook bijlange niet efficiënt, het minste wat een goede flankspeler moet hebben is een degelijke center, ook iets waar hij mee sukkelt...
Als Brugge OOIT nog eens wil kampioen spelen, kunnen we deze rotte appels missen!
24/07/2010 16:57
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
kben eens benieuwd waarom


Ik ook, maar denk niet dat Club hiermee naar buiten gaat komen al zou ik heel graag de reden weten.
24/07/2010 16:53
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
tiens ==> probleem met dat soort.... Goed mogelijk dat hij de sfeer verder verziekt.... verhuren is missch optie ?


Wat de beste optie is weet ik niet,feit is wel dat er iets moet gebeuren,zo kan het niet verder.Het is niet de eerste keer dat em om disciplinaire redenen geschorst wordt.
24/07/2010 16:06
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Allez Krockie, drinkt er van mij ook ene ;-)
41 ? ge zijt bijna halfweg :-))
Merci Nonkel Henri hik ;-))
24/07/2010 15:29
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
tiens ==> probleem met dat soort.... Goed mogelijk dat hij de sfeer verder verziekt.... verhuren is missch optie ?
24/07/2010 14:43
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
En van mij mag ie daar blijven! Het is altijd met dezelfde soort dat er misérie is!!! Het was het stomste wat ze kunnen doen: die dikkenek zn contract verlengen! Het is echt eentje die bij den Anderlecht thuishoort! Maar ja, ze hebben in de bestuurskamer ook al bewezen dat ze niet van de rapste zijn é...
24/07/2010 14:41
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Allez Krockie, drinkt er van mij ook ene ;-)
41 ? ge zijt bijna halfweg :-))
24/07/2010 14:33
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


Happy birthday to krock,hiep hiep hoera ;-)
Joehoeeeee, Thx maatjen
24/07/2010 14:32
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Proficiat Krockie ;-)
Thanx maat ;-))
24/07/2010 14:32
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Ne gelukkige č Krckie!!!

Zuipt er maar 41 pintjes op los :-))
Hmmmmmm ja, lekkkkkkkeeeeeer, thx Voetbas ;-))
24/07/2010 13:47
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Proficiat Krockie ;-)
24/07/2010 13:46
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Toch geloof ik dat er daar een paar,ik zal niet zeggen rotte appels,tussen zitten,maar een paar onruststokers,als het iets minder zal draaien,iedereen weet dat Dirar geen gemakkelijke is,en als je het al moet doen met die goeie match tegen Kortrijk?
Donk zal hem ook nog wel roeren,om centraal te spelen,en Dhalmat is ook geen gemakkelijke,en die andere supersup,kan niet direct op zijn naam komen,Dahmane denk ik.
Het zou wel eens kunnen gebeuren,dat er niet te lang de polonaise zal gedanst worden.
Maar Hoefkens zal daar veel brandjes moeten blussen,want dat is op en top een prof,en zal al die egotrippers moeten in toom houden,ik denk wel dat hij het niet gemakkelijk zal hebben met zijn kapiteinsband rond zijn arm.
GAAT HET GOED IS HET OVERAL HOERA,MAAR GAAT HET VERKEERD,ZIJN DAT SOORT SPELERS ALTIJD DE SPELBEDERVERS.
24/07/2010 13:32
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Ne gelukkige č Krckie!!!

Zuipt er maar 41 pintjes op los :-))
24/07/2010 13:11
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

spreken is zilver, zwijgen is goud !!!!!!!!!!!!!!!



snapten dat sommige pippo's hier op vk maar eens.........
24/07/2010 12:39
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Merci Bole makker ;-)


Happy birthday to krock,hiep hiep hoera ;-)
24/07/2010 12:34
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Hij werd bovendien verkozen tot meest verdienstelijke speler ! Begrijpe wie kan !!
Van positieve discriminatie gesproken...


Waarom ze hem als meest verdienstelijke speler hebben verkozen heb ik nooit nie begrepen.Een Stijnen of een Hoefkens was het meest logische geweest...
24/07/2010 12:33
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Ook van mij ne proficiat, jongeman.
Merci Bole makker ;-)
24/07/2010 12:02
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Hij werd bovendien verkozen tot meest verdienstelijke speler ! Begrijpe wie kan !!
Van positieve discriminatie gesproken...
24/07/2010 11:57
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
[quote]
ik snap eerlijk gezegd niet dat de bruggesups zo enthousiast zijn over de kwaliteiten van een Dirar. Ok, hij is zeker niet slecht en heeft een goede dribbel in huis maar hoeveel keer doet hij er iets goeds mee? Tel daarbij zijn gemaakte progressie en kaarten op en je weet dat je zon speler geen kampioen gaat worden. [/quote


mee eens!
24/07/2010 11:54
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Nabil Dirar is een omhooggevallen verwaand nest die veel te egoistisch is ingesteld. %Met zijn kwaliteiten zou hij - mits meer team-ingesteldheid en minder individualisme - al een grote stap verder staan, maar geloof me, hij leert het nooit.Bovendien is zijn gedrag (spuwen, uitdagen, heimelijke overtredingen, verwijten . . . er één om te verfoeien)
Ik vind het trouwens een verkeerd signaal hem een contractverlenging aan te bieden, zo'n gasten moet je weren uit je ploeg.

Wat een verschil met Vargas : die blijft met beide voeten op de grond, altijd beleefd en spelend in, het belang van de ploeg zonder dikknekmentaliteit

ik snap eerlijk gezegd niet dat de bruggesups zo enthousiast zijn over de kwaliteiten van een Dirar. Ok, hij is zeker niet slecht en heeft een goede dribbel in huis maar hoeveel keer doet hij er iets goeds mee? Tel daarbij zijn gemaakte progressie en kaarten op en je weet dat je zon speler geen kampioen gaat worden.
24/07/2010 11:53
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


omdat dat mijn eerste indruk is, en ik nog steeds vrij ben om mijn mening te delen?

spreken is zilver, zwijgen is goud !!!!!!!!!!!!!!!
24/07/2010 11:51
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Die man(nen) zijn echt niet te schatten hé ! Sommigen leren het nooit ! Is serieus bezig zijn carričre aan 't vergooien. Nu zijn vriendjes een beetje moeilijk beginnen doen en we zijn weer vertrokken :-s
Maak er van mijn part gerust 2 maanden van :-(
24/07/2010 11:34
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
kdenket niet niet want op HLN.be is er ook iemand met de nick Swedish House Maffia die dezelfde onzin uitspuwt



Dat kalf heeft meerdere nicknames. Het is gewoon een op en top gefrustreerde mafkees, te dwaas om dood te doen.
24/07/2010 11:02
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Nabil Dirar is een omhooggevallen verwaand nest die veel te egoistisch is ingesteld. %Met zijn kwaliteiten zou hij - mits meer team-ingesteldheid en minder individualisme - al een grote stap verder staan, maar geloof me, hij leert het nooit.Bovendien is zijn gedrag (spuwen, uitdagen, heimelijke overtredingen, verwijten . . . er één om te verfoeien)
Ik vind het trouwens een verkeerd signaal hem een contractverlenging aan te bieden, zo'n gasten moet je weren uit je ploeg.

Wat een verschil met Vargas : die blijft met beide voeten op de grond, altijd beleefd en spelend in, het belang van de ploeg zonder dikknekmentaliteit
24/07/2010 10:19
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Sonck zal dan toch gelijk hebben in den Humo, pseudo vedetten moet je kort aan de leiband houden of ze verpesten de sfeer in de ganse groep.Koster had geen commentaar op het artikel maar ziet nu blijkbaar toch in dat er discipline moet zijn , hopelijk trekt hij de lijn door voor iedereen.
24/07/2010 09:21
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-League/article/detail/1136664/2010/07/23/Nabil-Dirar-twee-weken-naar-beloften-verwezen.dhtml


Check de comments bij het artikel...The Pope of Dope (Gent) = Swedish House Maffia? :-)


kdenket niet niet want op HLN.be is er ook iemand met de nick Swedish House Maffia die dezelfde onzin uitspuwt
24/07/2010 00:47
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Merci Dantheman, ik ga dat zeker doen vandaag ;-)) ook mercikes Teddyshitzz ;-)
Ook van mij ne proficiat, jongeman.
24/07/2010 00:37
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
ne gelukkige é makker :-) zuipt ze!
Merci Dantheman, ik ga dat zeker doen vandaag ;-)) ook mercikes Teddyshitzz ;-)
24/07/2010 00:27
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
http://www.hln.be/hln/nl/1285/Jupiler-League/article/detail/1136664/2010/07/23/Nabil-Dirar-twee-weken-naar-beloften-verwezen.dhtml


Check de comments bij het artikel...The Pope of Dope (Gent) = Swedish House Maffia? :-)
24/07/2010 00:26
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Thx Airmax ;-)) krijg er al dorst van smaksmak ;-)
Proficiat eh man ;)
24/07/2010 00:19
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Thx Airmax ;-)) krijg er al dorst van smaksmak ;-)
ne gelukkige é makker :-) zuipt ze!
24/07/2010 00:15
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Merci Ventor, hihi, 14 jaar hihi, oeps 41 ;-))



Oh,dan begint het pas,dan zedde nog in de fleur van uwe leven makker ;-)
23/07/2010 23:40
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Proficiat eh Krockie ! :-)
Thx Airmax ;-)) krijg er al dorst van smaksmak ;-)
23/07/2010 23:39
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
de pottenstamper ( schopper!)staat op zen plaats !!
23/07/2010 23:35
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Excuus, de eerste en de laatste zin dan ;-) ik wordt dan ook morgen een dagje ouder zenne ;-)

Proficiat eh Krockie ! :-)
23/07/2010 23:31
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
De vedette moest voor aanvang veranderen van shirtnummer met 10! Botsing met Vasis heeft er denkelijk mee te maken. Vasis moet een leider worden op zijn positie. Indien nog transfer van Dirar naar buitenland, dient hij wel degelijk vervangen te worden door vrijschopspecialist type's zoals vroeger in Club: Ceh,Balaban,Spehar. Stop met gezaag naar Sarr.
23/07/2010 23:03
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


Proficiat Krock,en hoe jong??? ;-)
Merci Ventor, hihi, 14 jaar hihi, oeps 41 ;-))
23/07/2010 23:03
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Dit komt niet meer goed denk ik.

Vorig jaar is zijn niveau ook enorm gedaald nadat hij eens disciplinair geschorst werd.

Spijtig, heel spijtig!
23/07/2010 23:02
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

dan zijn we al met drie... :-)
Nee, met vier ... ;-)
23/07/2010 22:58
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Excuus, de eerste en de laatste zin dan ;-) ik wordt dan ook morgen een dagje ouder zenne ;-)


Proficiat Krock,en hoe jong??? ;-)
23/07/2010 22:55
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
als de speler niet mee wil houdt het op, daar heeft een club niks aan te veranderen.dit is niet éénmalig he...

Legaer heeft ook meerdere stoten uitgehaald (oa dat auto-incident!). Anderlecht heeft er begeleiding in gestoken in plaats van te straffen en wie is op dit moment meer waard; dirar of Legaer? Juist ja.
23/07/2010 22:55
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Over de vechtlust heb je gelijk, over het uitfluiten heb je ongelijk, want dat doe ik niet,en dat hij mee verdedigt heb je ook gelijk, maar over zijn balverlies en over zijn te lang wachten om een pass te geven heb je weer ongelijk, want dit brengt steeds weer de verdediging in problemen. Btw, als hij daaraan wil werken wordt het wel serieus de moment om er iets aan te doen,want je kan niet blijven wachten, spelers kunnen respijt verdienen maar het mag niet blijven duren hé! Renderen moeten ze doen, wat ben je met een sterspeler die tien man in de wind zet met 4 overstapjes en 7 hakjes om dan zijn bal te verliezen en op de counter tegendoelpunten te moeten slikken? Inderdaad, daarmee ben je niks. Ik zeg niet dat hij een slechte speler is of dat het altijd zo gaat, maar het wordt stilaan de moment om te bewijzen dat het ook anders kan. Sorry dat ik er mijn mening over geef, maar ik denk wel dat mijn mening terrecht is en dat er nog zo mensen over denken, is het niet zo JurgenVD, Dantheman, Ventor en anderen?



Zo is het Krock ;-)
23/07/2010 22:54
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


Ik stem voor ;-)

dan zijn we al met drie... :-)
23/07/2010 22:51
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Vňňr 31 augustus ruilen voor Sarr. Ze beginnen Lucske Devroe daar toch al goed te kennen in Luik.


Ik stem voor ;-)
23/07/2010 22:50
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
wisselen met sarr :-))


Zou ik direct voor tekenen ;-)
23/07/2010 22:42
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Ik heb een tip voor Club: verkopen, die zeikerd.
23/07/2010 22:33
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Nog dit;
goed dat ze t begrepen hebben; die laksheid en dito ego's hebben on vorig seizoen de 2e plek gekost. ze willen blijkbaar een voorbeeld stellen,terecht...
23/07/2010 22:29
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Ge weet wat ze zeggen, dat ge van nen ezel geen koerspaard kunt maken hé, hopelijk is dit gezegde niet van toepassing hier en kan hij zich wel bewijzen
23/07/2010 22:27
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Nt akkoord en k'zal het illustreren met een vb;
Toen Ronaldo bij manu kwam was dat een showmannetje met zčro rendement (ALTIJD trucjes, om zot te worden!) MAAR ferguson begreep dat je zo'n spelers extra aandacht moet geven en dat je daar na verloop van tijd wél rendement uit kan halen. En je moet nu eens de statistieken van Ronaldo van de laatste jaren bekijken...
Alle verhoudingen in acht genomen is dit enigzins te vergelijken met Dirar; ook zo'n speler die extra aandacht en begeleiding nodig heeft (zowel ivm rendabel leren voetballen als naast het terrein) maar waarvan het de moeite loont eens je het rendement er ten volle kan uithalen. De verantwoordelijkheid ligt, naast bij dirar zelf natuurlijk, ook bij club. Als je zo iemand nt kan laten renderen faal je als club ook vind ik.
Je kan daarover wel gedeeltelijk gelijk hebben, maar je kan de club er toch niet verantwoordelijk voor achten als het er niet in gaat! Ge kunt er uw latijn blijven insteken totdat je zelf Chinees begint klappen bij wijze van spreken. Sorry, maar op een moment geraakt het geduld van de staf ook op hé. Ik weet nu wel niet hoever ze daarmee staan binnen de club.
23/07/2010 22:22
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Nt akkoord en k'zal het illustreren met een vb;
Toen Ronaldo bij manu kwam was dat een showmannetje met zčro rendement (ALTIJD trucjes, om zot te worden!) MAAR ferguson begreep dat je zo'n spelers extra aandacht moet geven en dat je daar na verloop van tijd wél rendement uit kan halen. En je moet nu eens de statistieken van Ronaldo van de laatste jaren bekijken...
Alle verhoudingen in acht genomen is dit enigzins te vergelijken met Dirar; ook zo'n speler die extra aandacht en begeleiding nodig heeft (zowel ivm rendabel leren voetballen als naast het terrein) maar waarvan het de moeite loont eens je het rendement er ten volle kan uithalen. De verantwoordelijkheid ligt, naast bij dirar zelf natuurlijk, ook bij club. Als je zo iemand nt kan laten renderen faal je als club ook vind ik.
als de speler niet mee wil houdt het op, daar heeft een club niks aan te veranderen.dit is niet éénmalig he...
23/07/2010 22:21
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Of dichter bij huis; de begeleiding van Anderlecht naar Legaer toe. Die gast heeft ook stoten uitgehaald maar Anderlecht heeft extra aandacht in hem gestoken en nu is Legaer een heel waardevolle speler. Hij zal meer opbrengen dan Dirar als het zo verder gaat...
23/07/2010 22:19
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Euh, die laatste zin slaat op wat ik in de eerste zin zeg...
Excuus, de eerste en de laatste zin dan ;-) ik wordt dan ook morgen een dagje ouder zenne ;-)
23/07/2010 22:19
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
vind daar niks jammer aan. Dit zag je al van ver aankomen, al vanaf hij in Brugge was had men problemen met zijn houding.Opkrassen die jan mn kloten...

Nt akkoord en k'zal het illustreren met een vb;
Toen Ronaldo bij manu kwam was dat een showmannetje met zčro rendement (ALTIJD trucjes, om zot te worden!) MAAR ferguson begreep dat je zo'n spelers extra aandacht moet geven en dat je daar na verloop van tijd wél rendement uit kan halen. En je moet nu eens de statistieken van Ronaldo van de laatste jaren bekijken...
Alle verhoudingen in acht genomen is dit enigzins te vergelijken met Dirar; ook zo'n speler die extra aandacht en begeleiding nodig heeft (zowel ivm rendabel leren voetballen als naast het terrein) maar waarvan het de moeite loont eens je het rendement er ten volle kan uithalen. De verantwoordelijkheid ligt, naast bij dirar zelf natuurlijk, ook bij club. Als je zo iemand nt kan laten renderen faal je als club ook vind ik.
23/07/2010 22:19
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Over de vechtlust heb je gelijk, over het uitfluiten heb je ongelijk, want dat doe ik niet,en dat hij mee verdedigt heb je ook gelijk, maar over zijn balverlies en over zijn te lang wachten om een pass te geven heb je weer ongelijk, want dit brengt steeds weer de verdediging in problemen. Btw, als hij daaraan wil werken wordt het wel serieus de moment om er iets aan te doen,want je kan niet blijven wachten, spelers kunnen respijt verdienen maar het mag niet blijven duren hé! Renderen moeten ze doen, wat ben je met een sterspeler die tien man in de wind zet met 4 overstapjes en 7 hakjes om dan zijn bal te verliezen en op de counter tegendoelpunten te moeten slikken? Inderdaad, daarmee ben je niks. Ik zeg niet dat hij een slechte speler is of dat het altijd zo gaat, maar het wordt stilaan de moment om te bewijzen dat het ook anders kan. Sorry dat ik er mijn mening over geef, maar ik denk wel dat mijn mening terrecht is en dat er nog zo mensen over denken, is het niet zo JurgenVD, Dantheman, Ventor en anderen?
yep.
23/07/2010 22:17
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Als het echte sportmannen zijn zou het moeten he :-)
Dat is waar, maarja, de laatste jaren,sportmannen en moeten, is niet altijd als kunnen hé,spijtig genoeg, maar allez, hoop doet leven me dunkt ;-)
23/07/2010 22:12
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Hopelijk helt het over in possitieve zin voor ons hé :-)
Als het echte sportmannen zijn zou het moeten he :-)
23/07/2010 22:12
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Zou wel eens kunnen dat hij in de winterstop vertrekt! Zou zeer jammer zijn!
vind daar niks jammer aan. Dit zag je al van ver aankomen, al vanaf hij in Brugge was had men problemen met zijn houding.Opkrassen die jan mn kloten...
23/07/2010 22:07
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
De laatste zin is wel degelijk de enige juiste

Euh, die laatste zin slaat op wat ik in de eerste zin zeg...
Kijk, hij zal wel heel nonchalant zijn enzo (wat idd schandalig is als je zo'n prachtberoept hebt en dito loon) MAAR het is wel door zo'n spelers te laten renderen dat Koster kan bewijzen een zéér goede trainer te zijn. Iemand straffen als hij iets verkeerd doet is nt moeilijk - iemand bereid krijgen om zich altijd in te zetten en iets meer te spelen in functie van de ploeg is dat wél. Maar als dat lukt, is dat voor iedereen het beste! Met twee flanken (blondel is géén flankspeler) zoals dalmat én dirar zou club zoveel gevaarlijker zijn. Ik hoop echt dat we dat dit seizoen zullen zien.
23/07/2010 22:07
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
tzal een beetje van beiden zijn denk ik ;)
Hopelijk helt het over in possitieve zin voor ons hé :-)
23/07/2010 22:03
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Dit kan ook hé, maar dit zal de toekomst uitwijzen hé, hopelijk bevestigen ze het tegendeel
tzal een beetje van beiden zijn denk ik ;)
23/07/2010 22:02
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Erg jammer dit. Intrinsiek de beste speler van club; technisch, snel, sterk, goede trap, goede mentaliteit OP HET VELD (ok, beetje dom maar gaat er altijd 100% voor). Die man heeft zovéél kwaliteiten maar doet er te weinig mee.
De laatste zin is wel degelijk de enige juiste
23/07/2010 22:01
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Vňňr 31 augustus ruilen voor Sarr. Ze beginnen Lucske Devroe daar toch al goed te kennen in Luik.
23/07/2010 22:00
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Maar ik vrees het 2de bij sommigen ...
Dit kan ook hé, maar dit zal de toekomst uitwijzen hé, hopelijk bevestigen ze het tegendeel
23/07/2010 21:59
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Erg jammer dit. Intrinsiek de beste speler van club; technisch, snel, sterk, goede trap, goede mentaliteit OP HET VELD (ok, beetje dom maar gaat er altijd 100% voor). Die man heeft zovéél kwaliteiten maar doet er te weinig mee.
23/07/2010 21:58
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Yep, dat kan uiteindelijk resulteren in 2 dingen: een verhoging van de inzet door de individuele spelers om zicht extra te bewijzen of ontevreden gezichten bij sommige spelers omdat ze geen basisplaats hebben. Ik hoop op het eerste uiteraard
Maar ik vrees het 2de bij sommigen ...
23/07/2010 21:57
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
perisic hebben we ook nog op die positie het wordt drummen voor de plaatsen op het middenveld er zal moeten gewerkt worden voor iedereen van club, Dat was niet altijd het geval de laatste jaren.
Voila sé, zo moet het zijn, mooi om te horen en hopelijk dringt dit ook door bij de spelers nu! Heb er wel een goed oog in,meer zelfs als vorig seizoen ;-)
23/07/2010 21:55
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
perisic hebben we ook nog op die positie het wordt drummen voor de plaatsen op het middenveld er zal moeten gewerkt worden voor iedereen van club, Dat was niet altijd het geval de laatste jaren.
Yep, dat kan uiteindelijk resulteren in 2 dingen: een verhoging van de inzet door de individuele spelers om zicht extra te bewijzen of ontevreden gezichten bij sommige spelers omdat ze geen basisplaats hebben. Ik hoop op t eerste uiteraard
23/07/2010 21:55
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
jammer maar club moet oppassen dat hij niet de boel gaat verzieken natuurlijk ...
23/07/2010 21:54
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Daar heb je gelijk in maar zeker als aanvallende middenvelder mag je jezelf niet verliezen in je eigen dribbels. Een aanvallende middenvelder moet het veld opentrekken naar het doel van de tegenstander toe en ofwel zelf naar de goal shotten ofwel de laatste pass naar de spitsen geven. Dus, als aanvallende middenvelder zou hij nog midner egoistisch en nog meer doelgericht moeten spelen dan op de flank (in mijn ondeskundige ogen). Maar ik geef je gelijk dat hij daar beter tot zijn recht moet kunnen komen dan op de flank. Ook heb je gelijk wat Vargas betreft maar meer dan 1 goeie aanvallende middenvelder hebben, is nooit een overdreven luxe, zeker niet als 1 ervan broos blijkt te zijn (Vargas).
perisic hebben we ook nog op die positie het wordt drummen voor de plaatsen op het middenveld er zal moeten gewerkt worden voor iedereen van club, Dat was niet altijd het geval de laatste jaren.
23/07/2010 21:49
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Man man, als Dirar nog maar half de uitmuntende mentaliteit had van de mensen die hier posten op VK, dan was het echt een goudhaantje geweest...
"Was" ??? Nee, zou ..., maarja, voor de moment is hij het niet hé, spijtig genoeg
23/07/2010 21:48
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Over zijn rendement geef ik jou volkomen gelijk maar ik zou dirar eens in plaats van op de flank rond kouemaha zien spelen zoals tegen kortrijk hij deed het daar heel goed maar het bleef bij 1keer dacht ik?
Maar Vargas speelt ook best op de aanvallende middenvelder en rendeert veel beter dan dirar zonder blessure. en die werkende spelers heb je met blondel,hoefkens,geraerts .

Daar heb je gelijk in maar zeker als aanvallende middenvelder mag je jezelf niet verliezen in je eigen dribbels. Een aanvallende middenvelder moet het veld opentrekken naar het doel van de tegenstander toe en ofwel zelf naar de goal shotten ofwel de laatste pass naar de spitsen geven. Dus, als aanvallende middenvelder zou hij nog midner egoistisch en nog meer doelgericht moeten spelen dan op de flank (in mijn ondeskundige ogen). Maar ik geef je gelijk dat hij daar beter tot zijn recht moet kunnen komen dan op de flank. Ook heb je gelijk wat Vargas betreft maar meer dan 1 goeie aanvallende middenvelder hebben, is nooit een overdreven luxe, zeker niet als 1 ervan broos blijkt te zijn (Vargas).
23/07/2010 21:45
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Man man, als Dirar nog maar half de uitmuntende mentaliteit had van de mensen die hier posten op VK, dan was het echt een goudhaantje geweest...
23/07/2010 21:44
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

N paar spelers dribbelen lijkt me niet gemakkelijker dan een paar goeie passes geven. Technisch moet Dirar in staat geacht worden veel meer bij te dragen aan het rendement van Club. Hij kan het volgens mij - en volgens vele anderen hier denk ik ook - maar hij moet WILLEN. Hij moet nog meer op een simpele manier willen spelen en op t goeie moment n goeie pass geven. Maar dan moet hij de bal wel op tijd WILLEN afstaan en dat laatste heeft hij nog niet genoeg geleerd. Het kan natuurlijk nog komen want hij is nog jong en wil zich laten zien. Maar dan moet hij het wel dit seizoen laten zien anders heeft hij mij wat mij betreft zijn pijlen bij Club verschoten
Over zijn rendement geef ik jou volkomen gelijk maar ik zou dirar eens in plaats van op de flank rond kouemaha zien spelen zoals tegen kortrijk hij deed het daar heel goed maar het bleef bij 1keer dacht ik?
Maar Vargas speelt ook best op de aanvallende middenvelder en rendeert veel beter dan dirar zonder blessure. en die werkende spelers heb je met blondel,hoefkens,geraerts .
23/07/2010 21:40
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Volledig akkoord, zoals ik zelf al aangaf met mijn eigen woorden: speler met talent maar dat talent moet hij zélf dringend leren kanaliseren en omzetten naar resultaat, niet naar individuele show. Nabil, t is nu of nooit !
Just man, it's now are never!
23/07/2010 21:38
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Over de vechtlust heb je gelijk, over het uitfluiten heb je ongelijk, want dat doe ik niet,en dat hij mee verdedigt heb je ook gelijk, maar over zijn balverlies en over zijn te lang wachten om een pass te geven heb je weer ongelijk, want dit brengt steeds weer de verdediging in problemen. Btw, als hij daaraan wil werken wordt het wel serieus de moment om er iets aan te doen,want je kan niet blijven wachten, spelers kunnen respijt verdienen maar het mag niet blijven duren hé! Renderen moeten ze doen, wat ben je met een sterspeler die tien man in de wind zet met 4 overstapjes en 7 hakjes om dan zijn bal te verliezen en op de counter tegendoelpunten te moeten slikken? Inderdaad, daarmee ben je niks. Ik zeg niet dat hij een slechte speler is of dat het altijd zo gaat, maar het wordt stilaan de moment om te bewijzen dat het ook anders kan. Sorry dat ik er mijn mening over geef, maar ik denk wel dat mijn mening terrecht is en dat er nog zo mensen over denken, is het niet zo JurgenVD, Dantheman, Ventor en anderen?

Volledig akkoord, zoals ik zelf al aangaf met mijn eigen woorden: speler met talent maar dat talent moet hij zélf dringend leren kanaliseren en omzetten naar resultaat, niet naar individuele show. Nabil, t is nu of nooit !
23/07/2010 21:36
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
goed nieuws voor Dalmat!!
23/07/2010 21:35
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Jij bent duidelijk iemand die hem graag ziet spelen en dat is uiteraard uw goed recht maar met schone stijl en dribbelkes koopt ge niks als die niks opleveren. Resultaat is t enige wat telt en daar moeten we beginnen. Later kunnen we werken aan de manier waarop we dat resultaat willen bereiken.
En voor t geval het niet duidelijk was in mijn eerdere post(s): ik heb het hierbij niet alleen over Dirar. Club moet terug naar t werkvoetbal, aangevuld met creatieve spelers en niet omgekeerd. Niet dat we nu totaal het omgekeerde hebben maar als iets niet werkt dan moet je ingrijpen

N paar spelers dribbelen lijkt me niet gemakkelijker dan een paar goeie passes geven. Technisch moet Dirar in staat geacht worden veel meer bij te dragen aan het rendement van Club. Hij kan het volgens mij - en volgens vele anderen hier denk ik ook - maar hij moet WILLEN. Hij moet nog meer op een simpele manier willen spelen en op t goeie moment n goeie pass geven. Maar dan moet hij de bal wel op tijd WILLEN afstaan en dat laatste heeft hij nog niet genoeg geleerd. Het kan natuurlijk nog komen want hij is nog jong en wil zich laten zien. Maar dan moet hij het wel dit seizoen laten zien anders heeft hij mij wat mij betreft zijn pijlen bij Club verschoten
23/07/2010 21:35
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Jij bent duidelijk iemand die hem graag ziet spelen en dat is uiteraard uw goed recht maar met schone stijl en dribbelkes koopt ge niks als die niks opleveren. Resultaat is t enige wat telt en daar moeten we beginnen. Later kunnen we werken aan de manier waarop we dat resultaat willen bereiken.
En voor t geval het niet duidelijk was in mijn eerdere post(s): ik heb het hierbij niet alleen over Dirar. Club moet terug naar t werkvoetbal, aangevuld met creatieve spelers en niet omgekeerd. Niet dat we nu totaal het omgekeerde hebben maar als iets niet werkt dan moet je ingrijpen
Correct JurgenVD, zo denk ik er ook over jongen en daar erger ik mij dikwijls aan ;-))
23/07/2010 21:33
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Een clubspeler heeft vechtlust nodig inderdaad en dirar heeft dat want hij helpt mee verdedigen maar jullie zien dat niet he je zit hem liever uittefluiten als hij balverlies heeft! of een beetje te lang wacht met de pas daar moet nog aan gewerkt worden.
Over de vechtlust heb je gelijk, over het uitfluiten heb je ongelijk, want dat doe ik niet,en dat hij mee verdedigt heb je ook gelijk, maar over zijn balverlies en over zijn te lang wachten om een pass te geven heb je weer ongelijk, want dit brengt steeds weer de verdediging in problemen. Btw, als hij daaraan wil werken wordt het wel serieus de moment om er iets aan te doen,want je kan niet blijven wachten, spelers kunnen respijt verdienen maar het mag niet blijven duren hé! Renderen moeten ze doen, wat ben je met een sterspeler die tien man in de wind zet met 4 overstapjes en 7 hakjes om dan zijn bal te verliezen en op de counter tegendoelpunten te moeten slikken? Inderdaad, daarmee ben je niks. Ik zeg niet dat hij een slechte speler is of dat het altijd zo gaat, maar het wordt stilaan de moment om te bewijzen dat het ook anders kan. Sorry dat ik er mijn mening over geef, maar ik denk wel dat mijn mening terrecht is en dat er nog zo mensen over denken, is het niet zo JurgenVD, Dantheman, Ventor en anderen?
23/07/2010 21:31
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Een clubspeler heeft vechtlust nodig inderdaad en dirar heeft dat want hij helpt mee verdedigen maar jullie zien dat niet he je zit hem liever uittefluiten als hij balverlies heeft! of een beetje te lang wacht met de pas daar moet nog aan gewerkt worden.

Jij bent duidelijk iemand die hem graag ziet spelen en dat is uiteraard uw goed recht maar met schone stijl en dribbelkes koopt ge niks als die niks opleveren. Resultaat is t enige wat telt en daar moeten we beginnen. Later kunnen we werken aan de manier waarop we dat resultaat willen bereiken.
En voor t geval het niet duidelijk was in mijn eerdere post(s): ik heb het hierbij niet alleen over Dirar. Club moet terug naar t werkvoetbal, aangevuld met creatieve spelers en niet omgekeerd. Niet dat we nu totaal het omgekeerde hebben maar als iets niet werkt dan moet je ingrijpen
23/07/2010 21:17
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Da's gesproken ! Geen tralala maar resultaten en vechtkracht hebben we nodig ... geen show en dan zeker geen individuele shownummers die in t beste geval 1 keer op 10 iets opleveren ! Rendement !
Een clubspeler heeft vechtlust nodig inderdaad en dirar heeft dat want hij helpt mee verdedigen maar jullie zien dat niet he je zit hem liever uittefluiten als hij balverlies heeft! of een beetje te lang wacht met de pas daar moet nog aan gewerkt worden.
23/07/2010 21:10
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Ja, dat is waar! En zeggen dat ge waarschijnlijk ook zult meeeten van den appelmoes waarin nen rotten appel is ingemixt. Salut zenne, ik zeg niet dat ze hem moeten wegdoen, is nen goeien "individuele" speler, maar daar blijft het bij. Club heeft "club"spelers nodig.Hopelijk bewijst hij zich, dat hij ook anders kan, anders, inderdaad, ander en beter!

Da's gesproken ! Geen tralala maar resultaten en vechtkracht hebben we nodig ... geen show en dan zeker geen individuele shownummers die in t beste geval 1 keer op 10 iets opleveren ! Rendement !
23/07/2010 21:01
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
en terecht, als hij zijn kat stuurt of liegt over een afwezigheid of wat dan ook moet hij gestraft worden. Hij heeft al een reputatie op dat vlak en dan mag er met dergelijke fouten zeker niet gelachen worden !
23/07/2010 20:54
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Ongelooflijk ;)
Ja, dat is waar! En zeggen dat ge waarschijnlijk ook zult meeeten van den appelmoes waarin nen rotten appel is ingemixt. Salut zenne, ik zeg niet dat ze hem moeten wegdoen, is nen goeien "individuele" speler, maar daar blijft het bij. Club heeft "club"spelers nodig.Hopelijk bewijst hij zich, dat hij ook anders kan, anders, inderdaad, ander en beter!
23/07/2010 20:45
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Tjah je heb t soms zo'n wannabe supporters
Ongelooflijk ;)
23/07/2010 20:44
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
das om te lachen zeker sterkele?
als de hele selectie links staat, dan staan die 2 rechts in een hoekje, zulke gezellige boys zijn dat!
23/07/2010 20:42
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
waarom wordt dalmat hier bij betrokken? heeft bij brugge nog niets verkeerd gedaan hoor, en wat hij bij standard gedaan heeft intreseerd me niet,hij is nu van brugge!
23/07/2010 20:41
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Man ik wordt ziek van die reacties..
Dirar is een Hele sterke flankspeler !
Maar !
We kunnen dat heel goed opvangen zo kan lestien en dalmat hun kans grijpen om te tonen dat zei daar ook zeer goed uit de voeten kunnen !
En als je al eens naar wat oefenmatchen van club bent gaan kijken dan heeft iedereen gezien dat lestien heel Goed speeld !
23/07/2010 20:40
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
jonge jonge weg ermee en je krijg dahmane er gratis bij, altijd wat met die 2!! heb het al eerder gezegd he!! verkeerde mentaliteit!! rendement van dirar is toch 0.0001.

het zijn wel DE sfeermakers in de groep
23/07/2010 20:40
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
jonge jonge weg ermee en je krijg dahmane er gratis bij, altijd wat met die 2!! heb het al eerder gezegd he!! verkeerde mentaliteit!! rendement van dirar is toch 0.0001.
23/07/2010 20:38
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Iedereen die nu tegen dirar is dat ze hem moeten weg doen..., die zijn dan ook tegen de komst van dalmat want hij zat ook in de B kern van standard als ik dat goed versta?
Ik dus niet.

Tjah je heb t soms zo'n wannabe supporters
23/07/2010 20:34
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Iedereen die nu tegen dirar is dat ze hem moeten weg doen..., die zijn dan ook tegen de komst van dalmat want hij zat ook in de B kern van standard als ik dat goed versta?
Ik dus niet.
23/07/2010 20:30
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
chadli halen en dirar laten gaan. dirar is ne zalige speler, ma naar de B-kern verwijzen voor 2 weken, dan schort er iets serieus met u mentaliteit... das geen klein akkefietje meer e mannen
23/07/2010 20:20
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


Die fabels als zou Dirar niet goed in de groep liggen, de rotte appel zijn, ed. zijn volgens mij ook volledig uit de lucht gegrepen.

Ik neem gewoon Donk als voorbeeld omdat de avatar van weaselke een foto van Donk is. En Donk is, net als Dirar, een speler die ook al veel stront van de supporters over zich heeft gekregen door gebrek aan enthousiasme, vechlust, enz. En Donk is ook een speler die graag eens de grote man uithangt. Wat ik ter informatie echt kan appreciëren.

Ik steun sowieso elke speler, totdat ik de kern van de situatie ken. En de reden zal wel duidelijk worden. Als hij echt bewust weggebleven is van de fandag dan vind ik dat een heel domme en foute beslissing. Maar zelfs dan ga ik een speler van mijn club nog niet uitmaken voor krapuul.

zo is het man, ik steun alle spelers ook in goede en kwade dagen :P
23/07/2010 20:19
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


Donk kun je toch niet vergelijken met Dirar? Als je Donk een beetje kent weet je gewoon dat hij een ambiancemaker is. Ligt heel goed in de groep, terwijl Dirar goed overweg komt met Blondel, Perisic, Dahmane, Akpala en Kouemaha...


Die fabels als zou Dirar niet goed in de groep liggen, de rotte appel zijn, ed. zijn volgens mij ook volledig uit de lucht gegrepen.

Ik neem gewoon Donk als voorbeeld omdat de avatar van weaselke een foto van Donk is. En Donk is, net als Dirar, een speler die ook al veel stront van de supporters over zich heeft gekregen door gebrek aan enthousiasme, vechlust, enz. En Donk is ook een speler die graag eens de grote man uithangt. Wat ik ter informatie echt kan appreciëren.

Ik steun sowieso elke speler, totdat ik de kern van de situatie ken. En de reden zal wel duidelijk worden. Als hij echt bewust weggebleven is van de fandag dan vind ik dat een heel domme en foute beslissing. Maar zelfs dan ga ik een speler van mijn club nog niet uitmaken voor krapuul.
23/07/2010 20:16
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


Dit is niet de eerste keer dat Dirar naar de B-kern wordt verwezen. Een engeltje zal het zeker niet zijn...
inderdaad maar hij legde zich neer bij de straf,Hij was er mee eens ik denk toch niet dat een 'krapuul' dat ga toegeven?
23/07/2010 20:16
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
.... btw: mooi zo, wie hem niet kan schikken of aanpassen met het gene wat de trainer wil, moet maar de gevolgen dragen. Gvd toch, dat die gasten eerst maar eens bewijzen eer ze ne grote mond opzetten. Groot gelijk, één (of meer) rotte appels mogen de kans niet krijgen om de gehele mand naar de kl*ten te maken. Desnoods ander en beter, zo simpel is dat.Clubspelers die zich 200% "voor de ploeg" inzetten die hebben we nodig, geen strandjanetten die zich alleen maar focussen op eigenbelang en dikkennekkerij. Succes haal je met de hele club trouwens!!
23/07/2010 20:15
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Krapuul=Op andere gasten op training motten geven, ik denk dat hij gewoon de afspraken niet nagekomen is, gewoon te laat geweest of een training gemist maar daarom is hij toch nog geen krapuul
zo denk ik er ook over...
23/07/2010 20:14
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


loopt met zin hoofd in de wolken, en denkt dat em god is, daarvoor moet je hem nie kennen, je ziet dat toch, een blinde ziet et!
Hij had vorig jaar nochtans een goede mentaliteit OP het veld,Kan je niet van iedereen zeggen bv:donk,sonck er naast weet ik het niet...
23/07/2010 20:14
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Dat had ik nu ook al door ... maar is hij daarom direct crapuul? als ronaldo naar de b kern verwezen wordt is hij dan ook crapuul?

nee dan is et een superbrave jongen die alle dagen mooi zijn yohurtjes opeet LOL
23/07/2010 20:13
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Dat had ik nu ook al door ... maar is hij daarom direct crapuul? als ronaldo naar de b kern verwezen wordt is hij dan ook crapuul?

Krapuul=Op andere gasten op training motten geven, ik denk dat hij gewoon de afspraken niet nagekomen is, gewoon te laat geweest of een training gemist maar daarom is hij toch nog geen krapuul
23/07/2010 20:13
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Dat had ik nu ook al door ... maar is hij daarom direct crapuul? als ronaldo naar de b kern verwezen wordt is hij dan ook crapuul?


Dit is niet de eerste keer dat Dirar naar de B-kern wordt verwezen. Een engeltje zal het zeker niet zijn...
23/07/2010 20:13
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
met dat ras altijd problemen,goede voetballer maar rot karakter.
23/07/2010 20:13
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Heethoofden hebben afkoeling nodig.
23/07/2010 20:12
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

Het is niet voor hun plezier dat ze hem nr de B-kern sturen é. Hij zal wel iets misdaan hebben.
Dat had ik nu ook al door ... maar is hij daarom direct crapuul? als ronaldo naar de b kern verwezen wordt is hij dan ook crapuul?
23/07/2010 20:11
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


voorbereiding zegt 0,0 en dat weet je! tis vanaf kortrijk dat donk moe er staan, en dan zullen er weer blunders opduiken vrees ik..


Spelbeeld zegt wel degelijk iets, uitslagen zeggen niets... Donk zal er staan tegen Kortrijk, daar durf ik veel voor wedden. Heeft alles om het te maken, gewoon zijn nonchalance, maar ook dat begint te beteren, zeker als hij naast Hoefkens mag spelen.
23/07/2010 20:10
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
ze willen gewoon de jeugd wat van zijn talent laten meepikken :p
neenee, gewoon schandalig dat dergelijk talent, dergelijk gedrag moet vertonen. hopelijk leert hij het nog voordat het te laat is
23/07/2010 20:09
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


Donk zijn voorbereiding nog niet gezien zeker? Hem afreken op een positie die hij niet gewoon is, is ook niet al te best.


voorbereiding zegt 0,0 en dat weet je! tis vanaf kortrijk dat donk moe er staan, en dan zullen er weer blunders opduiken vrees ik..
23/07/2010 20:08
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Waaruit concludeer je dat? uit zijn verwijzing naar de B kern? Daar weten wij het fijne niet van he?

Het is niet voor hun plezier dat ze hem nr de B-kern sturen é. Hij zal wel iets misdaan hebben.
23/07/2010 20:08
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Waaruit concludeer je dat? uit zijn verwijzing naar de B kern? Daar weten wij het fijne niet van he?


loopt met zin hoofd in de wolken, en denkt dat em god is, daarvoor moet je hem nie kennen, je ziet dat toch, een blinde ziet et!
23/07/2010 20:07
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


akkoord je hebt ze beide graag, maar je moet ook eens denken, wat hebben ze al bijgebracht?? dirar overdribbelt 6 man, en schiet dan de bal naar de cornervlag, is em kwijt, of geeft de bal niet af. donk zelfst, is te nonchalant en maakt echt domme fouten waaruit de tegenstander kan scoren.


Donk zijn voorbereiding nog niet gezien zeker? Hem afreken op een positie die hij niet gewoon is, is ook niet al te best.
23/07/2010 20:07
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


akkoord je hebt ze beide graag, maar je moet ook eens denken, wat hebben ze al bijgebracht?? dirar overdribbelt 6 man, en schiet dan de bal naar de cornervlag, is em kwijt, of geeft de bal niet af. donk zelfst, is te nonchalant en maakt echt domme fouten waaruit de tegenstander kan scoren.

Naast het veld hebben we ze zeker nodig
23/07/2010 20:06
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

waarom reageer je dan ???
Juist!!! Heel goede reactie!!
23/07/2010 20:06
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


Wat een belachelijke reactie man. Donk kan ook wat van de grote man uithangen. En toch heb ik zowel Donk als Dirar zeer graag.

De komende dagen zal wel duidelijk worden waarom hij naar de B-kern is. Ik vond zijn afwezigheid op de fandag al een teken aan de wand. Bijzonder jammer, blijft imo nog steeds één van de beste flankspelers van België. Die laten gaan of in de vergeethoek duwen zou gelijk staan met talent wegsmijten.


akkoord je hebt ze beide graag, maar je moet ook eens denken, wat hebben ze al bijgebracht?? dirar overdribbelt 6 man, en schiet dan de bal naar de cornervlag, is em kwijt, of geeft de bal niet af. donk zelfst, is te nonchalant en maakt echt domme fouten waaruit de tegenstander kan scoren.
23/07/2010 20:05
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

hij denkt al dat em cristiano ronaldo is , daar zit et fout bij em, en hij komt nog niet aan de tenen van ronaldo..
Waaruit concludeer je dat? uit zijn verwijzing naar de B kern? Daar weten wij het fijne niet van he?
23/07/2010 20:03
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


Wat een belachelijke reactie man. Donk kan ook wat van de grote man uithangen. En toch heb ik zowel Donk als Dirar zeer graag.

De komende dagen zal wel duidelijk worden waarom hij naar de B-kern is. Ik vond zijn afwezigheid op de fandag al een teken aan de wand. Bijzonder jammer, blijft imo nog steeds één van de beste flankspelers van België. Die laten gaan of in de vergeethoek duwen zou gelijk staan met talent wegsmijten.


Donk kun je toch niet vergelijken met Dirar? Als je Donk een beetje kent weet je gewoon dat hij een ambiancemaker is. Ligt heel goed in de groep, terwijl Dirar goed overweg komt met Blondel, Perisic, Dahmane, Akpala en Kouemaha...
23/07/2010 20:03
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Rustig jongen ken je hem zo goed ja? Iedereen rijd wel eens te snel kijk naar Legaer is dat dan ook krapuul?
on topicSlecht nieuws vind ik maar de vorige keer ging hij er ook goed mee om en bood zijn excuses aan hopelijk nu hetzelfde Nabil !

hij denkt al dat em cristiano ronaldo is , daar zit et fout bij em, en hij komt nog niet aan de tenen van ronaldo..
23/07/2010 20:02
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
is da krapuul nu nog nie buiten, wa heeft em al bewezen, ie heeft et toch wel hoog in de bol zunne, hem al eens zien rijden met zijn mercedes? ik wel, tis lijk een halve gare, ie rijd lijk een zotje!


Wat een belachelijke reactie man. Donk kan ook wat van de grote man uithangen. En toch heb ik zowel Donk als Dirar zeer graag.

De komende dagen zal wel duidelijk worden waarom hij naar de B-kern is. Ik vond zijn afwezigheid op de fandag al een teken aan de wand. Bijzonder jammer, blijft imo nog steeds één van de beste flankspelers van België. Die laten gaan of in de vergeethoek duwen zou gelijk staan met talent wegsmijten.
23/07/2010 20:01
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Daar hoort hij ook thuis.


das ook geen waar, als em zin niveau haalt is em dik eerste ploeg zunne!
23/07/2010 20:01
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Daar hoort hij ook thuis.
Ben je nu serieus?
23/07/2010 20:01
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern


we zullen wel een andere goe speler in de plaats zetten die wel zin bal afgeeft of eens naar de goal shot !


Als hij echt in vorm is (zoals vorig jaar tegen Kortrijk) kan geen enkele speler uit onze kern hem vervangen.

23/07/2010 20:00
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
is da krapuul nu nog nie buiten, wa heeft em al bewezen, ie heeft et toch wel hoog in de bol zunne, hem al eens zien rijden met zijn mercedes? ik wel, tis lijk een halve gare, ie rijd lijk een zotje!
Rustig jongen ken je hem zo goed ja? Iedereen rijd wel eens te snel kijk naar Legaer is dat dan ook krapuul?
on topicSlecht nieuws vind ik maar de vorige keer ging hij er ook goed mee om en bood zijn excuses aan hopelijk nu hetzelfde Nabil !
23/07/2010 20:00
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Als de sfeer rond hem niet verbeterd zie ik hem deze zomer nog vertrekken
23/07/2010 20:00
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
dezelfde snuiter als mbokani denken alle 2 da ze messi zijn


ze kunnen alle twee voetballen, zeker wel ma in hun hoofd zit et nie juist. simpel.
23/07/2010 20:00
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
kben eens benieuwd waarom
23/07/2010 20:00
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Daar hoort hij ook thuis.
23/07/2010 19:59
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Zal dus zijn sterke match van vorig seizoen op Kortrijk niet kunnen herhalen.



we zullen wel een andere goe speler in de plaats zetten die wel zin bal afgeeft of eens naar de goal shot !
23/07/2010 19:59
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
dezelfde snuiter als mbokani denken alle 2 da ze messi zijn
23/07/2010 19:58
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
is da krapuul nu nog nie buiten, wa heeft em al bewezen, ie heeft et toch wel hoog in de bol zunne, hem al eens zien rijden met zijn mercedes? ik wel, tis lijk een halve gare, ie rijd lijk een zotje!
23/07/2010 19:57
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Zal dus zijn sterke match van vorig seizoen op Kortrijk niet kunnen herhalen.

23/07/2010 19:55
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Het zal wel iets zwaar zijn als hij 2 weken naar de B-kern moet.Maja goed nieuws voor vargas,akpala en Scepovic zeker.
23/07/2010 19:54
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
wisselen met sarr :-))
23/07/2010 19:54
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern

waarom reageer je dan ???


omdat dat mijn eerste indruk is, en ik nog steeds vrij ben om mijn mening te delen?
23/07/2010 19:53
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
terug naar af. hij zal het nooit leren. hij heeft alles voor er te komen, maar verprutst het constant. hij heeft in de 2jaar dat hij hier is nog niks kunnen betekenen als je zijn statistieken is rustig bekijkt. te groot ego
23/07/2010 19:53
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Zou wel eens kunnen dat hij in de winterstop vertrekt! Zou zeer jammer zijn!
23/07/2010 19:53
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Nabil toch...
23/07/2010 19:53
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Zou beter eerst op het veld eens wat bewijzen. Zijn karakter/show staat niet echt in verhouding tot zijn prestaties.
23/07/2010 19:52
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Oei oei, weer een zelfverklaarde vedette dat denkt dat hij beter is??

Ach, ik ken hem niet, dus ik weet het niet..
(en ik volg Brugge niet :p )

waarom reageer je dan ???
23/07/2010 19:51
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
Oei oei, weer een zelfverklaarde vedette dat denkt dat hij beter is??

Ach, ik ken hem niet, dus ik weet het niet..
(en ik volg Brugge niet :p )
23/07/2010 19:51
Club Brugge stuurt Nabil Dirar naar B-kern
op ploegvoorstelling werd hij 'ziek' gemeld
Reageer zelf
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen.


In de kijker
Degene die nog geen info ontvingen, sturen best nog eens een mail naar onzeclub(at)voetbalkrant.com, met vermelding van jouw ploegnaam.