Antwerp mag terug de transfermarkt op - Nieuws | Voetbalkrant.com




Antwerp mag terug de transfermarkt op

Antwerp mag terug de transfermarkt op

Goed nieuws voor tweedeklasser Antwerp. De Licentiecommissie van de Koninklijke Belgische Voetbalbond heeft vrijdag het transferverbod opgeheven.

De Great Old kan dus opnieuw de transfermarkt op. Spelers zoals Bart Van Zundert en Alex Di Gregorio kunnen nu officieel hun contract tekenen op de Bosuil.

Voor reeksgenoot FCV Dender was er minder goed nieuws. Zij krijgen nog steeds geen toestemming om spelers aan te trekken.

Auteur: Steurbaut Kersten
Beste bezoeker, wilt u uw eigen voetbalclub in de kijker plaatsen? Stuur ons het nieuws van je club door en wij zorgen voor landelijke publicatie.
Mailen op info@voetbalkrant.com.
Deel dit artikel met anderen
Facebook Netlog AddToAny
Aanverwante competities
Aanverwante ploegen
Reacties
04/08/2010 16:17
Antwerp mag terug de transfermarkt op

haha... hij zal vlug zen denk:-)
Weet eigenlijk ni waar em uithangt nu... Maar in plek van nen hele resem pseudo-vedetten een contract te geven hadden ze beter hun best gedaan voor addo ( déjà vu van vorig jaar met de risto)

Tja, de looneisen van Risto waren niet mals he. Er is trouwens interesse vanuit Westerlo voor Ristovic, maar nu De Winter blijft, zal dit waarschijnlijk niet doorgaan.
03/08/2010 12:48
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Addo heeft nog geen nieuwe club hé ?
Misschien kan jij je charmes eens laten gelden..? voor het goede doel ? :-)

haha... hij zal vlug zen denk:-)
Weet eigenlijk ni waar em uithangt nu... Maar in plek van nen hele resem pseudo-vedetten een contract te geven hadden ze beter hun best gedaan voor addo ( déjà vu van vorig jaar met de risto)
03/08/2010 12:34
Antwerp mag terug de transfermarkt op


hij heeft zelf gezegd ( ik denk op rafc-tv of atv )da elke match spelen er ni meer zal in zitten. Hoop nog steeds da addo terugkomt maar das wishfull thinking... Spijtig!

Addo heeft nog geen nieuwe club hé ?
Misschien kan jij je charmes eens laten gelden..? voor het goede doel ? :-)
03/08/2010 12:32
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Tuurlijk, en ik blijf ook steeds een favoriet van Darko, en mijn sympathie zal hij ook nooit verliezen, heel pijnlijk ook om te horen dan (zoals op Kapellen) van medesupporters die hem bij een slechte pass direct beginnen uitschelden...tja,....
Ik hoop ook echt dat hij een vaste stek zal hebben, al is het naast phibel :-), maar ik vrees ervoor...


hij heeft zelf gezegd ( ik denk op rafc-tv of atv )da elke match spelen er ni meer zal in zitten. Hoop nog steeds da addo terugkomt maar das wishfull thinking... Spijtig!
02/08/2010 15:09
Antwerp mag terug de transfermarkt op



Inderdaad... Onze 7.000 abonnees zijn eigenlijk allemaal sponsors en krijgen daarom voor elke thuiswedstrijd een gratis ticket.


twas een graptje, colfan...[/quote]


Weet ik, Luc... maar daarom weten anderen dat nog niet, hé...
Nee, serieus... Ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik zelf geen abonnement heb (voor redenen die niemand aangaan) en als ik 's zaterdags sta aan te schuiven aan de poorten, is het echt opvallend hoe rondom mij meer dan de helft van de mensen een abonnement heeft. De tickethouders zijn bij ons in de minderheid.
02/08/2010 14:52
Antwerp mag terug de transfermarkt op
[Maar bon, iedere Deurne-supporter weet dat wij 2-wekelijks 8,000 tickets gratis weggeven en dus eigenlijk maar een kleine 1,500 supporters hebben. Als het er al zoveel zijn...

quote]
Het leven zoals het is.....



Inderdaad... Onze 7.000 abonnees zijn eigenlijk allemaal sponsors en krijgen daarom voor elke thuiswedstrijd een gratis ticket.[/quote]
twas een graptje, colfan...
02/08/2010 14:51
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Oris moet spelen, zijn rake kopballen zullen ons punten bezorgen. Stavros moet me nog overtuigen (o.g.v. mentaliteit, duels, werkkracht)


't gaat allemaal wat snel voor darko, dat is waar. Misschien een rijte achteruit op't middenveld? Hij zal in elk geval de rol van mentor op zich nemen, om de jongelingen te begeleiden.
Mijn sympathie voor Darko zal nooit verdwijnen, hij heeft ons naar eerste klasse gebracht (met Patje en Chadwick). Gisteren op de fandag heb ik gezien dat hij nog steeds op de steun van velen kan rekenen.

Tuurlijk, en ik blijf ook steeds een favoriet van Darko, en mijn sympathie zal hij ook nooit verliezen, heel pijnlijk ook om te horen dan (zoals op Kapellen) van medesupporters die hem bij een slechte pass direct beginnen uitschelden...tja,....
Ik hoop ook echt dat hij een vaste stek zal hebben, al is het naast phibel :-), maar ik vrees ervoor...
02/08/2010 14:27
Antwerp mag terug de transfermarkt op

ja jongen, het zal echt niet anders zijn...
Ik vrees voor zijn plaatske, zeker als Put terug is, en als Stavros goe begint te spelen..Oris, is zeker van zijn plaatske dat is wel duidelijk...
Misschien Darko achter de spitsen ? Maar is soms zo traag geworden in zijn bewegingen, kan wel nog steeds een sublieme doorstekpas geven...
Maar zelfs Darko begint nu al penalties te missen... damn toch :-)


Oris moet spelen, zijn rake kopballen zullen ons punten bezorgen. Stavros moet me nog overtuigen (o.g.v. mentaliteit, duels, werkkracht)


't gaat allemaal wat snel voor darko, dat is waar. Misschien een rijte achteruit op't middenveld? Hij zal in elk geval de rol van mentor op zich nemen, om de jongelingen te begeleiden.
Mijn sympathie voor Darko zal nooit verdwijnen, hij heeft ons naar eerste klasse gebracht (met Patje en Chadwick). Gisteren op de fandag heb ik gezien dat hij nog steeds op de steun van velen kan rekenen.
02/08/2010 14:27
Antwerp mag terug de transfermarkt op
[Maar bon, iedere Deurne-supporter weet dat wij 2-wekelijks 8,000 tickets gratis weggeven en dus eigenlijk maar een kleine 1,500 supporters hebben. Als het er al zoveel zijn...

quote]
Het leven zoals het is.....[/quote]


Inderdaad... Onze 7.000 abonnees zijn eigenlijk allemaal sponsors en krijgen daarom voor elke thuiswedstrijd een gratis ticket.
02/08/2010 13:58
Antwerp mag terug de transfermarkt op
[brbr]
Maar bon, iedere Deurne-supporter weet dat wij 2-wekelijks 8,000 tickets gratis weggeven en dus eigenlijk maar een kleine 1,500 supporters hebben. Als het er al zoveel zijn...

Het leven zoals het is.....
02/08/2010 13:57
Antwerp mag terug de transfermarkt op
:-(((((

ja jongen, het zal echt niet anders zijn...
Ik vrees voor zijn plaatske, zeker als Put terug is, en als Stavros goe begint te spelen..Oris, is zeker van zijn plaatske dat is wel duidelijk...
Misschien Darko achter de spitsen ? Maar is soms zo traag geworden in zijn bewegingen, kan wel nog steeds een sublieme doorstekpas geven...
Maar zelfs Darko begint nu al penalties te missen... damn toch :-)
02/08/2010 13:49
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Ja, want het is net de match tegen Deurne FC die onze pijnpunten bloot heeft gelegd. De afgelopen 2 seizoenen waarin deze pijnpunten ook te zien waren, tellen niet mee.
Lucske toch, het is niet omdat ge gewonnen hebt in een vriendschappelijke partij, dat ge u plots alles moet gaan aanmatigen hé.

Heeft Germinal Beerschot tegen Deurne FC gespeeld ? Ik weet wel dat ze verloren hebben tegen Kapellen en Antwerp, maar tegen Deurne FC ??? dat is inderdaad nog een grotere schande : het wordt steeds duidelijker waar die frustratie vandaan komt, je zou voor minder...En ja hoor, blijkbaar had Verhagen & CO het niet eerder gezien, want na die wedstrijd tegen Antwerp verklaaart hij "nu moet er versterking komen"...haha, vriendschappelijke partij, dat was het inderdaad, maar het was vooral den derby !... die jullie verloren hebben...
02/08/2010 13:47
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Ik vrees dat er voor Darko niet veel speelminuten gaan komen..
:-(((((
02/08/2010 12:42
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Heeft Deurne F.C. ooit in 1ste klasse gespeeld ? Die spelen nu in het KVV, dus dat zou wel straf zijn...
Hou je frustratie toch voor jezelf, ze ligt er TE dik op jongen...
Bovendien : kijk maar eens in de Voetbalgids-bijlage van de GVA, waar een voorstelling wordt gegeven van alle clubs van 1ste klasse tot bevordering.
Daar staat dat Antwerp in het seizoen 2009-2010, gemiddeld 10.850 toeschouwers had.. ik kan me wel voorstelen dat dat een foutje is...
Bij Germinal Beerschot staat er overigens 8.000....


Wat is je punt nu? Gazet van Janssens als bronmateriaal gebruiken is zelfs voor een Deurne-supporter vrij stupide.
Ze waren foutief voor zowel jullie als ons gemiddeld toeschouwersaantal, dat volgens officiële bronnen op respectievelijk ~4,800 en ~9,300 lag.

Maar bon, iedere Deurne-supporter weet dat wij 2-wekelijks 8,000 tickets gratis weggeven en dus eigenlijk maar een kleine 1,500 supporters hebben. Als het er al zoveel zijn...
02/08/2010 12:37
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Alweer fout...Het is net door die nederlaag, en de daaropvlgende in de Sterchele-cup dat de ogen van het bestuur open gingen, en ze beseften dat er versterking moest komen...: ze hebben dan geprobeerd om Vossen, Iatchouchk, Sonck binnen te halen, maar dat is niet gelukt, en zijn dan bij Tamuz terecht gekomen...
Van (een deel van de) opbrengsten van die verloren derby tegen Antwerp konden ze Tamuz dan betalen...


Ja, want het is net de match tegen Deurne FC die onze pijnpunten bloot heeft gelegd. De afgelopen 2 seizoenen waarin deze pijnpunten ook te zien waren, tellen niet mee.
Lucske toch, het is niet omdat ge gewonnen hebt in een vriendschappelijke partij, dat ge u plots alles moet gaan aanmatigen hé.
02/08/2010 09:37
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Colfan, ik quote nochtans wat op deze site en in vele kranten stond. Dat de ogen van het bestuur zijn opengegaan door de slechte resultaten, en dat ze blijkbaar dan pas beseften dat het zo niet verder kon.
Een grappige ankektode is dat de Jos Verhaegen na die nederlaag zei : "we hebben na die nederlaag tegen Antwerp, onmiddellijk Sonck gecontacteerd, omdat we duidelijk versterking moeten hebben in de spits", en een micro verder verklaarde Hofmans "we moeten niet panikeren, we zijn al 6 weken met Sonck bezig om het vast te leggen"....



Tja, denk je nu echt dat je in de kranten interviews gaat vinden waarin Jos Verhaegen zegt: "Ik weet ook wel dat er versterking nodig is, maar eerst moet die jan-m'n-kloten buiten want ons geruzie in de bestuurskamer blokkeert alles." Nu zul je zeggen dat PVN pas ná de oefenmatch ontslagen is/z'n ontslag gegeven heeft, maar het was in de aanloop naar de match al duidelijk dat Van Noppen eruit ging.
02/08/2010 09:27
Antwerp mag terug de transfermarkt op



Dat is koffiedik kijken. Ik denk dat het bestuur goed genoeg wist dat er versterking moest komen, maar dat de impasse (Van Noppen) eerst moest doorbroken worden voor men iets kón ondernemen. En wat die recette betreft: op korte termijn zorgt die inderdaad voor een welgekomen extraatje. De nederlaag heeft echter voor een zodanige negatieve vibe gezorgd, dat de gevolgen op middellange termijn wel eens veel zwaarder zouden kunnen doorwegen dan die ocharme 120.000 euro.

Colfan, ik quote nochtans wat op deze site en in vele kranten stond. Dat de ogen van het bestuur zijn opengegaan door de slechte resultaten, en dat ze blijkbaar dan pas beseften dat het zo niet verder kon.
Een grappige ankektode is dat de Jos Verhaegen na die nederlaag zei : "we hebben na die nederlaag tegen Antwerp, onmiddellijk Sonck gecontacteerd, omdat we duidelijk versterking moeten hebben in de spits", en een micro verder verklaarde Hofmans "we moeten niet panikeren, we zijn al 6 weken met Sonck bezig om het vast te leggen"....
02/08/2010 09:21
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Alweer fout...Het is net door die nederlaag, en de daaropvlgende in de Sterchele-cup dat de ogen van het bestuur open gingen, en ze beseften dat er versterking moest komen...: ze hebben dan geprobeerd om Vossen, Iatchouchk, Sonck binnen te halen, maar dat is niet gelukt, en zijn dan bij Tamuz terecht gekomen...
Van (een deel van de) opbrengsten van die verloren derby tegen Antwerp konden ze Tamuz dan betalen...



Dat is koffiedik kijken. Ik denk dat het bestuur goed genoeg wist dat er versterking moest komen, maar dat de impasse (Van Noppen) eerst moest doorbroken worden voor men iets kón ondernemen. En wat die recette betreft: op korte termijn zorgt die inderdaad voor een welgekomen extraatje. De nederlaag heeft echter voor een zodanige negatieve vibe gezorgd, dat de gevolgen op middellange termijn wel eens veel zwaarder zouden kunnen doorwegen dan die ocharme 120.000 euro.
02/08/2010 09:13
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Ja, dat hebben we gezien toen Deurne FC nog in Eerste Klasse speelde. Toen trokken ze ook gemiddeld 12,000 toeschouwers. Tot de wekker ging...
De laatste keer dat Deurne FC meer dan 7,500 supporters gemiddeld over de vloer kreeg, was 1989-90.
Sindsdien hebben ze nog 12 seizoenen in Eerste Klasse gespeeld, maar telkens voor een gemiddeld toeschouwersaantal variërende van 4,000 tot 6,500.

Het is aandoenlijk hoe jullie bezig blijven over jullie zogenaamde grotere aanhang, maar als die al bestaat, dan bestaat deze voornamelijk uit successupporterkes.

Bron: http://www.belgiumsoccerhistory.com/


Heeft Deurne F.C. ooit in 1ste klasse gespeeld ? Die spelen nu in het KVV, dus dat zou wel straf zijn...
Hou je frustratie toch voor jezelf, ze ligt er TE dik op jongen...
Bovendien : kijk maar eens in de Voetbalgids-bijlage van de GVA, waar een voorstelling wordt gegeven van alle clubs van 1ste klasse tot bevordering.
Daar staat dat Antwerp in het seizoen 2009-2010, gemiddeld 10.850 toeschouwers had.. ik kan me wel voorstelen dat dat een foutje is...
Bij Germinal Beerschot staat er overigens 8.000....
02/08/2010 09:10
Antwerp mag terug de transfermarkt op

met 800 Dogo :))) Want meer tickets krijgen we ni van teletubies, ze zijn daar bang dat er meer uit- dan thuissupporters zullen zijn ja...

Och op Tubeke is het altijd mogelijk om in de hoofdtribune te gaan zitten, dus het zullen er zeker meer zijn dan 800 :-)
02/08/2010 09:09
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Wij zijn daar ontzettend slechter van geworden. Na 2 kutseizoenen zonder noemenswaardige versterkingen gaan verliezen bij de aartsrivaal in een nutteloze oefenwedstrijd. Marketingsgewijs de zoveelste catastrofe.

De laatste keer dat er zo'n slechte beslissing genomen werd, was het 1939 en viel Duitsland Polen binnen.


Alweer fout...Het is net door die nederlaag, en de daaropvlgende in de Sterchele-cup dat de ogen van het bestuur open gingen, en ze beseften dat er versterking moest komen...: ze hebben dan geprobeerd om Vossen, Iatchouchk, Sonck binnen te halen, maar dat is niet gelukt, en zijn dan bij Tamuz terecht gekomen...
Van (een deel van de) opbrengsten van die verloren derby tegen Antwerp konden ze Tamuz dan betalen...
02/08/2010 08:56
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Antwerp speelde een heel goede wedstrijd tegen Kappelen, 0-1 gewonnen, en nog 2 penalties gemist, dus daar mag nog wat op getraind worden... :-)
We hebben echt wel een goei ploeg dit seizoen : 2 mogelijke probleem dit seizoen : het gebrek aan ervaring in deze hele jonge ploeg, en de kern die wel ruim is, maar er is geen gelijkwaardige speler op elke positie zoals dat (meestal) vorige seizoenen wel het geval was...
Op Kapellen een paar knappe combinaties gezien, en onze linksen back ! Wat een klasbak !
Een paar verdedigers extra (Addo terug ?) zou ons toch nog wat meer ademruimte geven...
Mijn inziens zou die "Zevne" toch ook wat meer zijn kans moeten krijgen...
Ik vrees dat er voor Darko niet veel speelminuten gaan komen.. Echt dubbel pech van Put en Baertje..
02/08/2010 08:39
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Bullshit, die 12 000 man waren allemaal Antwerpsupporters...wanneer jullie volgende keer ook 12 000 man bijeen krijgen, mogen jullie dat ook zeggen. Wat we wel kunnen is een bord plaatsen met "deze club sponserd zelfs de Germinal". Maar we zijn daar niet kwaad voor zenne, het is toch normaal dat de grote broer voor de kleine zorgt....


jij bent echt by far den domste hier op vk...
en met sujetten als lucrafc wilt dat echt wel wat zeggen!

proficiat!
01/08/2010 23:02
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Idd een kat komt ni kijken maar honden wel en meer dan dat er in dezelfde situatie op het kiel zouden zitten.
Jullie zitten er beter voor op dit moment en dan zitten er tegen Club nog geen ratten in de tribune!
Losers
Maar ventje toch... Altijd dat goochelen met cijfers. Leer eerst kruipen vooraleer je wil wandelen. Ik zal de laatste zijn om te ontkennen dat er geen successupporters te vinden zijn op het Kiel maar dat is overal zo. Over aantallen kan en ga ik niet spreken. Ik kan enkel zeggen dat in uw geval de pot de ketel aan het verwijten is.PS: Het is "Antwerpen", niet "Anvers". Zegt genoeg over de liefde voor "uw" stad.
01/08/2010 21:14
Antwerp mag terug de transfermarkt op



Jaja man, we weten het, straks weer met een enorme supportersschare naar Genk zeker ?
Haha, welgeteld met 330 en niet één man meer.
Moet ik je laten weten met hoeveel wij naar Tubeke gaan ? Niet nodig zeker ? :-))))))

met 800 Dogo :))) Want meer tickets krijgen we ni van teletubies, ze zijn daar bang dat er meer uit- dan thuissupporters zullen zijn ja...
01/08/2010 19:18
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Ja, dat hebben we gezien toen Deurne FC nog in Eerste Klasse speelde. Toen trokken ze ook gemiddeld 12,000 toeschouwers. Tot de wekker ging...
De laatste keer dat Deurne FC meer dan 7,500 supporters gemiddeld over de vloer kreeg, was 1989-90.
Sindsdien hebben ze nog 12 seizoenen in Eerste Klasse gespeeld, maar telkens voor een gemiddeld toeschouwersaantal variërende van 4,000 tot 6,500.

Het is aandoenlijk hoe jullie bezig blijven over jullie zogenaamde grotere aanhang, maar als die al bestaat, dan bestaat deze voornamelijk uit successupporterkes.

Bron: http://www.belgiumsoccerhistory.com/



Jaja man, we weten het, straks weer met een enorme supportersschare naar Genk zeker ?
Haha, welgeteld met 330 en niet één man meer.
Moet ik je laten weten met hoeveel wij naar Tubeke gaan ? Niet nodig zeker ? :-))))))
01/08/2010 16:12
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Ja, dat hebben we gezien toen Deurne FC nog in Eerste Klasse speelde. Toen trokken ze ook gemiddeld 12,000 toeschouwers. Tot de wekker ging...
De laatste keer dat Deurne FC meer dan 7,500 supporters gemiddeld over de vloer kreeg, was 1989-90.
Sindsdien hebben ze nog 12 seizoenen in Eerste Klasse gespeeld, maar telkens voor een gemiddeld toeschouwersaantal variërende van 4,000 tot 6,500.

Het is aandoenlijk hoe jullie bezig blijven over jullie zogenaamde grotere aanhang, maar als die al bestaat, dan bestaat deze voornamelijk uit successupporterkes.

Bron: http://www.belgiumsoccerhistory.com/


Tja, daarom nog eventjes rekening houden dat we nu in 2010 leven, en dat in alle ploegen de gemiddelde opkomst gestegen is... Kom je wel degelijk aan een gemiddelde vergelijkbaar met KV Mechelen op dit moment. Dus kloppen de cijfers wel degelijk. Ik reageerde trouwens ook gewoon op een GBA supporter die eventjes een 2de met een 1ste klasse ploeg vergeleek. Jaar 2009-2010 vergelijken met dat van 15 jaar geleden is ook niet relevant. BTW: Gemeente Deurne bestaat niet meer sinds 1983. Net als Kiel is Deurne een district van Antwerpen.
01/08/2010 14:42
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Interesse in Clement of zusjes Monteyne?


de zusjes monteyne :-) sterk!
maar no thanks, ik denk dat onze verdediging dit jaar gewoon sterker is dan die van jullie - onze CV Phibel is bv 3 keer beter dan clement of niculic (of hoe noemt die daar..)
01/08/2010 13:25
Antwerp mag terug de transfermarkt op



Natuurlijk waren wij er niet goed van. Maar als je van tevoren beseft dat je niets te winnen hebt, alleen maar te verliezen, dan maakt dat het iets makkelijker om te relativeren, hoor. En wij hádden niets te winnen. Als we wonnen, zou iedereen dat normaal gevonden hebben.

En je laatste redenering ([quote] Anders geven jullie die Antwerp-sups hier, die blijven roepen dat het Germinal is, gewoonweg gelijk [unquote]), is een heel gevaarlijke die ik heel makkelijk tegen jullie kan teruggebruiken: zou er voor een oefenmatch tegen Germinal Ekeren ooit 12K zijn komen kijken?
eeeuuuhhh ... ;-)
01/08/2010 13:23
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Ja, dat hebben we gezien toen Deurne FC nog in Eerste Klasse speelde. Toen trokken ze ook gemiddeld 12,000 toeschouwers. Tot de wekker ging...
De laatste keer dat Deurne FC meer dan 7,500 supporters gemiddeld over de vloer kreeg, was 1989-90.
Sindsdien hebben ze nog 12 seizoenen in Eerste Klasse gespeeld, maar telkens voor een gemiddeld toeschouwersaantal variërende van 4,000 tot 6,500.

Het is aandoenlijk hoe jullie bezig blijven over jullie zogenaamde grotere aanhang, maar als die al bestaat, dan bestaat deze voornamelijk uit successupporterkes.

Bron: http://www.belgiumsoccerhistory.com/

Het is Antwerp FC kerel en dan klopt uw verhaal. En dat heb ik al meermaals trachten uit te leggen tegen m'n medesups ;-).
01/08/2010 12:00
Antwerp mag terug de transfermarkt op



"Koninklijke" kwam ook voor in de naam van het oude Beerschot, hoor. Ik vind het redelijk logisch dat bij de fusie van twee "koninklijke" clubs, dat adjectief in de fusienaam behouden blijft.
Je hebt gelijk
01/08/2010 11:34
Antwerp mag terug de transfermarkt op
gisteren goed Antwerp gezien.
31/07/2010 23:45
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Nog een bewijs dat de Germinal gewoon naar't Kiel verhuisd is...die koninklijke titel van waar komt die? Van den beersch*t? Nee, die bestonden op die moment niet meer...
Bestaat GBA dan al 50 jaar? Nee, de club GBA bestaat 10 jaar...
Zou het dan toch kunnen dat die titel van de Germinal komt, en ze die titel enkel maar mogen gebruiken doordat Germinal en niemand anders nu op't Kiel speelt maar gewoon zijn naam veranderd heeft?Hmmmm....



"Koninklijke" kwam ook voor in de naam van het oude Beerschot, hoor. Ik vind het redelijk logisch dat bij de fusie van twee "koninklijke" clubs, dat adjectief in de fusienaam behouden blijft.
31/07/2010 23:44
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Opkomst vergelijken tussen een ploeg uit 1ste en een ploeg uit 2de is een beetje heel erg dom... Alleen al omdat er maar 1 ploeg is die thuis tegen Anderlecht, Club Brugge, Standard, Genk, Gent en KV Mechelen kan spelen. Laat Antwerp dit doen en ik vermoed dat je een opkomst van 12000 gemiddeld op een seizoen mag tellen wanneer je ook rekening houdt met een mindere opkomst tegen bv Kortrijk, Charleroi of bv Eupen.


Ja, dat hebben we gezien toen Deurne FC nog in Eerste Klasse speelde. Toen trokken ze ook gemiddeld 12,000 toeschouwers. Tot de wekker ging...
De laatste keer dat Deurne FC meer dan 7,500 supporters gemiddeld over de vloer kreeg, was 1989-90.
Sindsdien hebben ze nog 12 seizoenen in Eerste Klasse gespeeld, maar telkens voor een gemiddeld toeschouwersaantal variërende van 4,000 tot 6,500.

Het is aandoenlijk hoe jullie bezig blijven over jullie zogenaamde grotere aanhang, maar als die al bestaat, dan bestaat deze voornamelijk uit successupporterkes.

Bron: http://www.belgiumsoccerhistory.com/
31/07/2010 23:21
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Sure, wie wil er nu niet een arrogante, zelfverklaarde topclub den boot zien ingaan tegen een modale 2de klasser waar ze hun neus voor ophalen?
Waarom zou dat niet gekunnen hebben, aangezien de vorige concurent van de aardbodem verdwenen was...
Een vraagske toch, waar had je nu gezeten moest de Germinal niet naar't kiel verhuisd zijn?



Wat arrogantie betreft, hebben wij van jullie niets te leren. Daar kan het dus zeker niet aan liggen.
31/07/2010 23:19
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Een paar posts lager makker...
[quote] Natuurlijk waren wij er niet goed van. Maar als je van tevoren beseft dat je niets te winnen hebt, alleen maar te verliezen, dan maakt dat het iets makkelijker om te relativeren, hoor. En wij hádden niets te winnen. Als we wonnen, zou iedereen dat normaal gevonden hebben. En je laatste redenering ([quote] Anders geven jullie die Antwerp-sups hier, die blijven roepen dat het Germinal is, gewoonweg gelijk [unquote]), is een heel gevaarlijke die ik heel makkelijk tegen jullie kan teruggebruiken: zou er voor een oefenmatch tegen Germinal Ekeren ooit 12K zijn komen kijken?
Nog iets te melken?[/quote]

Dan nog vraag ik me af wat je over Germinal Ekeren begint als je de match van een paar weken geleden bedoelt.
31/07/2010 21:57
Antwerp mag terug de transfermarkt op
gba de grote ploeg van antwerpen eerst een schandaal tegen antwerp (hun kleine broertje) dan, een open brief aan de supporters om het dan de week nadien nog slechter te doen tijdens de coppa sterchele tegen brugge denk dat het een muizegrijs sezoen gaat worden voor onze (vrienden ) op het kiel
31/07/2010 21:38
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Dit heb ik geschreven:

denk je dat je voor de fusie ook 12K voor een oefenmatch tegen Germinal (Ekeren) zou hebben gehaald?

Dit heb jij gequote: zou er voor een oefenmatch tegen Germinal Ekeren ooit 12K zijn komen kijken?
Je hebt er dus "voor de fusie" uitgehaald, omdat anders je
Zie 18 juli 2010....

helemaal nergens op zou slaan.

Een paar posts lager makker...
Natuurlijk waren wij er niet goed van. Maar als je van tevoren beseft dat je niets te winnen hebt, alleen maar te verliezen, dan maakt dat het iets makkelijker om te relativeren, hoor. En wij hádden niets te winnen. Als we wonnen, zou iedereen dat normaal gevonden hebben. En je laatste redenering ([quote] Anders geven jullie die Antwerp-sups hier, die blijven roepen dat het Germinal is, gewoonweg gelijk [unquote]), is een heel gevaarlijke die ik heel makkelijk tegen jullie kan teruggebruiken: zou er voor een oefenmatch tegen Germinal Ekeren ooit 12K zijn komen kijken?
Nog iets te melken?
31/07/2010 21:37
Antwerp mag terug de transfermarkt op



Voor de fusie, zei ik. Als je iemand quote, quote dan wat hij zegt en verdraai z'n woorden niet. Op 18 juli 2010 was het trouwens niet Germinal Ekeren, maar de Koninklijke Football Club Germinal Beerschot Antwerpen.
Nog een bewijs dat de Germinal gewoon naar't Kiel verhuisd is...die koninklijke titel van waar komt die? Van den beersch*t? Nee, die bestonden op die moment niet meer...
Bestaat GBA dan al 50 jaar? Nee, de club GBA bestaat 10 jaar...
Zou het dan toch kunnen dat die titel van de Germinal komt, en ze die titel enkel maar mogen gebruiken doordat Germinal en niemand anders nu op't Kiel speelt maar gewoon zijn naam veranderd heeft?Hmmmm....
31/07/2010 21:33
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Hey Germinalerke, srcoll eens naar beneden, naar een post die je zelf geschreven hebt en kom dan nog eens af met dat ik iemand verkeerd zou quoten of z'n woorden zou verdraaien...dat het bij jullie de gewoonte is om de waarheid te verdraaien of zelfs te negeren, bewijs je elke keer wanneer je beersch*t roept naar de Germinal...


Dit heb ik geschreven:

denk je dat je voor de fusie ook 12K voor een oefenmatch tegen Germinal (Ekeren) zou hebben gehaald?

Dit heb jij gequote: zou er voor een oefenmatch tegen Germinal Ekeren ooit 12K zijn komen kijken?
Je hebt er dus "voor de fusie" uitgehaald, omdat anders je
Zie 18 juli 2010....

helemaal nergens op zou slaan.
31/07/2010 21:28
Antwerp mag terug de transfermarkt op



Voor de fusie, zei ik. Als je iemand quote, quote dan wat hij zegt en verdraai z'n woorden niet. Op 18 juli 2010 was het trouwens niet Germinal Ekeren, maar de Koninklijke Football Club Germinal Beerschot Antwerpen.
Hey Germinalerke, srcoll eens naar beneden, naar een post die je zelf geschreven hebt en kom dan nog eens af met dat ik iemand verkeerd zou quoten of z'n woorden zou verdraaien...dat het bij jullie de gewoonte is om de waarheid te verdraaien of zelfs te negeren, bewijs je elke keer wanneer je beersch*t roept naar de Germinal...
31/07/2010 21:19
Antwerp mag terug de transfermarkt op
smeerlapke :-)
Kon het niet laten...:-)
31/07/2010 21:18
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Uiteraard waren die 12K allemaal Antwerp-supporters, maar ze zijn komen zien omdat ... Germinal Beerschot speelde. Zoals ik daarstraks al zei: mocht het Westerlo zijn geweest, dan was er bijlange zo veel volk niet gekomen.
Oh ja, nog iets: denk je dat je voor de fusie ook 12K voor een oefenmatch tegen Germinal (Ekeren) zou hebben gehaald?
Sure, wie wil er nu niet een arrogante, zelfverklaarde topclub den boot zien ingaan tegen een modale 2de klasser waar ze hun neus voor ophalen?
Waarom zou dat niet gekunnen hebben, aangezien de vorige concurent van de aardbodem verdwenen was...
Een vraagske toch, waar had je nu gezeten moest de Germinal niet naar't kiel verhuisd zijn?
31/07/2010 20:45
Antwerp mag terug de transfermarkt op



Voor de fusie, zei ik. Op 18 juli 2010 was het trouwens niet Germinal Ekeren, maar de Koninklijke Football Club Germinal Beerschot Antwerpen.
het koningshuis is ook bijna dood he :-) grapke
31/07/2010 20:43
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Zie 18 juli 2010....



Voor de fusie, zei ik. Als je iemand quote, quote dan wat hij zegt en verdraai z'n woorden niet. Op 18 juli 2010 was het trouwens niet Germinal Ekeren, maar de Koninklijke Football Club Germinal Beerschot Antwerpen.
31/07/2010 20:41
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Je moet nog veel leren over sarcasme hé...dat is zoals germinal supporters die beweren dat die match geen belang had in hun ogen...de reacties op verschillende fora's spreken nochtans boekdelen...It's gotta hurt!!!!


Ik had helemaal niet de bedoeling om sarcastisch uit de hoek te komen. Misschien moet ik nog van alles leren over sarcasme, maar niet van jou. Ik denk niet dat jij mij überhaupt iets kunt leren wat met taalgebruik te maken heeft, maar soit.

Beantwoord gewoon mijn vraag: denk je dat er voor eender welke andere Belgische eersteklasser, met uitzondering misschien van Anderlecht, Standard of FCB, 12.000 Antwerp-supporters hadden komen opdagen? Waarom dan wel naar Germinalleke, het fusiegedrocht, de artificiële lege doos, het clubje zonder geschiedenis?
31/07/2010 20:38
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Zie 18 juli 2010....
smeerlapke :-)
31/07/2010 20:37
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Uiteraard waren die 12K allemaal Antwerp-supporters, maar ze zijn komen zien omdat ... Germinal Beerschot speelde. Zoals ik daarstraks al zei: mocht het Westerlo zijn geweest, dan was er bijlange zo veel volk niet gekomen.
Oh ja, nog iets: denk je dat je voor de fusie ook 12K voor een oefenmatch tegen Germinal (Ekeren) zou hebben gehaald?
raak! :-) t blijftook voor hun,al zeggen ze van niet,Beerschot. Vraag maar aan de kassier!
31/07/2010 20:37
Antwerp mag terug de transfermarkt op
zou er voor een oefenmatch tegen Germinal Ekeren ooit 12K zijn komen kijken?


Zie 18 juli 2010....
31/07/2010 20:36
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Bullshit, die 12 000 man waren allemaal Antwerpsupporters...wanneer jullie volgende keer ook 12 000 man bijeen krijgen, mogen jullie dat ook zeggen. Wat we wel kunnen is een bord plaatsen met "deze club sponserd zelfs de Germinal". Maar we zijn daar niet kwaad voor zenne, het is toch normaal dat de grote broer voor de kleine zorgt....


Uiteraard waren die 12K allemaal Antwerp-supporters, maar ze zijn komen zien omdat ... Germinal Beerschot speelde. Zoals ik daarstraks al zei: mocht het Westerlo zijn geweest, dan was er bijlange zo veel volk niet gekomen.
Oh ja, nog iets: denk je dat je voor de fusie ook 12K voor een oefenmatch tegen Germinal (Ekeren) zou hebben gehaald?
31/07/2010 20:35
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Zouden er naar een oefenmatch tegen zo'n degelijke eersteklasser als Westerlo of Zulte Waregem ook 12.000 man zijn komen kijken? Ik denk het niet, hé. Maar naar een artificiële lege doos, een clubje zonder geschiedenis, een degradatiekandidaat komen jullie wel met 12.000 man kijken. Vreemd...
Kijk, als een club gemiddeld veel supporters trekt, dan zegt dat inderdaad iets over de beleving, over hoe de club leeft bij z'n supporters. Maar als diezelfde club voor een bepaalde match plots dubbel zoveel supporters trekt dan gemiddeld, dan zegt dat ofwel iets over het belang van die match, ofwel over de tegenstander. Nu, het was een oefenmatch, dus echt veel belang had de wedstrijd niet. Tja... dan ligt het toch aan die artificiële lege doos dat er zo'n grote opkomst was, hé.
Je moet nog veel leren over sarcasme hé...dat is zoals germinal supporters die beweren dat die match geen belang had in hun ogen...de reacties op verschillende fora's spreken nochtans boekdelen...It's gotta hurt!!!!
31/07/2010 20:34
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Je hebt ineens duidelijk gemaakt waar het potentiël zit in Antwerpen...voor een belangrijke match in 2de (en dan nog maar voor een eindrondeplaats...) moeten ze op Antwerp mensen naar huis sturen wegens uitverkocht stadion ( 14000 man).Voor een wedstrijd in 1ste tegen Anderlecht terwijl je zelf op de derde plaats staat, krijgt de Germinal met veel moeite 12 000 man bijeen...Het moet echt pijn doen om zo op de feiten gedrukt te worden...



Neen, dat doet geen pijn. Ik ga al naar Beerschot (en soms naar Antwerp) kijken van eind jaren zeventig en ik weet dat Antwerp een grote, slapende aanhang heeft. Wat uiteindelijk maar gewoon een mooie bewoording is voor een club die het moet hebben van ... successupporters.
Wij, Germinal Beerschot, hebben misschien een kleinere aanhang, maar hij is wel standvaster. De schommelingen die jullie hebben, zijn bij ons veel minder. Om je een idee te geven: niet het vorige seizoen, maar het seizoen daarvoor, was ons beste qua bezoekersaantallen. We hebben toen een keer of vier voor een uitverkocht huis gespeeld; de andere matchen hebben we op enkele uitzonderingen na voor meer dan 10K gespeeld. Met andere woorden: topmatchen of gewone matchen maken bij ons veel minder verschil uit.
31/07/2010 20:32
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Bullshit, die 12 000 man waren allemaal Antwerpsupporters...wanneer jullie volgende keer ook 12 000 man bijeen krijgen, mogen jullie dat ook zeggen. Wat we wel kunnen is een bord plaatsen met "deze club sponserd zelfs de Germinal". Maar we zijn daar niet kwaad voor zenne, het is toch normaal dat de grote broer voor de kleine zorgt....
er waren toch ook een niet te onderschatten aantal Clubsupporters... :-)
31/07/2010 20:30
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Afgesproken. Zetten jullie dan ook een bord op het Bosuilkuiken "deze club wordt gesponsord door Germinal Beerschot". Want zonder Germinal Beerschot komt er geen 12.000 man naar de Bosuil waarvan jullie ook de helft van de recette opstrijken.
Bullshit, die 12 000 man waren allemaal Antwerpsupporters...wanneer jullie volgende keer ook 12 000 man bijeen krijgen, mogen jullie dat ook zeggen. Wat we wel kunnen is een bord plaatsen met "deze club sponserd zelfs de Germinal". Maar we zijn daar niet kwaad voor zenne, het is toch normaal dat de grote broer voor de kleine zorgt....
31/07/2010 20:26
Antwerp mag terug de transfermarkt op



Mochten jullie élke match 12.000 man trekken, dan zou jouw conclusie inderdaad de juiste zijn. Maarre... jullie hebben niet elke thuismatch 12.000 supporters, hé? Dat aantal halen jullie alleen tijdens een beslissende eindrondewedstrijd of een competitiematch met de eerste plaats als inzet. Of... tijdens een oefenmatch tegen... een nietszeggend fusieploegske zonder geschiedenis.
Je hebt ineens duidelijk gemaakt waar het potentiël zit in Antwerpen...voor een belangrijke match in 2de (en dan nog maar voor een eindrondeplaats...) moeten ze op Antwerp mensen naar huis sturen wegens uitverkocht stadion ( 14000 man).Voor een wedstrijd in 1ste tegen Anderlecht terwijl je zelf op de derde plaats staat, krijgt de Germinal met veel moeite 12 000 man bijeen...Het moet echt pijn doen om zo op de feiten gedrukt te worden...
31/07/2010 20:24
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Sterker nog, ze zouden op't Kieltje reklamepanelen rond het veld moeten zetten met "deze club word gesponserd door RAFC".


Afgesproken. Zetten jullie dan ook een bord op het Bosuilkuiken "deze club wordt gesponsord door Germinal Beerschot". Want zonder Germinal Beerschot komt er geen 12.000 man naar de Bosuil waarvan jullie ook de helft van de recette opstrijken.
31/07/2010 20:14
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Het is net andersom. GBe heeft de wekelijkse 250 supps meegenomen op verplaatsing naar RAFC, maar jullie krijgen wel een recette voor 6.000 supps. Dus gebruik je ene hersencel en geef toe dat RAFC de grote sponsor is van GBe.
Sterker nog, ze zouden op't Kieltje reklamepanelen rond het veld moeten zetten met "deze club word gesponserd door RAFC".
31/07/2010 17:14
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Ik was er in ieder geval niet goed van. En geen enkele Antwerp-sup trouwens volgens mij. Want die derby's deden er vroeger echt toe of het nu vriendschappelijk was of niet. De wedstrijden in het kader van het Metropooltornooi, GVA-trofee of Ludo Coeck werden steeds betwist in een ware derby-sfeer, ongeacht de afdeling waarin beide clubs zich bevonden.
Dus als jullie dan toch zo graag de naam van het oude Beerschot hoog willen houden dan zouden jullie al eens kunnen beginnen met hier strontziek van te zijn. Anders geven jullie die Antwerp-sups hier, die blijven roepen dat het Germinal is, gewoonweg gelijk. Toch?



Natuurlijk waren wij er niet goed van. Maar als je van tevoren beseft dat je niets te winnen hebt, alleen maar te verliezen, dan maakt dat het iets makkelijker om te relativeren, hoor. En wij hádden niets te winnen. Als we wonnen, zou iedereen dat normaal gevonden hebben.

En je laatste redenering ([quote] Anders geven jullie die Antwerp-sups hier, die blijven roepen dat het Germinal is, gewoonweg gelijk [unquote]), is een heel gevaarlijke die ik heel makkelijk tegen jullie kan teruggebruiken: zou er voor een oefenmatch tegen Germinal Ekeren ooit 12K zijn komen kijken?
31/07/2010 17:01
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Dat zal het verschil in beleving zijn zeker....voor een simpel oefenmatchke tegen een degradatie kandidaat uit eerste, t'was zelfs nog niet eens tegen een degelijke 1ste klasser zoals Westerlo of Zulte...Nee, het was alleen maar tegen een clubje zonder historie, een artificiële lege doos...toch zijn er 12 000 zotten bereidt deze wedstrijd, die zonder belang is....wink wink, bij te wonen.
Maar je hebt gelijk, er was niets te winnen, de ploeg van't stad, dat zijn we al 130 jaar...


Zouden er naar een oefenmatch tegen zo'n degelijke eersteklasser als Westerlo of Zulte Waregem ook 12.000 man zijn komen kijken? Ik denk het niet, hé. Maar naar een artificiële lege doos, een clubje zonder geschiedenis, een degradatiekandidaat komen jullie wel met 12.000 man kijken. Vreemd...
Kijk, als een club gemiddeld veel supporters trekt, dan zegt dat inderdaad iets over de beleving, over hoe de club leeft bij z'n supporters. Maar als diezelfde club voor een bepaalde match plots dubbel zoveel supporters trekt dan gemiddeld, dan zegt dat ofwel iets over het belang van die match, ofwel over de tegenstander. Nu, het was een oefenmatch, dus echt veel belang had de wedstrijd niet. Tja... dan ligt het toch aan die artificiële lege doos dat er zo'n grote opkomst was, hé.
31/07/2010 16:35
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Voor de beleving en de passie... daarom zitten er 12.000 supps op RAFC. We weten ook wel dat die bij een fusieclub, GBe in het bijzonder, ver te zoeken is.



Mochten jullie élke match 12.000 man trekken, dan zou jouw conclusie inderdaad de juiste zijn. Maarre... jullie hebben niet elke thuismatch 12.000 supporters, hé? Dat aantal halen jullie alleen tijdens een beslissende eindrondewedstrijd of een competitiematch met de eerste plaats als inzet. Of... tijdens een oefenmatch tegen... een nietszeggend fusieploegske zonder geschiedenis.
31/07/2010 16:31
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Da's een feit amigo! Let op, ik ben blij met dit nieuws. Maar ik ken genoeg supporters die na 1 lichtpuntje weer denken dat we los kampioen gaan spelen ;-). Soit, het positieve is dat we vòòr de start van de competitie al een bijna volledige spelerskern hebben. Dat is zowat een unicum. Hopelijk missen we de start eens niet!
Oh yesssssss! Kampioen!
31/07/2010 16:09
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Dat is goed nieuws voor RAFC,dan kunnen ze is op volle sterkte beginnen,veel succes in de compititie.Over den derby,daar zijn we alle twee goed uitgekomen,financieel,dan toch,waarvoor dank.


Da's tenminste een normale reactie. :-)
31/07/2010 15:53
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Opkomst vergelijken tussen een ploeg uit 1ste en een ploeg uit 2de is een beetje heel erg dom... Alleen al omdat er maar 1 ploeg is die thuis tegen Anderlecht, Club Brugge, Standard, Genk, Gent en KV Mechelen kan spelen. Laat Antwerp dit doen en ik vermoed dat je een opkomst van 12000 gemiddeld op een seizoen mag tellen wanneer je ook rekening houdt met een mindere opkomst tegen bv Kortrijk, Charleroi of bv Eupen.
31/07/2010 14:31
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Het gemiddelde lag vorig seizoen rond de 5800. En Opel was éénmalig, iets wat bij jullie bij elke thuiswedstrijd wordt gedaan. Dus dat laten we maar achterwege, niet?


Het competitie-gemiddelde lag volgens jullie eigen website (rafcmuseum.be is jullie website toch, niet?) op 4.878 toeschouwers. Al stel ik me wel vragen bij de nauwkeurigheid van de cijfers die ze hanteren, de helft van de tijd eindigt het op een nulletje. Lijkt me straf dat er 2 thuiswedstrijden na mekaar exact 5.650 man komt kijken (zoals aangegeven op de website), maar bon.
31/07/2010 11:37
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Binnenkort speelt Antwerp in The Port Of Antwerp :) zaaaaaaaaalig !
31/07/2010 11:11
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Daar zeg je wat, gelukkig voor zulke clubs dat die situatie daar bijna onbestaande is want met zoveel successupporters als dat er daar zitten overleven die het helemaal niet.

Successo's? Al 5j zonder titel maar het aantal abo's blijft stijgen... Jaloers?
31/07/2010 10:26
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Het doet er nie toe, of het er nu 1000 of 9000 zijn.
Als de prestaties er maar zijn, zie maar naar Eupen.
Maar het waren er op den Bosuil 4500.

http://www.european-football-statistics.co.uk/attn/current/avebel.htm
Das dan den helft van op 't Kiel hé!!!!
31/07/2010 10:22
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Lees het weekblad TRENDS eens deze week ! Er zijn niet veel plooegen met geld in hun portefeuille. Enkel Anderlecht Brugge en Standard. Verder is het armoe troef. Schulden met hopen voor alle anderen !


Deze week heeft Trends inderdaad een zeer mooi artikel over ons nationaal voetbal. En de conclusie is dat wat velen beweren totaal fout is. Vooral MarcoPantani mag zich eens afvragen waarom zijn bronnen hem zo voor schut zetten.
Mocht Antwerp de rechtszaak tegen Collin VERLIEZEN (7,98 milj euro), dan staat Antwerp er financieel nog altijd beter voor dan bv Sint Truiden.
De deurwaarder was dan ook niet door leveranciers gestuurd, maar door de rechter. Dat geld gaat opzij om Collin te betalen, moest hij de rechtszaak winnen. En ja, dordat het geld opzij ging kon Antwerp de leasing-wagens niet betalen.
Wel opmerken dat verschillend met STVV Antwerp geen voorzitter heeft die zelf in de club investeert. Dus op vlak van liquide middelen kan Antwerp wel problemen hebben indien niemand bereid is te investeren of te lenen.Ook duidelijk dat KV Mechelen het financieel schitterend doet, en Genk financieel op safe speelt.
De verschillen tussen 1ste en 2de zijn ook duidelijk. In 2de is het onmogelijk winst te maken. Enkel OHL weet zich financieel te redden, maar wel met zeer beperkte middelen en ambitie.
Een catastrofe is er voor Lierse, maar deze is te vergelijken met de situatie van Gent of Charleroi in het verleden. Pakken ze het goed aan, kan de situatie nog gered worden. Al zal veel van Wadi Degla afhangen.

En een laatste coclusie is dat het stadion in Antwerpen beide ploegen een enorm financiele boost kan geven. Wanneer men het project doorneemt is het duidelijk dat ploegen er niets in zullen moeten steken, en er zoveel mogelijk uit zullen mogen halen.

Dus nog even doorspartelen, tot 2015 en hopelijk dan een nieuwe start.
31/07/2010 10:08
Antwerp mag terug de transfermarkt op
voila ! en veel is er niet nodig om er vant jaar eenswingend ploegsken van te maken !
Idd Ajoin, ik zie het helemaal zitten!
Welkom ALEX, BART, JASPER, STAVROS, KEREM, THOMAS,... eindelijk dat transferverbod opgeheven, we beginnen het seizoen op volle sterkte, en dat is niet elk jaar zo!
31/07/2010 10:05
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Nogmaals, wwarom zou er 12.000 man moeten zitten voor een oefenmatchke? dan nog pakweg tegen nen tweedeklasser; [


Voor de beleving en de passie... daarom zitten er 12.000 supps op RAFC. We weten ook wel dat die bij een fusieclub, GBe in het bijzonder, ver te zoeken is.
31/07/2010 10:01
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Proficiat aan onze rood-witte vrienden. Maar gaan die mensen wel elke maand hun loon ontvangen?? Je mag toch ook ni verwachten van de grote broer da wij elke maand een oefenmatchke komen sjotten om jullie uit de problemen te helpen hé??

Het is net andersom. GBe heeft de wekelijkse 250 supps meegenomen op verplaatsing naar RAFC, maar jullie krijgen wel een recette voor 6.000 supps. Dus gebruik je ene hersencel en geef toe dat RAFC de grote sponsor is van GBe.
31/07/2010 09:31
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Dat is goed nieuws voor RAFC,dan kunnen ze is op volle sterkte beginnen,veel succes in de compititie.Over den derby,daar zijn we alle twee goed uitgekomen,financieel,dan toch,waarvoor dank.
31/07/2010 09:28
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Het gemiddelde lag vorig seizoen rond de 5800. En Opel was éénmalig, iets wat bij jullie bij elke thuiswedstrijd wordt gedaan. Dus dat laten we maar achterwege, niet?


Het doet er nie toe, of het er nu 1000 of 9000 zijn.
Als de prestaties er maar zijn, zie maar naar Eupen.
Maar het waren er op den Bosuil 4500.

http://www.european-football-statistics.co.uk/attn/current/avebel.htm
31/07/2010 09:24
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Doe daar maar een 1000 af, het gemiddelde schommelde vorig seizoen rond de 4.800 (inclusief de wedstrijd tegen Oostende waar er duizenden tickets werden uitgedeeld aan de Opel-werknemers).
Het gemiddelde lag vorig seizoen rond de 5800. En Opel was éénmalig, iets wat bij jullie bij elke thuiswedstrijd wordt gedaan. Dus dat laten we maar achterwege, niet?
31/07/2010 09:20
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Wij spelen binnenkort tegen bv. Anderlecht voor 13000 man, en jullie tegen bv.Tienen voor 5000 man,das het verschil!!! Alleen de deurwaarders en schuldeisers zullen dat jammer vinden!!!
Die staan bij jullie ook al lang aan te kloppen hoor ;-)
31/07/2010 09:19
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Inderdaad, toen was die wedstrijd (en de overwinning) voor ons belangrijk omdat wij toen in tweede speelden (en jullie in eerste) en omdat wij toen de underdog waren die wonnen, net zoals jullie nu de lager geplaatste underdog waren die gewonnen heeft.
Ik durf wedden dat jullie toen net als wij nu die nederlaag als een fait divers beschouwden.
Ik was er in ieder geval niet goed van. En geen enkele Antwerp-sup trouwens volgens mij. Want die derby's deden er vroeger echt toe of het nu vriendschappelijk was of niet. De wedstrijden in het kader van het Metropooltornooi, GVA-trofee of Ludo Coeck werden steeds betwist in een ware derby-sfeer, ongeacht de afdeling waarin beide clubs zich bevonden.
Dus als jullie dan toch zo graag de naam van het oude Beerschot hoog willen houden dan zouden jullie al eens kunnen beginnen met hier strontziek van te zijn. Anders geven jullie die Antwerp-sups hier, die blijven roepen dat het Germinal is, gewoonweg gelijk. Toch?
31/07/2010 03:33
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Wij spelen binnenkort tegen bv. Anderlecht voor 13000 man, en jullie tegen bv.Tienen voor 5000 man,das het verschil!!! Alleen de deurwaarders en schuldeisers zullen dat jammer vinden!!!
Whahahahah.....13 000 man....whahahahahaha!!!!
31/07/2010 03:29
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Nogmaals, wwarom zou er 12.000 man moeten zitten voor een oefenmatchke? dan nog pakweg tegen nen tweedeklasser; Moeste nu nog zeggen tegen een grote europese topclub, oké dan!
Ik heb die oefenmatch helemaal niet beleefd als "derby" omdat het er ook geen was! het was een wedstrijd zonder inzet, er was niks te winnen.
Ga jullie even voor zijn: nogmaals proficiat met het winnen van da oefenmatchke!

Dat zal het verschil in beleving zijn zeker....voor een simpel oefenmatchke tegen een degradatie kandidaat uit eerste, t'was zelfs nog niet eens tegen een degelijke 1ste klasser zoals Westerlo of Zulte...Nee, het was alleen maar tegen een clubje zonder historie, een artificiële lege doos...toch zijn er 12 000 zotten bereidt deze wedstrijd, die zonder belang is....wink wink, bij te wonen.
Maar je hebt gelijk, er was niets te winnen, de ploeg van't stad, dat zijn we al 130 jaar...
30/07/2010 22:15
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Bedoel je dat er toen in '96 dubbel zoveel Beerschotters waren tijdens de oefenmatch als tijdens de competitiewedstrijden? Wel, ook dat is perfect vergelijkbaar met de recente oefenmatch.
Met hoeveel waren jullie? 12000? En met hoeveel zijn jullie in een gemiddelde competitiematch? 6.000?


Doe daar maar een 1000 af, het gemiddelde schommelde vorig seizoen rond de 4.800 (inclusief de wedstrijd tegen Oostende waar er duizenden tickets werden uitgedeeld aan de Opel-werknemers).
30/07/2010 21:55
Antwerp mag terug de transfermarkt op
goed nieuws...enkele gerichte aankopen en dat komt in orde. laat de rest maar zeggen
30/07/2010 21:43
Antwerp mag terug de transfermarkt op
... Bovendien kwamen er toen ook beduidend meer toeschouwers (X2) kijken naar die vriendenwedstrijd dan tijdens de competitiewedstrijden ;-)


Bedoel je dat er toen in '96 dubbel zoveel Beerschotters waren tijdens de oefenmatch als tijdens de competitiewedstrijden? Wel, ook dat is perfect vergelijkbaar met de recente oefenmatch.
Met hoeveel waren jullie? 12000? En met hoeveel zijn jullie in een gemiddelde competitiematch? 6.000?
30/07/2010 21:41
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Waarmee ik vooral bewezen heb dat een oefenmatch voor de Beerschot-sups toen wel belangrijk was en het nu wordt afgedaan als een fait-divers ;-). ...;-)


Inderdaad, toen was die wedstrijd (en de overwinning) voor ons belangrijk omdat wij toen in tweede speelden (en jullie in eerste) en omdat wij toen de underdog waren die wonnen, net zoals jullie nu de lager geplaatste underdog waren die gewonnen heeft.
Ik durf wedden dat jullie toen net als wij nu die nederlaag als een fait divers beschouwden.
30/07/2010 21:30
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Ik gun het ons sattelietclubje wel.
30/07/2010 21:25
Antwerp mag terug de transfermarkt op


komkom, GBa is daar ook niet slechter van geworden, hé. Grote broer ?? Klein kind !!


Wij zijn daar ontzettend slechter van geworden. Na 2 kutseizoenen zonder noemenswaardige versterkingen gaan verliezen bij de aartsrivaal in een nutteloze oefenwedstrijd. Marketingsgewijs de zoveelste catastrofe.

De laatste keer dat er zo'n slechte beslissing genomen werd, was het 1939 en viel Duitsland Polen binnen.
30/07/2010 21:04
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Wij spelen binnenkort tegen bv. Anderlecht voor 13000 man, en jullie tegen bv.Tienen voor 5000 man,das het verschil!!! Alleen de deurwaarders en schuldeisers zullen dat jammer vinden!!!
30/07/2010 20:51
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Waarmee je net bewezen hebt dat het alleen de lager geplaatste club is die belang hecht aan de uitslag van een oefenderby.
Waarmee ik vooral bewezen heb dat een oefenmatch voor de Beerschot-sups toen wel belangrijk was en het nu wordt afgedaan als een fait-divers ;-). Of, afhankelijk van winst/verlies is het belangrijk of niet. Toch wel triest vind ik.
Bovendien kwamen er toen ook beduidend meer toeschouwers (X2) kijken naar die vriendenwedstrijd dan tijdens de competitiewedstrijden ;-)
30/07/2010 20:40
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Gezever jongen. Mocht GB gewonnen hebben dan spraken jullie wel een andere taal.
Toen Beerschot in 1996 met 1-0 won van Antwerp tijdens de Beker Ludo Coeck was het eveneens groot feest op 't Kiel, en dat evenzeer voor een oefenmatch.


Waarmee je net bewezen hebt dat het alleen de lager geplaatste club is die belang hecht aan de uitslag van een oefenderby.
30/07/2010 20:30
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Nogmaals, wwarom zou er 12.000 man moeten zitten voor een oefenmatchke? dan nog pakweg tegen nen tweedeklasser; Moeste nu nog zeggen tegen een grote europese topclub, oké dan!
Ik heb die oefenmatch helemaal niet beleefd als "derby" omdat het er ook geen was! het was een wedstrijd zonder inzet, er was niks te winnen.
Ga jullie even voor zijn: nogmaals proficiat met het winnen van da oefenmatchke!
Gezever jongen. Mocht GB gewonnen hebben dan spraken jullie wel een andere taal.
Toen Beerschot in 1996 met 1-0 won van Antwerp tijdens de Beker Ludo Coeck was het eveneens groot feest op 't Kiel, en dat evenzeer voor een oefenmatch.
30/07/2010 20:05
Antwerp mag terug de transfermarkt op




@sinjoor :Naargelang de gebeurtenissen de voorbije week, kan je stellen dat Antwerp reeds betaald heeft aan Gb. Wees blij dat Grote Broer Antwerp effe een match'ke tegen jullie wou spelen !
Ben al benieuwd met hoeveel jullie opkomen volgend jaar....in eigen huis, hé !
De JV is er nu al bang voor... :-))

Nogmaals, wwarom zou er 12.000 man moeten zitten voor een oefenmatchke? dan nog pakweg tegen nen tweedeklasser; Moeste nu nog zeggen tegen een grote europese topclub, oké dan!
Ik heb die oefenmatch helemaal niet beleefd als "derby" omdat het er ook geen was! het was een wedstrijd zonder inzet, er was niks te winnen.
Ga jullie even voor zijn: nogmaals proficiat met het winnen van da oefenmatchke!
30/07/2010 19:49
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Om precies te zijn; maar 128 G*A'ers en maar liefst 6.127 Joden hebben hun centen in Het Kiel gestoken. Ik was één van die 6.127 andere Joden...




@sinjoor :Naargelang de gebeurtenissen de voorbije week, kan je stellen dat Antwerp reeds betaald heeft aan Gb. Wees blij dat Grote Broer Antwerp effe een match'ke tegen jullie wou spelen !
Ben al benieuwd met hoeveel jullie opkomen volgend jaar....in eigen huis, hé !
De JV is er nu al bang voor... :-))
30/07/2010 19:39
Antwerp mag terug de transfermarkt op

vergeet niet dat jullie de helft hebben gekregen en dus eigenlijk gesponsord zijn door een hoop Antwerp-supporters ipv andersom,e :-)

Om precies te zijn; maar 128 G*A'ers en maar liefst 6.127 Joden hebben hun centen in Het Kiel gestoken. Ik was één van die 6.127 andere Joden...
30/07/2010 19:38
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Proficiat aan onze rood-witte vrienden. Maar gaan die mensen wel elke maand hun loon ontvangen?? Je mag toch ook ni verwachten van de grote broer da wij elke maand een oefenmatchke komen sjotten om jullie uit de problemen te helpen hé??

Grote broer?? Bedoelde da pas opgerichte fusieclubke met hun strekentrainerke?
30/07/2010 19:33
Antwerp mag terug de transfermarkt op
den addo? da zou wel hééééééél positief zijn...Bron?
Amai! Twee jaar terug stond ik hier nog moederziel alleen te verdedigen dat de Rans eigenlijk ni zo slecht was maar wat tijd en vooral vertrouwen moest gegeven worden. Uitgefloten worden voor elke foute pass door uw eigen supporters, plezant is anders! Nu is hij voor velen ineens de nieuwe Momo Cissé... Maar zeker geen verwijt aan 1880girl en ik gun het hem van harte, hoor!
30/07/2010 18:38
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Tja, das OVERAL zo, zelfs bij "grote" buitenlandse clubs. En hier, denk ongev. 20 j geleden was, C. Brugge pas op de laatste dag gered (tegen RWDM 3-3) door own-goal Kiekens en toen speelden die ook nog maar voor 3000 man , iets anders dan hun 23 000 abo's van NU.

Daar zeg je wat, gelukkig voor zulke clubs dat die situatie daar bijna onbestaande is want met zoveel successupporters als dat er daar zitten overleven die het helemaal niet.
30/07/2010 18:35
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Tja, das OVERAL zo, zelfs bij "grote" buitenlandse clubs. En hier, denk ongev. 20 j geleden was, C. Brugge pas op de laatste dag gered (tegen RWDM 3-3) door own-goal Kiekens en toen speelden die ook nog maar voor 3000 man , iets anders dan hun 23 000 abo's van NU.
30/07/2010 18:34
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Ik kan me nochtans voor de geest halen dat, als het slecht gaat op de Bosuil, er ook geen kat komt zien.

Idd een kat komt ni kijken maar honden wel en meer dan dat er in dezelfde situatie op het kiel zouden zitten.
Jullie zitten er beter voor op dit moment en dan zitten er tegen Club nog geen ratten in de tribune!
Losers
30/07/2010 18:29
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Lukt dat wel om elke maand zoveel gba supporters bij elkaar te krijgen?
Ik kan me nochtans voor de geest halen dat, als het slecht gaat op de Bosuil, er ook geen kat komt zien.
30/07/2010 18:25
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Typisch de bond,veel dreigen en niks doen,och ja tegen héél kleine ploegjes wel,de lafaards!
30/07/2010 18:01
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Proficiat aan onze rood-witte vrienden. Maar gaan die mensen wel elke maand hun loon ontvangen?? Je mag toch ook ni verwachten van de grote broer da wij elke maand een oefenmatchke komen sjotten om jullie uit de problemen te helpen hé??


Lukt dat wel om elke maand zoveel gba supporters bij elkaar te krijgen?
30/07/2010 17:44
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Proficiat aan onze rood-witte vrienden. Maar gaan die mensen wel elke maand hun loon ontvangen?? Je mag toch ook ni verwachten van de grote broer da wij elke maand een oefenmatchke komen sjotten om jullie uit de problemen te helpen hé??

vergeet niet dat jullie de helft hebben gekregen en dus eigenlijk gesponsord zijn door een hoop Antwerp-supporters ipv andersom,e :-)
30/07/2010 17:28
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Proficiat aan onze rood-witte vrienden. Maar gaan die mensen wel elke maand hun loon ontvangen?? Je mag toch ook ni verwachten van de grote broer da wij elke maand een oefenmatchke komen sjotten om jullie uit de problemen te helpen hé??


komkom, GBa is daar ook niet slechter van geworden, hé. Grote broer ?? Klein kind !!
30/07/2010 17:19
Antwerp mag terug de transfermarkt op
En heeft die licentiecommissie ook nagegaan dat alles in orde blijft voor het komende seizoen? Mij lijkt het dat die ploeg van het één naar het ander verbod sukkelt en tussendoor rap wat transfers, betalingen enz regelt om daarna terug in problemen te komen.
30/07/2010 17:13
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Proficiat aan onze rood-witte vrienden. Maar gaan die mensen wel elke maand hun loon ontvangen?? Je mag toch ook ni verwachten van de grote broer da wij elke maand een oefenmatchke komen sjotten om jullie uit de problemen te helpen hé??
30/07/2010 17:13
Antwerp mag terug de transfermarkt op
misschien Freud, misschien... maar den titel 'ploeg van't stad' hebben we al op zak :-))

Da's een feit amigo! Let op, ik ben blij met dit nieuws. Maar ik ken genoeg supporters die na 1 lichtpuntje weer denken dat we los kampioen gaan spelen ;-). Soit, het positieve is dat we vòòr de start van de competitie al een bijna volledige spelerskern hebben. Dat is zowat een unicum. Hopelijk missen we de start eens niet!
30/07/2010 17:10
Antwerp mag terug de transfermarkt op
allee proficiat e. dender nog steeds niet, da komt daar niemer goe pijs ik.
30/07/2010 17:01
Antwerp mag terug de transfermarkt op
vind ik verdiend,als ze een licentie krijgen vind ik dat ze ook mogen trasfereren!!!!Wankers van den bond....
30/07/2010 16:59
Antwerp mag terug de transfermarkt op

den addo? da zou wel hééééééél positief zijn...
Bron?


de trainingspotters ! Doorgaans heel goed ingelicht.
30/07/2010 16:57
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Interesse in Clement of zusjes Monteyne?


't is een heel vriendelijk aanbod, maar in jullie bergje afval hadden de slimmekes van jullie bestuur Vermeerbergen gestopt. Die nemen we graag over.
30/07/2010 16:43
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Interesse in Clement of zusjes Monteyne?

ni direct nee:-)
30/07/2010 16:38
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Interesse in Clement of zusjes Monteyne?
30/07/2010 16:37
Antwerp mag terug de transfermarkt op
ah ? terug uit congé ofzo ? :-)

werd k gemist ofwa?:-)
30/07/2010 16:35
Antwerp mag terug de transfermarkt op
De deurwaarders zijn bij deze alvast uitgenodigd op het kampioenenbal :-)
om met de deur gewezen te worden natuurlijk eh Beekie ... ;-)
30/07/2010 16:34
Antwerp mag terug de transfermarkt op

den addo? da zou wel hééééééél positief zijn...
Bron?
ah ? terug uit congé ofzo ? :-)
30/07/2010 16:34
Antwerp mag terug de transfermarkt op
voila ! en veel is er niet nodig om er vant jaar eenswingend ploegsken van te maken !
De deurwaarders zijn bij deze alvast uitgenodigd op het kampioenenbal :-)
30/07/2010 16:33
Antwerp mag terug de transfermarkt op


Ik benijd jullie niet hoor, integendeel :p Zou zelf graag hebben dat jullie promoveren :-)) al zal het niet voor direct zijn denk ik
we zijn al 6 jaar realistisch :-)
dat wil niet zeggen dat den dorst naar 1ste klasse (zwaar) begint toe te nemen ;-))
30/07/2010 16:32
Antwerp mag terug de transfermarkt op

Ik hoop het met u Ajoin. Als het niveau even bedroevend is als vorig seizoen, zullen we snel(ler) terug problemen hebben (minder supporters -> minder inkomsten).
misschien Freud, misschien... maar den titel 'ploeg van't stad' hebben we al op zak :-))
30/07/2010 16:31
Antwerp mag terug de transfermarkt op



Toch blijkbaar genoeg in de portefeuille om de nodige transfers te doen, tot spijt van wie het benijd.


Ik benijd jullie niet hoor, integendeel :p Zou zelf graag hebben dat jullie promoveren :-)) al zal het niet voor direct zijn denk ik
30/07/2010 16:30
Antwerp mag terug de transfermarkt op
voila ! en veel is er niet nodig om er vant jaar eenswingend ploegsken van te maken !
mijn gedacht dedju ! ;-)
30/07/2010 16:29
Antwerp mag terug de transfermarkt op
driewerf jeuj!!
30/07/2010 16:16
Antwerp mag terug de transfermarkt op
voila, nu die paar lichtpunten een contract laten tekenen : Vermeerbergen, Di Gregorio, Van Zundert en er wordt gefluisterd zelfs Addo !!

den addo? da zou wel hééééééél positief zijn...
Bron?
30/07/2010 16:03
Antwerp mag terug de transfermarkt op
voila ! en veel is er niet nodig om er vant jaar eenswingend ploegsken van te maken !

Ik hoop het met u Ajoin. Als het niveau even bedroevend is als vorig seizoen, zullen we snel(ler) terug problemen hebben (minder supporters -> minder inkomsten).
30/07/2010 15:57
Antwerp mag terug de transfermarkt op
voila ! en veel is er niet nodig om er vant jaar eenswingend ploegsken van te maken !
30/07/2010 15:53
Antwerp mag terug de transfermarkt op
voila, nu die paar lichtpunten een contract laten tekenen : Vermeerbergen, Di Gregorio, Van Zundert en er wordt gefluisterd zelfs Addo !!
30/07/2010 15:52
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Allright, in de rapte Malki en Mbokani binnenhalen dan!
30/07/2010 15:52
Antwerp mag terug de transfermarkt op
De transfermarkt op met een lege portefeuille? Wauw...



Toch blijkbaar genoeg in de portefeuille om de nodige transfers te doen, tot spijt van wie het benijd.
30/07/2010 15:45
Antwerp mag terug de transfermarkt op
De transfermarkt op met een lege portefeuille? Wauw...

Lees het weekblad TRENDS eens deze week ! Er zijn niet veel plooegen met geld in hun portefeuille. Enkel Anderlecht Brugge en Standard. Verder is het armoe troef. Schulden met hopen voor alle anderen !
30/07/2010 15:45
Antwerp mag terug de transfermarkt op
De transfermarkt op met een lege portefeuille? Wauw...

Lees het weekblad TRENDS eens deze week ! Er zijn niet veel plooegen met geld in hun portefeuille. Enkel Anderlecht Brugge en Standard. Verder is het armoe troef. Schulden met hopen voor alle anderen !
30/07/2010 15:34
Antwerp mag terug de transfermarkt op
De transfermarkt op met een lege portefeuille? Wauw...

Euh....de spelers zijn er al hoor, ze mochten enkel nog niet officieel tekenen.
30/07/2010 15:33
Antwerp mag terug de transfermarkt op
Goed nieuws! ...allez toch tot aan de winterstop ;-)
30/07/2010 15:33
Antwerp mag terug de transfermarkt op
De transfermarkt op met een lege portefeuille? Wauw...
Reageer zelf
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen.

Krijg 150€ gratis bij bwin en misschien mag jij als VIP naar Real Madrid!



In de kijker
Degene die nog geen info ontvingen, sturen best nog eens een mail naar onzeclub(at)voetbalkrant.com, met vermelding van jouw ploegnaam.