Krijg 150€ gratis bij bwin en misschien mag jij als VIP naar Real Madrid!

Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen? - Nieuws | Voetbalkrant.com




Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Anderlecht is opnieuw topfavoriet om zich tot landskampioen te kronen. Paars-wit verloor alleen Jelle Van Damme en lijkt versterkt uit het tussenseizoen te komen. Wie is er in staat om hen dan van een 31ste titel te houden?

KERN

Anderlecht toonde zich het strijdvaardigste tijdens het begin van de transferperiode. In een mum van tijd had het vier versterkingen aangetrokken. De Amerikaan Sacha Kljestan (24) beet de spits af. Hij moet de vervanger worden van de naar Wolverhampton vertrokken Jelle Van Damme

Op de linksachter had trainer Jacobs geen alternatief voor Olivier Deschacht. In Tsjechië werd de jonge Jan Lecjaks (19) gevonden als doublure. Zoals de laatste jaren de gewoonte is, werd ook de Argentijnse markt niet onaangeboord gelaten. Bij Atlético Belgrano de Córdoba, ook de ex-club van Mattias Suarez, werden Pier Barrios (20), een polyvalente verdediger, en Pablo Chavarria (22), een aanvaller die zowel links, rechts als centraal kan spelen, weggehaald.

Opmerkelijk, geen Belgische transfers. Nochtans had Anderlecht zich voorgenomen om Belgische talenten te halen. Het richtte zijn pijlen op Kevin De Bruyne van Genk, maar daar werd geen akkoord mee bereikt. Te duur, vond manager Herman Van Holsbeeck.

Anderlecht wil nog één transfer afronden, die van Shikabala. Club en speler bereikten al een akkoord, maar zijn huidige werkgever, het Egyptische Zamalek, weigert mee te werken aan een overgang.

In: Sacha Kljestan (Chivas USA), Jan Lecjaks (Viktoria Pilsen), Pier Barrios (Belgrano), Pablo Chavarria (Belgrano)

Uit: Jelle Van Damme (Wolverhampton), Reynaldo (Cercle, uitgeleend), Olivier Mukendi (Cercle, uitgeleend), Daniel Zitka (Sparta Praag), Hernan Losada (Charleroi, uitgeleend), Arnold Kruiswijk (Heerenveen)

VERWACHTING: landskampioen

Anderlecht doet zoals elk seizoen mee voor de hoogste prijs. Daar enkel Jelle Van Damme vertrok als sterkhouder en er voldoende versterking werd aangetrokken, zal Anderlecht er weer niet ver af zijn.

Veel hangt af van Mbark Boussoufa. Als het goudhaantje nog vertrekt, verliest Anderlecht de speler waar ze het meest van afhangen. Of het collectief sterk genoeg is om zijn vertrek op te vangen, moet nog blijken. Lucas Biglia en Jonathan Legear moeten dit seizoen nog een stapje vooruit kunnen zetten. Romelu Lukaku moet zijn schitterend eerste seizoen bevestigen.

BLIKVANGER: Jonathan Legear

Verleden seizoen startte Legear nog veel op de bank door allerlei blessures. Dit seizoen zou hij topfit moeten beginnen. Met zijn snelheid en onverwachtte bewegingen moet hij elke verdediging pijn kunnen doen. Hij moet voor nog meer doelpunten en assists zorgen. (AN)

PROGNOSE VAN DE REDACTIE: 1ste

Auteur: Steurbaut Kersten
Beste bezoeker, wilt u uw eigen voetbalclub in de kijker plaatsen? Stuur ons het nieuws van je club door en wij zorgen voor landelijke publicatie.
Mailen op info@voetbalkrant.com.
Deel dit artikel met anderen
Facebook Netlog AddToAny
Aanverwante competities
Aanverwante ploegen
Reacties
31/07/2010 15:12
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Das een feit! Wilhelmson had een een zeer verfijnde techniek en scoorde ook nog veel! Zalige speler :)
ik bedoel eigenlijk kwa stijl.maar zou hem eigenlijk wel terug willen zien op de belgische velden als shikabala nie lukt wilhelmsson terug halen ;)mss daar een petitie voor starten.
31/07/2010 10:45
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Niemand kan Chippen vervangen! :-)
Ps: we hebben Legear al. ;-)

Das een feit! Wilhelmson had een een zeer verfijnde techniek en scoorde ook nog veel! Zalige speler :)
30/07/2010 22:52
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
ik hoop da shikabala komt en een beetje de nieuwe wilhelmsson wordt.zou pas echt zalig zijn!!;)

Niemand kan Chippen vervangen! :-)
Ps: we hebben Legear al. ;-)
30/07/2010 22:11
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
ik hoop da shikabala komt en een beetje de nieuwe wilhelmsson wordt.zou pas echt zalig zijn!!;)maar als ik het zo zie weer kampioen
30/07/2010 21:58
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
rsca kan alleen de titel verspelen aan hun eigen denk ik, de spanning zal vanaf plek 2 beginnen al hoop ik natuurlijk dat de spanning voor alle plekken hoog gaat zijn ..
30/07/2010 19:35
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Dit is idd typisch FCB supporter... Je moest ze zien tekeer gaan in de wedstrijd FCB-RSCA (1-2), toen we kampioen speelden. Bij elke fout die ze tegen kregen gingen ze als gekken tekeer. Ik zat er toen midden in door gebrek aan RSCA tickets.


Ik heb die match op tv gezien en dat was inderdaad schrijnend. Bij elke tackle van een speler van Anderlecht, hij mocht nog alleen de bal hebben, begonnen die daar als wilden tekeer te gaan.
30/07/2010 19:17
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
In die match FCB-RSCL 2-1, gebeurde iets wat voor mij het FCB publiek ten voeten uit typeert. Situatie: een lange bal richting Bolat, Kouemaha loopt er achter Sarr aan. Net voor Bolat de bal pakt geeft Kouemaha een geniepige duw aan Sarr. Beide spelers van Standard botsen. de FCB-fan vinden het natuurlijk hilarisch, tot de ref tercht geel trekt(rood had gekund) voor Kouemaha, dan beginnen ze plots met hun gekende gefrustreerde fluitconcerten.

Dit is idd typisch FCB supporter... Je moest ze zien tekeer gaan in de wedstrijd FCB-RSCA (1-2), toen we kampioen speelden. Bij elke fout die ze tegen kregen gingen ze als gekken tekeer. Ik zat er toen midden in door gebrek aan RSCA tickets.
30/07/2010 19:15
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Niemand denk ik.
30/07/2010 19:13
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
In die match FCB-RSCL 2-1, gebeurde iets wat voor mij het FCB publiek ten voeten uit typeert. Situatie: een lange bal richting Bolat, Kouemaha loopt er achter Sarr aan. Net voor Bolat de bal pakt geeft Kouemaha een geniepige duw aan Sarr. Beide spelers van Standard botsen. de FCB-fan vinden het natuurlijk hilarisch, tot de ref tercht geel trekt(rood had gekund) voor Kouemaha, dan beginnen ze plots met hun gekende gefrustreerde fluitconcerten.
30/07/2010 19:04
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Jongen toch als RSCA in die match in de eerste 60 min wat beter had afgewerkt stond het niet 2-0, maar 4-0. Met die vrije trap kwam FCB terug in de match en in het laatste halfuur waren ze iets beter dan RSCA, maar niet zo veel beter als dat RSCA dat was in het eerste uur. Conclusie: RSCA domineerde 60min,daarna was FCB de evenknie en bij FCB concludeerden ze dat ze de match hadden moeten winnen. En btw op het einde mochtten jullie blij zijn dat Donk Kanu zijn benen bijna breekt, of Kanu was weg richting goal. En nog iets, als die reactie mijn mening is, mag het dan gepermitteerd aub? Iedereen zijn gedacht eh, ben ik dan verplicht om FCB op te hemelen ms.



Een match duurt 90 minuten en geen 60, remember de eerste Anderlecht-Club. En is het een schande om op het veld van Anderlecht niet dominant te zijn? En je verdraait weer alles. Bij Club verklaarden ze achteraf. `Toen het 2-2 werd voelden we dat we nog konden winnen en terugkeren tot op 5 punten. Daarom zijn we nog met 3 verdedigers gaan spelen.` Jij maakt er dus van `We hadden moeten winnen,`

Conclusie : met jou valt er dus niet te discussieren door je paarse bril.

Btw, Donk kwam hard in maar speelde de bal, Vandamme trapte Geraerts van het veld zonder bal in de buurt, maar dat was een ongeluk. Niet?
zet zelf uw brilleke af...en doe ons allen een plezier en laat het seizoen van vorig jaar voor wat het is....djeezes!!!
30/07/2010 19:02
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Brugse humor mensen, Brugse humor! We liggen hier allemaal plat van jouw moppen!



WE? Pietje toch, je moet anderen geen schuldgevoelens aanschrijven he. Het is trouwens, de akker. Geen dank.

Haha vandewalle :D Wat hoor ik daar? U mama heeft nen lekstok voor u gekocht! Kom, bol hem hier maar snel ;)
30/07/2010 19:00
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Kzie niet in hoe FCB plots de reuzekloof met RSCA zou kunnen dichten. Vorig jaar stonden we 18 ptn voor op het einde, en dat met halvering van die 12ptn! ANders waren er het 24! Ook de jaren daarvoor was het verschil telkens minstens 15ptn. En tis niet dat ze zich plots hebben versterkt met Messi eh.




Je weet maar even goed dat die kloof vorig jaar een vertekend beeld weergaf. Het was daarom dat iedereen in de derde match van de play-offs blij was dat de arbiter affloot bij 2-2 zeker. Niet?


En vriend, Kouemaha en Perisic hebben nu een voorbereiding gehad en zullen na nieuwjaar niet zo wegzakken. Er zal ook het probleem van de harde velden niet meer zijn. De rechtsback zal geen 7 tot 8 punten meer verliezen op zijn eentje. Er is het probleem Sonck niet meer. En er is de ervaring nu met de play-offs. Hoe ernaartoe te pieken.

Maar goed het superieure Anderlecht zal kampioen worden met 30 punten voorsprong, de beker van belgie winnen met hun B-team, Real Madrid uitschakelen in de CL, en in de finale nipt de duimen leggen met penalty`s tegen Barca. Goed zo? Ben je blij nu? Of gaan ze de CL ook winnen?

neutmans, moeit u met uw eigen ploeg, wa zaag zijt gij seg....
30/07/2010 18:47
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Brugse humor mensen, Brugse humor! We liggen hier allemaal plat van jouw moppen!



WE? Pietje toch, je moet anderen geen schuldgevoelens aanschrijven he. Het is trouwens, de akker. Geen dank.
30/07/2010 18:41
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Ben jij dom ofzo? Lees de spelregels hé ;-) Je mag slechts 3 spelers van 1 ploeg selecteren. Had ook wel liever die van FCB niet geselecteerd hoor :) Jij maakt jezelf nu wel onsterfelijk belachelijk! Je bent voor FCB zeker? Tis eraan te zien ;)


Mag je buiten van mama vanavond, ventje? Om 1 uur thuis?

Brugse humor mensen, Brugse humor! We liggen hier allemaal plat van jouw moppen!
30/07/2010 18:15
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Ben jij dom ofzo? Lees de spelregels hé ;-) Je mag slechts 3 spelers van 1 ploeg selecteren. Had ook wel liever die van FCB niet geselecteerd hoor :) Jij maakt jezelf nu wel onsterfelijk belachelijk! Je bent voor FCB zeker? Tis eraan te zien ;)


Mag je buiten van mama vanavond, ventje? Om 1 uur thuis?
30/07/2010 18:14
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
99% van de RSCA-fans ziet liever Gent 2de worden dan FCB. De band met Gent is toch iets vriendelijker. Ah ja, imaginaire vriendjes tellen nie mee éh.



Er zijn ook nog trainers, voetballers, ex-voetballers die voor Anderlecht supporteren, maar die dat hele systeem belachelijk vinden en van gerechtigheid houden. En de zever van louwagie, Dewitte en co kotsbeu zijn. Echt waar, die bestaan.
30/07/2010 17:55
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Frustré



U levert hier geweldige bijdragen. Frustre, verlang tot Witsel naar Brussel komt, Sukkelaar!, de boeren van de akker,........

Echt allemaal geweldig, pssstt er staan drie spelers van Brugge in je ploeg!! Hoe durf je? Marcos, Vadis en Kouemaha zijn toch sukkelaars? Boeren. En jij durft die in je team zetten. Man, man, man, jij gaat zeker niet naar de hemel gaan maar naar de hel!


Ben jij dom ofzo? Lees de spelregels hé ;-) Je mag slechts 3 spelers van 1 ploeg selecteren. Had ook wel liever die van FCB niet geselecteerd hoor :) Jij maakt jezelf nu wel onsterfelijk belachelijk! Je bent voor FCB zeker? Tis eraan te zien ;)
30/07/2010 17:49
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Frustré



U levert hier geweldige bijdragen. Frustre, verlang tot Witsel naar Brussel komt, Sukkelaar!, de boeren van de akker,........

Echt allemaal geweldig, pssstt er staan drie spelers van Brugge in je ploeg!! Hoe durf je? Marcos, Vadis en Kouemaha zijn toch sukkelaars? Boeren. En jij durft die in je team zetten. Man, man, man, jij gaat zeker niet naar de hemel gaan maar naar de hel!
30/07/2010 17:44
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Club -Standard: Standard staat 0-1 voor als Vadis een fout maakt waar alleen rood op zijn plaats was. Club mag met 11 blijven staan en wint uiteindelijk nog met 2-1.Club - Gent: Club was inderdaad duidelijk de betere ploeg, maar vooral in de eerste helft liet Gent enkele niet te missen kansen liggen.Anderlecht - Club: Club krijgt een vrije trap na een denkbeeldige fout van Gillet, Donk t




In diezelfde Club-Standard gaat Mbokani al vroeg in de match met gestrekt been door op Alcarez terwijl de bal al 2 meter weg is. Maar goed, daar zwijgen we over he? Als Gent 3 kansen mist dan heeft Club alle geluk van de wereld, maar het omgekeerde is niet zo. Niet? We zwijgen er ook maar over hoe Vandamme Geraerts van het veld trapte terwijl die laatste al lang de bal gespeeld had want ja, dat was een ongeluk. En nog eens, ik heb altijd beweerd dat Anderlecht verdiend kampioen is alleen is de kloof overdreven.

Man man ... waar gij allemaal nog over klapt. Feit is dat jullie het in PO1 serieus verneukt hebben en dat hebben jullie enkel aan jullie zelf te danken en niet aan 1 of andere scheidsrechterlijke dwaling. De laatste wedstrijd tegen Gent zegt genoeg ... Ik hoop dit jaar alvast op een spannende titelstrijd en hopelijk blijven jullie ook meedoen in PO1.
30/07/2010 17:39
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Liever spelen met 5 belgen in de basis en 5 op de bank dan 5 belgen in de basis en geen op de bank.

Zelfs al spelen wij met 11 Vietnamezen, I don't give a fuck zolang wij maar kampioen spelen, that's all that matters! Als ik Belgen wil zien, kijk ik wel naar de Rode Duivels. RSCA Champion!
30/07/2010 17:29
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Neen, jij zwijgt over de beslissingen die ten voordele van Club waren, daarom dat wij die geven. Ge moet het hier nu ni gaan omdraainen.



Ik draai helemaal niks om. Er zijn meer beslissingen in het nadeel van Club geweest dan in het voordeel van Club. Dat zegt iedere Anderlecht-supporter in mijn vriendenkring. Maar goed, dat zullen wel geen normale zijn dan want die hoopten allemaal nog dat Club 2de zou eindigen. Groetjes!
99% van de RSCA-fans ziet liever Gent 2de worden dan FCB. De band met Gent is toch iets vriendelijker. Ah ja, imaginaire vriendjes tellen nie mee éh.
30/07/2010 17:25
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?


stop me zagen vent jullie waren verdiend kampioen met voorsprong zelfs punt andere lijn laten we nu het nieuwe seizoen aanvatten en afwachten wat er gaat gebeuren ik denk dat de 3 toppers tot het einde zullen strijden voor de titel en ze ook alle 3 evenveel kans maken!! alstublieft-dankuwel

Frustré
30/07/2010 17:18
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Die fases was ik zelf nog vergeten! Bij FCB hebben ze dus de ref tegen?


stop me zagen vent jullie waren verdiend kampioen met voorsprong zelfs punt andere lijn laten we nu het nieuwe seizoen aanvatten en afwachten wat er gaat gebeuren ik denk dat de 3 toppers tot het einde zullen strijden voor de titel en ze ook alle 3 evenveel kans maken!! alstublieft-dankuwel
30/07/2010 17:17
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Neen, jij zwijgt over de beslissingen die ten voordele van Club waren, daarom dat wij die geven. Ge moet het hier nu ni gaan omdraainen.



Ik draai helemaal niks om. Er zijn meer beslissingen in het nadeel van Club geweest dan in het voordeel van Club. Dat zegt iedere Anderlecht-supporter in mijn vriendenkring. Maar goed, dat zullen wel geen normale zijn dan want die hoopten allemaal nog dat Club 2de zou eindigen. Groetjes!
30/07/2010 17:12
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
jullie hadden ofwel meer moeten scoren, ofwel hadden jullie de nul moeten houden. Hoeveel keer hebben jullie de laatste jaren niet gewonnen wn je dat eigenlijk niet echt verdiende?



Man, ik zeg hier al een hele tijd dat Club met punten gemorst heeft door gebrek aan efficientie. Maar nu ga jij nog vertellen dat ze nog teveel punten hebben behaald dus. Welke match die ze wonnen was onverdiend?
30/07/2010 17:09
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Club -Standard: Standard staat 0-1 voor als Vadis een fout maakt waar alleen rood op zijn plaats was. Club mag met 11 blijven staan en wint uiteindelijk nog met 2-1.Club - Gent: Club was inderdaad duidelijk de betere ploeg, maar vooral in de eerste helft liet Gent enkele niet te missen kansen liggen.Anderlecht - Club: Club krijgt een vrije trap na een denkbeeldige fout van Gillet, Donk t




In diezelfde Club-Standard gaat Mbokani al vroeg in de match met gestrekt been door op Alcarez terwijl de bal al 2 meter weg is. Maar goed, daar zwijgen we over he? Als Gent 3 kansen mist dan heeft Club alle geluk van de wereld, maar het omgekeerde is niet zo. Niet? We zwijgen er ook maar over hoe Vandamme Geraerts van het veld trapte terwijl die laatste al lang de bal gespeeld had want ja, dat was een ongeluk. En nog eens, ik heb altijd beweerd dat Anderlecht verdiend kampioen is alleen is de kloof overdreven.


Neen, jij zwijgt over de beslissingen die ten voordele van Club waren, daarom dat wij die geven. Ge moet het hier nu ni gaan omdraainen.
30/07/2010 17:07
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Club -Standard: Standard staat 0-1 voor als Vadis een fout maakt waar alleen rood op zijn plaats was. Club mag met 11 blijven staan en wint uiteindelijk nog met 2-1.Club - Gent: Club was inderdaad duidelijk de betere ploeg, maar vooral in de eerste helft liet Gent enkele niet te missen kansen liggen.Anderlecht - Club: Club krijgt een vrije trap na een denkbeeldige fout van Gillet, Donk t




In diezelfde Club-Standard gaat Mbokani al vroeg in de match met gestrekt been door op Alcarez terwijl de bal al 2 meter weg is. Maar goed, daar zwijgen we over he? Als Gent 3 kansen mist dan heeft Club alle geluk van de wereld, maar het omgekeerde is niet zo. Niet? We zwijgen er ook maar over hoe Vandamme Geraerts van het veld trapte terwijl die laatste al lang de bal gespeeld had want ja, dat was een ongeluk. En nog eens, ik heb altijd beweerd dat Anderlecht verdiend kampioen is alleen is de kloof overdreven.
30/07/2010 16:50
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Thuis tegen Genk zuivere penalty niet gekregen. Hele stadion had het gezien alleen de ref niet. Op Genk moeten spelen met Vangijseghem op linksback omdat Vanderheyden nog niet mocht spelen van de KBVB terwijl 2 spelers van Charleroi wel. Op Anderlecht belachelijke rode kaart en een geniaal doelpunt in blessuretijd van Boussoufa. Tegen Gent in de play-offs baas maar de kansen niet kunnen afwerken en dan in de 93ste minuut het deksel op de neus.


Conclusie : heel wat punten laten liggen door gebrek aan afwerking en ook niet gediend door de refs. Dat geven alle Anderlecht-supporters in mijn vriendenkring toe. Hier is dat blijkbaar onmogelijk om toe te geven dat Anderlecht de verdiende kampioen is maar dat het verschil in punten overdreven is.
Over die match Club-Gent 1-1 heb je gelijk en niet gelijk. Ik heb die match gezien want was heel belangrijk voor RSCA, we hadden net punten laten liggen op STVV, en jullie konden terug op 6 ptn komen. Jullie waren veel sterker, Gent kon wel twee keer gevaarlijk dreigen in de 1ste helft. 2de helft waren jullie nog sterker en enkel Jorgacevic verhinderde meerder doelpunten(maar daarvoor staat hij dan ook in de goal). Uiteindelijk wordt het 1-1 en dat was niet verdiend. Tot daar heb je gelijk. Maar dat inroepen als een soort excuus voor puntenverlies, jullie hadden ofwel meer moeten scoren, ofwel hadden jullie de nul moeten houden. Hoeveel keer hebben jullie de laatste jaren niet gewonnen wn je dat eigenlijk niet echt verdiende?
30/07/2010 16:44
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Club -Standard: Standard staat 0-1 voor als Vadis een fout maakt waar alleen rood op zijn plaats was. Club mag met 11 blijven staan en wint uiteindelijk nog met 2-1.

Club - Gent: Club was inderdaad duidelijk de betere ploeg, maar vooral in de eerste helft liet Gent enkele niet te missen kansen liggen.

Anderlecht - Club: Club krijgt een vrije trap na een denkbeeldige fout van Gillet, Donk trapt de 2-2 binnen.
Die fases was ik zelf nog vergeten! Bij FCB hebben ze dus de ref tegen?
30/07/2010 16:42
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Dat willen ze blijkbaar niet inzien: FCB haalde 14/36 tegen de andere grote vij, RSCA 25/36. Dat zijn al 11 ptn verschil. Dus FCB heeft het niet alleen laten liggen tegen de kleine ploegen. De cijfers bewijzen het gewoon.


Thuis tegen Genk zuivere penalty niet gekregen. Hele stadion had het gezien alleen de ref niet. Op Genk moeten spelen met Vangijseghem op linksback omdat Vanderheyden nog niet mocht spelen van de KBVB terwijl 2 spelers van Charleroi wel. Op Anderlecht belachelijke rode kaart en een geniaal doelpunt in blessuretijd van Boussoufa. Tegen Gent in de play-offs baas maar de kansen niet kunnen afwerken en dan in de 93ste minuut het deksel op de neus.


Conclusie : heel wat punten laten liggen door gebrek aan afwerking en ook niet gediend door de refs. Dat geven alle Anderlecht-supporters in mijn vriendenkring toe. Hier is dat blijkbaar onmogelijk om toe te geven dat Anderlecht de verdiende kampioen is maar dat het verschil in punten overdreven is.
Op die manier kan je het ver doortrekken natuurlijk, als je een 'geniaal doelpunt' al gaat gebruiken als excuus voor nederlaag. Ben je vergeten hoe jullie kwamen winnen op Lokeren: onterecht rood voor Gueye en geen enkele zuivere kans voor Club, enkel een pietgoal van Donk. In die matchen die je noemt had je ms meer punten kunnen/moeten pakken, maar in matchen als die op Daknam hadden jullie dan weer minder verdiend. Zoals ik al elders zei: uiteindelijk staat iedereen waar hij hoort te staan! En dat was voor Lokeren gelukkig nog 14de.
30/07/2010 16:39
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Dat willen ze blijkbaar niet inzien: FCB haalde 14/36 tegen de andere grote vij, RSCA 25/36. Dat zijn al 11 ptn verschil. Dus FCB heeft het niet alleen laten liggen tegen de kleine ploegen. De cijfers bewijzen het gewoon.


Thuis tegen Genk zuivere penalty niet gekregen. Hele stadion had het gezien alleen de ref niet. Op Genk moeten spelen met Vangijseghem op linksback omdat Vanderheyden nog niet mocht spelen van de KBVB terwijl 2 spelers van Charleroi wel. Op Anderlecht belachelijke rode kaart en een geniaal doelpunt in blessuretijd van Boussoufa. Tegen Gent in de play-offs baas maar de kansen niet kunnen afwerken en dan in de 93ste minuut het deksel op de neus.


Conclusie : heel wat punten laten liggen door gebrek aan afwerking en ook niet gediend door de refs. Dat geven alle Anderlecht-supporters in mijn vriendenkring toe. Hier is dat blijkbaar onmogelijk om toe te geven dat Anderlecht de verdiende kampioen is maar dat het verschil in punten overdreven is.
Ja OK, doe er nog 10 punten af (want we zijn gul vandaag?) en dan nog is er een gigantische kloof hé? Ook wij verloren punten door foute beslissingen ed ... Dat rood van Vargas was trouwens niet echt zo belachelijk hoor! Wat belachelijk was, was hoe Brugge als een pudding ineenzakte na die kaart? Op dat niveau mag dat niet. Maar daar hoor ik nooit iets van ...
30/07/2010 16:38
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Dat willen ze blijkbaar niet inzien: FCB haalde 14/36 tegen de andere grote vij, RSCA 25/36. Dat zijn al 11 ptn verschil. Dus FCB heeft het niet alleen laten liggen tegen de kleine ploegen. De cijfers bewijzen het gewoon.


Thuis tegen Genk zuivere penalty niet gekregen. Hele stadion had het gezien alleen de ref niet. Op Genk moeten spelen met Vangijseghem op linksback omdat Vanderheyden nog niet mocht spelen van de KBVB terwijl 2 spelers van Charleroi wel. Op Anderlecht belachelijke rode kaart en een geniaal doelpunt in blessuretijd van Boussoufa. Tegen Gent in de play-offs baas maar de kansen niet kunnen afwerken en dan in de 93ste minuut het deksel op de neus.


Conclusie : heel wat punten laten liggen door gebrek aan afwerking en ook niet gediend door de refs. Dat geven alle Anderlecht-supporters in mijn vriendenkring toe. Hier is dat blijkbaar onmogelijk om toe te geven dat Anderlecht de verdiende kampioen is maar dat het verschil in punten overdreven is.

Club -Standard: Standard staat 0-1 voor als Vadis een fout maakt waar alleen rood op zijn plaats was. Club mag met 11 blijven staan en wint uiteindelijk nog met 2-1.

Club - Gent: Club was inderdaad duidelijk de betere ploeg, maar vooral in de eerste helft liet Gent enkele niet te missen kansen liggen.

Anderlecht - Club: Club krijgt een vrije trap na een denkbeeldige fout van Gillet, Donk trapt de 2-2 binnen.
30/07/2010 16:36
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Verlang tot Witsel naar Brussel komt!


Zeveraar!
30/07/2010 16:34
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Dat willen ze blijkbaar niet inzien: FCB haalde 14/36 tegen de andere grote vij, RSCA 25/36. Dat zijn al 11 ptn verschil. Dus FCB heeft het niet alleen laten liggen tegen de kleine ploegen. De cijfers bewijzen het gewoon.


Thuis tegen Genk zuivere penalty niet gekregen. Hele stadion had het gezien alleen de ref niet. Op Genk moeten spelen met Vangijseghem op linksback omdat Vanderheyden nog niet mocht spelen van de KBVB terwijl 2 spelers van Charleroi wel. Op Anderlecht belachelijke rode kaart en een geniaal doelpunt in blessuretijd van Boussoufa. Tegen Gent in de play-offs baas maar de kansen niet kunnen afwerken en dan in de 93ste minuut het deksel op de neus.


Conclusie : heel wat punten laten liggen door gebrek aan afwerking en ook niet gediend door de refs. Dat geven alle Anderlecht-supporters in mijn vriendenkring toe. Hier is dat blijkbaar onmogelijk om toe te geven dat Anderlecht de verdiende kampioen is maar dat het verschil in punten overdreven is.
Voor jullie is het blijkbaar moeilijk toe te geven dat jullie de ref ook wel veel hebben meegehad. Altijd het op een ander steken. En al die rode kaarten aan tegenstanders in het begin vh seizoen? Waren een paar fel overdreven, oa die van Cordaro . Match op STVV in POI: geldige goal STVV afgekeurd van Siani, Match op Gent: rood voor Kouemaha en Stijnen niet gegeven, nochtans in het gezichtsveld van Frank DB. Vadis tegen Zulte, de tackles van Blondel die nog al te vaak onbestraft bleven.Spuwen van Dirar tegen KVM. FCB-RSCA 4-2: penalty op Biglia begin 2de helft niet gefloten. RSCA-FCB 2-2: na 2 minuten trekt Donk Juhasz neer in de 16 bij een vrije trap voor RSCA => geen penalty. Hoefkens met een duidelijke trekfout op Suarez: weer geen penalty. Conclusie: uiteindelijk zijn de scheidsrechterlijke beslissingen neutraal.
30/07/2010 16:24
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Dat willen ze blijkbaar niet inzien: FCB haalde 14/36 tegen de andere grote vij, RSCA 25/36. Dat zijn al 11 ptn verschil. Dus FCB heeft het niet alleen laten liggen tegen de kleine ploegen. De cijfers bewijzen het gewoon.


Thuis tegen Genk zuivere penalty niet gekregen. Hele stadion had het gezien alleen de ref niet. Op Genk moeten spelen met Vangijseghem op linksback omdat Vanderheyden nog niet mocht spelen van de KBVB terwijl 2 spelers van Charleroi wel. Op Anderlecht belachelijke rode kaart en een geniaal doelpunt in blessuretijd van Boussoufa. Tegen Gent in de play-offs baas maar de kansen niet kunnen afwerken en dan in de 93ste minuut het deksel op de neus.


Conclusie : heel wat punten laten liggen door gebrek aan afwerking en ook niet gediend door de refs. Dat geven alle Anderlecht-supporters in mijn vriendenkring toe. Hier is dat blijkbaar onmogelijk om toe te geven dat Anderlecht de verdiende kampioen is maar dat het verschil in punten overdreven is.
30/07/2010 16:23
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Anderlecht wordt duidelijk de te kloppen ploeg, de Brusselaars hebben gewoonweg de beste ploeg. Voor plaats twee zijn Club, Gent en Standard evenwaardig (met een licht voordeel voor Club). Genk verwacht ik ook in de top-zes. De rest zal voor het laatste plaatsje moeten vechten (Lokeren? Cercle?).
30/07/2010 16:19
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Verlang tot Witsel naar Brussel komt!
30/07/2010 16:17
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
zolang er een goede strijd is voor de titel en geen blessures zijn zoals bij wasyl ben ik content .
30/07/2010 16:10
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?


Niet alleen tegen de kleinere ploegen e. Club haalde 3/6 tegen Standard, 1/6 tegen Genk, 5/12 tegen Gent en 4/12 tegen Anderlecht.
Dat willen ze blijkbaar niet inzien: FCB haalde 14/36 tegen de andere grote vij, RSCA 25/36. Dat zijn al 11 ptn verschil. Dus FCB heeft het niet alleen laten liggen tegen de kleine ploegen. De cijfers bewijzen het gewoon.
30/07/2010 16:09
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
buiten brugge niemand.al zal anderlecht kampioen worden wegens de betere ploeg in elke linie. vooral de aanval van club valt te licht uit voor de titel.



Denk niet dat Kouemaha te licht uitvalt. Maar de efficientie van de spelers rondom hem moet omhoog. 3 a 4 kansen moeten minimum 1 doelpunt opleveren. En dat was een groot probleem vorig jaar. Teveel opgelegde kansen missen en teveel energie moeten steken om een doelpunt te scoren.
30/07/2010 16:08
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Kzie niet in hoe FCB plots de reuzekloof met RSCA zou kunnen dichten. Vorig jaar stonden we 18 ptn voor op het einde, en dat met halvering van die 12ptn! ANders waren er het 24! Ook de jaren daarvoor was het verschil telkens minstens 15ptn. En tis niet dat ze zich plots hebben versterkt met Messi eh.




Je weet maar even goed dat die kloof vorig jaar een vertekend beeld weergaf. Het was daarom dat iedereen in de derde match van de play-offs blij was dat de arbiter affloot bij 2-2 zeker. Niet?


En vriend, Kouemaha en Perisic hebben nu een voorbereiding gehad en zullen na nieuwjaar niet zo wegzakken. Er zal ook het probleem van de harde velden niet meer zijn. De rechtsback zal geen 7 tot 8 punten meer verliezen op zijn eentje. Er is het probleem Sonck niet meer. En er is de ervaring nu met de play-offs. Hoe ernaartoe te pieken.

Maar goed het superieure Anderlecht zal kampioen worden met 30 punten voorsprong, de beker van belgie winnen met hun B-team, Real Madrid uitschakelen in de CL, en in de finale nipt de duimen leggen met penalty`s tegen Barca. Goed zo? Ben je blij nu? Of gaan ze de CL ook winnen?


Sukkelaar
30/07/2010 15:59
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
buiten brugge niemand.
al zal anderlecht kampioen worden wegens de betere ploeg in elke linie. vooral de aanval van club valt te licht uit voor de titel.
30/07/2010 15:55
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Jongen toch als RSCA in die match in de eerste 60 min wat beter had afgewerkt stond het niet 2-0, maar 4-0. Met die vrije trap kwam FCB terug in de match en in het laatste halfuur waren ze iets beter dan RSCA, maar niet zo veel beter als dat RSCA dat was in het eerste uur. Conclusie: RSCA domineerde 60min,daarna was FCB de evenknie en bij FCB concludeerden ze dat ze de match hadden moeten winnen. En btw op het einde mochtten jullie blij zijn dat Donk Kanu zijn benen bijna breekt, of Kanu was weg richting goal. En nog iets, als die reactie mijn mening is, mag het dan gepermitteerd aub? Iedereen zijn gedacht eh, ben ik dan verplicht om FCB op te hemelen ms.



Een match duurt 90 minuten en geen 60, remember de eerste Anderlecht-Club. En is het een schande om op het veld van Anderlecht niet dominant te zijn? En je verdraait weer alles. Bij Club verklaarden ze achteraf. `Toen het 2-2 werd voelden we dat we nog konden winnen en terugkeren tot op 5 punten. Daarom zijn we nog met 3 verdedigers gaan spelen.` Jij maakt er dus van `We hadden moeten winnen,`

Conclusie : met jou valt er dus niet te discussieren door je paarse bril.

Btw, Donk kwam hard in maar speelde de bal, Vandamme trapte Geraerts van het veld zonder bal in de buurt, maar dat was een ongeluk. Niet?
30/07/2010 15:53
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

het is club die in de mindere wedstrijden punten heeft laten liggen, als ze dat nu niet doen zal het ook geen 18 punten meer zijn.


Niet alleen tegen de kleinere ploegen e. Club haalde 3/6 tegen Standard, 1/6 tegen Genk, 5/12 tegen Gent en 4/12 tegen Anderlecht.
30/07/2010 15:49
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
het is club die in de mindere wedstrijden punten heeft laten liggen, als ze dat nu niet doen zal het ook geen 18 punten meer zijn.


Dat bedoel ik dus ook. Maar ja, probeer dat maar eens aan hun verstand te brengen. Zinloos.
30/07/2010 15:48
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Klopt wel, die match heeft RSCA zelf uit handen gegeven. Toen hadden jullie toch net gewonnen tegen Zulte 6-0 en Gent 1-3. Herrinner mij dat jullie inderdaad lange tijd FCB overklasten, maar het dan plots weggaven. Maar allez veel heeft het wel niet uitgemaakt zeker? LOL


Ga samenwonen, kind!
30/07/2010 15:41
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Kzie niet in hoe FCB plots de reuzekloof met RSCA zou kunnen dichten. Vorig jaar stonden we 18 ptn voor op het einde, en dat met halvering van die 12ptn! ANders waren er het 24! Ook de jaren daarvoor was het verschil telkens minstens 15ptn. En tis niet dat ze zich plots hebben versterkt met Messi eh.

het is club die in de mindere wedstrijden punten heeft laten liggen, als ze dat nu niet doen zal het ook geen 18 punten meer zijn.
30/07/2010 15:40
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Jongen toch als RSCA in die match in de eerste 60 min wat beter had afgewerkt stond het niet 2-0, maar 4-0. Met die vrije trap kwam FCB terug in de match en in het laatste halfuur waren ze iets beter dan RSCA, maar niet zo veel beter als dat RSCA dat was in het eerste uur. Conclusie: RSCA domineerde 60min,daarna was FCB de evenknie en bij FCB concludeerden ze dat ze de match hadden moeten winnen. En btw op het einde mochtten jullie blij zijn dat Donk Kanu zijn benen bijna breekt, of Kanu was weg richting goal. En nog iets, als die reactie mijn mening is, mag het dan gepermitteerd aub? Iedereen zijn gedacht eh, ben ik dan verplicht om FCB op te hemelen ms.
Klopt wel, die match heeft RSCA zelf uit handen gegeven. Toen hadden jullie toch net gewonnen tegen Zulte 6-0 en Gent 1-3. Herrinner mij dat jullie inderdaad lange tijd FCB overklasten, maar het dan plots weggaven. Maar allez veel heeft het wel niet uitgemaakt zeker? LOL
30/07/2010 15:36
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?





Je weet maar even goed dat die kloof vorig jaar een vertekend beeld weergaf. Het was daarom dat iedereen in de derde match van de play-offs blij was dat de arbiter affloot bij 2-2 zeker. Niet?


En vriend, Kouemaha en Perisic hebben nu een voorbereiding gehad en zullen na nieuwjaar niet zo wegzakken. Er zal ook het probleem van de harde velden niet meer zijn. De rechtsback zal geen 7 tot 8 punten meer verliezen op zijn eentje. Er is het probleem Sonck niet meer. En er is de ervaring nu met de play-offs. Hoe ernaartoe te pieken.

Maar goed het superieure Anderlecht zal kampioen worden met 30 punten voorsprong, de beker van belgie winnen met hun B-team, Real Madrid uitschakelen in de CL, en in de finale nipt de duimen leggen met penalty`s tegen Barca. Goed zo? Ben je blij nu? Of gaan ze de CL ook winnen?
Klein kind.
30/07/2010 15:34
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Kzie niet in hoe FCB plots de reuzekloof met RSCA zou kunnen dichten. Vorig jaar stonden we 18 ptn voor op het einde, en dat met halvering van die 12ptn! ANders waren er het 24! Ook de jaren daarvoor was het verschil telkens minstens 15ptn. En tis niet dat ze zich plots hebben versterkt met Messi eh.




Je weet maar even goed dat die kloof vorig jaar een vertekend beeld weergaf. Het was daarom dat iedereen in de derde match van de play-offs blij was dat de arbiter affloot bij 2-2 zeker. Niet?


En vriend, Kouemaha en Perisic hebben nu een voorbereiding gehad en zullen na nieuwjaar niet zo wegzakken. Er zal ook het probleem van de harde velden niet meer zijn. De rechtsback zal geen 7 tot 8 punten meer verliezen op zijn eentje. Er is het probleem Sonck niet meer. En er is de ervaring nu met de play-offs. Hoe ernaartoe te pieken.

Maar goed het superieure Anderlecht zal kampioen worden met 30 punten voorsprong, de beker van belgie winnen met hun B-team, Real Madrid uitschakelen in de CL, en in de finale nipt de duimen leggen met penalty`s tegen Barca. Goed zo? Ben je blij nu? Of gaan ze de CL ook winnen?
Jongen toch als RSCA in die match in de eerste 60 min wat beter had afgewerkt stond het niet 2-0, maar 4-0. Met die vrije trap kwam FCB terug in de match en in het laatste halfuur waren ze iets beter dan RSCA, maar niet zo veel beter als dat RSCA dat was in het eerste uur. Conclusie: RSCA domineerde 60min,daarna was FCB de evenknie en bij FCB concludeerden ze dat ze de match hadden moeten winnen. En btw op het einde mochtten jullie blij zijn dat Donk Kanu zijn benen bijna breekt, of Kanu was weg richting goal. En nog iets, als die reactie mijn mening is, mag het dan gepermitteerd aub? Iedereen zijn gedacht eh, ben ik dan verplicht om FCB op te hemelen ms.
30/07/2010 15:11
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Kzie niet in hoe FCB plots de reuzekloof met RSCA zou kunnen dichten. Vorig jaar stonden we 18 ptn voor op het einde, en dat met halvering van die 12ptn! ANders waren er het 24! Ook de jaren daarvoor was het verschil telkens minstens 15ptn. En tis niet dat ze zich plots hebben versterkt met Messi eh.




Je weet maar even goed dat die kloof vorig jaar een vertekend beeld weergaf. Het was daarom dat iedereen in de derde match van de play-offs blij was dat de arbiter affloot bij 2-2 zeker. Niet?


En vriend, Kouemaha en Perisic hebben nu een voorbereiding gehad en zullen na nieuwjaar niet zo wegzakken. Er zal ook het probleem van de harde velden niet meer zijn. De rechtsback zal geen 7 tot 8 punten meer verliezen op zijn eentje. Er is het probleem Sonck niet meer. En er is de ervaring nu met de play-offs. Hoe ernaartoe te pieken.

Maar goed het superieure Anderlecht zal kampioen worden met 30 punten voorsprong, de beker van belgie winnen met hun B-team, Real Madrid uitschakelen in de CL, en in de finale nipt de duimen leggen met penalty`s tegen Barca. Goed zo? Ben je blij nu? Of gaan ze de CL ook winnen?
30/07/2010 15:02
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Goh, ik denk dat wijzelf onze grootste tegenstander gaan zijn. Ik vind dat we indrukwekkend gekocht hebben (als Shikabala nog komt) en enkel Van Damme (niet te onderschatten) is weg. Enkel nog afwachten of we CL halen of niet? Volgens mij is dat nog een addertje ... Als we het niet halen, zie ik bv een Bous nog wel vertrekken ... Maar voor de competitie kan dit opgelost worden.

Ja sorry mannen, maar we werden vorig seizoen met méér dan een straatlengte voorsprong kampioen en ik denk niet dat we er nu slechter voorstaan hé?

Ik verwacht wel de gebruikelijke tegenstand van Club. Volgens mij hebben die ook niet slecht ingekocht, maar de spelers zullen hun vorm wel een héél seizoen moeten houden. Kouemaha en Perisic vond ik zeer sterk in de competitie op RSCA, maar gaande weg zijn die weggezakt en dan zie je dat het moeilijk wordt voor Club.

Van Standard verwacht ik toch niet echt véél. Sorry ... Niks met mijn afkeer te maken, maar ze hebben te veel cruciale pionnen verkocht! Stel dat Defour ook wegvalt? Tja ... Ik ben benieuwd naar de prestaties van Meteb, maar voor de rest is dat echt nog geen team.

Gent kan wel, maar valt nog af te wachten hoe zij het europees doen. Dat is nu éénmaal een feit dat onze belgische ploegen geen ervaring hebben om dan ook nog eens fit te zijn voor de competitie (behalve dan Brugge en RSCA, die dit gewoon zijn).

Genk? Geen flauw idee. Sympathieke ploeg, dus die mogen van mij wel mee bovenaan draaien :-)

Het zal tussen Brugge en RSCA gaan, waar RSCA favoriet is en de anderen spelen voor de derde plaats.

Hey guys, da's mijn bescheiden mening hé!


Mooi, correcte analyse denk ik. Hoewel ik Gent wel hoog inschat. MPH is weg en ik dacht dat dat een groot effect ging hebben, ik twijfel daar wat aan nu. Brugge gaat meedoen, ik zie er hier veel spreken over de kloof van vorig seizoen maar we starten allemaal vanaf nul, de rest is bullshit. Een competitie is lang en kan raar lopen.
30/07/2010 14:57
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Kzie niet in hoe FCB plots de reuzekloof met RSCA zou kunnen dichten. Vorig jaar stonden we 18 ptn voor op het einde, en dat met halvering van die 12ptn! ANders waren er het 24! Ook de jaren daarvoor was het verschil telkens minstens 15ptn. En tis niet dat ze zich plots hebben versterkt met Messi eh.
30/07/2010 14:33
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Goh, ik denk dat wijzelf onze grootste tegenstander gaan zijn. Ik vind dat we indrukwekkend gekocht hebben (als Shikabala nog komt) en enkel Van Damme (niet te onderschatten) is weg. Enkel nog afwachten of we CL halen of niet? Volgens mij is dat nog een addertje ... Als we het niet halen, zie ik bv een Bous nog wel vertrekken ... Maar voor de competitie kan dit opgelost worden.

Ja sorry mannen, maar we werden vorig seizoen met méér dan een straatlengte voorsprong kampioen en ik denk niet dat we er nu slechter voorstaan hé?

Ik verwacht wel de gebruikelijke tegenstand van Club. Volgens mij hebben die ook niet slecht ingekocht, maar de spelers zullen hun vorm wel een héél seizoen moeten houden. Kouemaha en Perisic vond ik zeer sterk in de competitie op RSCA, maar gaande weg zijn die weggezakt en dan zie je dat het moeilijk wordt voor Club.

Van Standard verwacht ik toch niet echt véél. Sorry ... Niks met mijn afkeer te maken, maar ze hebben te veel cruciale pionnen verkocht! Stel dat Defour ook wegvalt? Tja ... Ik ben benieuwd naar de prestaties van Meteb, maar voor de rest is dat echt nog geen team.

Gent kan wel, maar valt nog af te wachten hoe zij het europees doen. Dat is nu éénmaal een feit dat onze belgische ploegen geen ervaring hebben om dan ook nog eens fit te zijn voor de competitie (behalve dan Brugge en RSCA, die dit gewoon zijn).

Genk? Geen flauw idee. Sympathieke ploeg, dus die mogen van mij wel mee bovenaan draaien :-)

Het zal tussen Brugge en RSCA gaan, waar RSCA favoriet is en de anderen spelen voor de derde plaats.

Hey guys, da's mijn bescheiden mening hé!
30/07/2010 14:23
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
de mul naar standard...op huurbasis
30/07/2010 14:08
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
ik verwacht een competitie waar het allemaal veel dichter bij mekaar zal liggen, en waar er minder 'kleintjes'(STVV/cercel/ZulteW) zullen verrassen. Anderlecht, Genk, Gent, Standard, Brugge...en uitkijken wat Lokeren en Lierse kunnen. Overigens, als ze Defour nog kunnen houden, is Standard een héél fijn ploegsken, wel wat smalletjes als kern, maar kom
Waar ik alleszins wel benieuwd naar ben, is de evolutie van de jonge gasten bij Anderlecht en hoe de 'type'-ploeg zal evolueren. Als er 2 of 3 nu eens écht doorbreken (Legear? Lukaku? Suarez?)dan zal waarschijnlijk niemand Anderlecht kunnen stoppen.
maar ik vermoed dus een PO1 met de top en met halve punten, kortom ze zullen het vanaf bijna 0 onderling uitmaken.
30/07/2010 14:08
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Akkoord maar dan moet er hier niemand zeggen dat wij met minder belgen spelen dan anderlecht.

Zeg dat tegen Pietah ;D
30/07/2010 14:06
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Niemand. Alleen AA Gent of Standard misschien.


Over Club praat je niet?!?
Uw commentaar zit boordevol frustratie, ongelooflijk...
30/07/2010 13:49
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Niemand. Alleen AA Gent of Standard misschien.
30/07/2010 13:48
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?


Liever spelen met 11 goeie spelers van gelijk welke nationaliteit. Als we een Argentijn hebben die beter is dan een Belg ga ik niet zagen dat die Belg niet speelt ze. We zijn een clubteam, geen landenteam.

Akkoord maar dan moet er hier niemand zeggen dat wij met minder belgen spelen dan anderlecht.
30/07/2010 13:42
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Liever spelen met 5 belgen in de basis en 5 op de bank dan 5 belgen in de basis en geen op de bank.


Liever spelen met 11 goeie spelers van gelijk welke nationaliteit. Als we een Argentijn hebben die beter is dan een Belg ga ik niet zagen dat die Belg niet speelt ze. We zijn een clubteam, geen landenteam.
30/07/2010 13:40
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Je moet ze ook opstellen hé ;-) Wat voor nut heeft het om 10 derderangs spelers te hebben...

Liever spelen met 5 belgen in de basis en 5 op de bank dan 5 belgen in de basis en geen op de bank.
30/07/2010 13:37
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Ik verwacht toch wel een sterk Brugge dit jaar.
Titelstrijd tussen Anderlecht en Brugge???


Ik zou Standard toch noet onderschatten. 't Zal tussen die 3 ploegen gaan denk ik.
30/07/2010 13:36
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?


Ik denk dat niemand kan ontkennen dat RSCA de beste ploeg is. Maar daarom is de beste ploeg nog geen kampioen. Ik ben al blij dat we vorig jaar toch (even) goed, combinerend voetbal hebben gezien. Onze gastjes zijn nu ook een jaartje ouder, en laat ons hopen een jaartje rijper!


Onze gastjes zijn ook weer een jaartje ouder. En onze ploeg is nog jonger dan die van jullie.
30/07/2010 13:35
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?


Jullie hebben 8 Belgen in jullie kern, wij (brugge) 14 dus misschien spelen wij toch met meer belgen? :-)

Je moet ze ook opstellen hé ;-) Wat voor nut heeft het om 10 derderangs spelers te hebben...
30/07/2010 13:34
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
in de basis van anderlecht staan er 4 a 5 belgen wat bij club gelijk is.
30/07/2010 13:30
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Het kan vlug verkeren,al die verwachtingen,ik zeg,we beginnen allemaal van nul,en zoveel punten verschil zal het wel niet meer zijn,moesten ze weer kampioen worden.
Bij Brugge zitten ze met een serieus anderlechtsyndroom,maar zie hun sterker spelen als vorig jaar,als ze geen problemen hebben in de groep.
Standard blijft een vraagteken,niemand kan er iets van voorspellen.
Er kan nog veel veranderen tegen einde augustus,we kunnen nog voor verassingen komen te staan op gebied van transfers.
Ik denk wel dat bous nog een jaartje zal blijven,en niet zal doen als zijn maatje Vandamme,naar een ploeg gaan die enkel tegen de degradatie zal spelen,maar wel een zeer goed contract heeft,hij moet daar naar onze normen een zeer zwaar contract hebben,ik geloof niet dat er daar veel winstpremies zullen zijn,geen europees voetbal.
Maar iedere speler doet wat hij wilt,eigen keus,ben wel benieuwd,want ben een fan van het engels voetbal,die ik op de voet volg
30/07/2010 13:28
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Kouemaha, Akpala, Vargas, Dirar, Peresic, Dalmat, Marcos, Kluwkowski, Donk,... Ik denk toch dat wij met wat meer belgen spelen hoor ;D


Jullie hebben 8 Belgen in jullie kern, wij (brugge) 14 dus misschien spelen wij toch met meer belgen? :-)
30/07/2010 13:26
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Ik verwacht toch wel een sterk Brugge dit jaar.
Titelstrijd tussen Anderlecht en Brugge???
30/07/2010 13:20
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?


Wij hebben nochtans juist geïnvesteerd in ons plein en betalen nog Belgische spelers. Jullie? Sjiekebala?

Kouemaha, Akpala, Vargas, Dirar, Peresic, Dalmat, Marcos, Kluwkowski, Donk,... Ik denk toch dat wij met wat meer belgen spelen hoor ;D
30/07/2010 13:19
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

'k had het wel gezien hoor, die dt-fout, maar ik vond het als "voorspelling" leuker. Bedankt dat jij er dus ook zo over denkt. :-)


Ik denk dat niemand kan ontkennen dat RSCA de beste ploeg is. Maar daarom is de beste ploeg nog geen kampioen. Ik ben al blij dat we vorig jaar toch (even) goed, combinerend voetbal hebben gezien. Onze gastjes zijn nu ook een jaartje ouder, en laat ons hopen een jaartje rijper!
30/07/2010 13:17
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?


'KAMPIOEN! Niemand houd ons tegen! ;D'
Zoek de fout Vincente :-)

'k had het wel gezien hoor, die dt-fout, maar ik vond het als "voorspelling" leuker. Bedankt dat jij er dus ook zo over denkt. :-)
30/07/2010 13:15
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Ik zien het nog gebeuren dat we die Shikabala een loon gaan moeten betalen zonder dat die bij ons speelt met al die missere om hem bij ons te krijgen.


Daar zou ik toch niet voor vrezen. Waar een wil is, is een weg. En hij wilt naar Anderlecht. RSCA moet juist nog een kleine financiële effort doen, en hij is van jullie.
30/07/2010 13:15
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

ela, tis geen akker meer.
Nieuw veld en veldverwarming :-)

En nu hopen voor een beter oogst zeker?
30/07/2010 13:14
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Hij had het over uw voorspelling en niet over uw schrijfwijze. :-)


'KAMPIOEN! Niemand houd ons tegen! ;D'
Zoek de fout Vincente :-)
30/07/2010 13:14
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?


Wij hebben nochtans juist geïnvesteerd in ons plein en betalen nog Belgische spelers. Jullie? Sjiekebala?

Ik zien het nog gebeuren dat we die Shikabala een loon gaan moeten betalen zonder dat die bij ons speelt met al die missere om hem bij ons te krijgen.
30/07/2010 13:12
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Mijn spelling? Hoe schrijf je play-offs trouwens? ;-)

Hij had het over uw voorspelling en niet over uw schrijfwijze. :-)
30/07/2010 13:10
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Hahaha jij bent al even grappig als die voetballers op het akker van de boeren :)

ela, tis geen akker meer.
Nieuw veld en veldverwarming :-)
30/07/2010 13:10
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Hahaha jij bent al even grappig als die voetballers op het akker van de boeren :)


Wij hebben nochtans juist geïnvesteerd in ons plein en betalen nog Belgische spelers. Jullie? Sjiekebala?
30/07/2010 13:09
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Hopelijk dit jaar weer geen ploegske ala Moeskroen die voor puntenaftrek en competitie vervalsing zorgt. De enige waarvan we echt bang moeten hebben is ons eigen, remember Standard vorig seizoen, maar die kant zal het toch wel niet opgaan zeker? We zitten toch met een goede kleedkamer en goede verstandhouding binnen het team,... hoop ik.
30/07/2010 13:07
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?


Met dt :-)

Hahaha jij bent al even grappig als die voetballers op het akker van de boeren :)
30/07/2010 13:05
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?

Mijn spelling? Hoe schrijf je play-offs trouwens? ;-)


Met dt :-)
30/07/2010 13:03
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?


Zijn correcte spelling ook :-).

Het zal waarschijnlijk wel Anderlecht worden. Ze zijn nu eenmaal de beste club in België. Al zal Brugge ze het (zoals vorig jaar) wel opnieuw moeilijk maken denk ik. En nu hopen dat wij de lijn kunnen doortrekken in de Play-Offs.

Mijn spelling? Hoe schrijf je play-offs trouwens? ;-)
30/07/2010 13:02
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Succes anderlecht .
Hopelijk een spannende titelstrijd!
30/07/2010 12:58
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?


Je bescheidenheid siert je.


Zijn correcte spelling ook :-).

Het zal waarschijnlijk wel Anderlecht worden. Ze zijn nu eenmaal de beste club in België. Al zal Brugge ze het (zoals vorig jaar) wel opnieuw moeilijk maken denk ik. En nu hopen dat wij de lijn kunnen doortrekken in de Play-Offs.
30/07/2010 12:58
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?


Je bescheidenheid siert je.

Danku :) We moeten van niemand bang zijn, de enige die ik lang in ons spoor zie, is Standard. Met Berrier en Meteb hebben ze 2 hele goeie binnen gehaald :)
30/07/2010 12:55
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
KAMPIOEN! Niemand houd ons tegen! ;D

De leeftijden van Barrios en Chavarria zijn wel verkeerd :D Allez les Mauves!


Je bescheidenheid siert je.
30/07/2010 12:53
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
KAMPIOEN! Niemand houdt ons tegen! ;D

De leeftijden van Barrios en Chavarria zijn wel verkeerd :D Allez les Mauves!
30/07/2010 12:52
Ploegvoorstelling: Wie kan Anderlecht afstoppen?
Mooie analyse !
Reageer zelf
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren. Klik hier om in te loggen.


In de kijker
Degene die nog geen info ontvingen, sturen best nog eens een mail naar onzeclub(at)voetbalkrant.com, met vermelding van jouw ploegnaam.