Bond houdt vertrouwen in bondscoach
Na de verloren interland tegen Polen was er nochtans wat kritiek op de bondscoach. Die lijkt nu weer verdwenen. “We zijn op de goede weg en laten de bondscoach werkenâ€, legt Antoine Van Hove, voorzitter van de Commissie, uit in Het Laatste Nieuws. “Het is aan ons om wat geduld te hebben.â€