Video: Oranje-fans: "België was beter dan Argentinië"

Robby Morren, voetbaljournalist
| Reageer

Voeg Voetbalkrant toe als voorkeursbron op Google!

De Oranje-supporters verwachten dat Nederland de finale zal spelen tegen Duitsland. Degenen die wij interviewden vonden België overigens beter dan Argentinië.

Robby Morren, Manuel Gonzalez en Sander De Graeve in Sao Paulo

Corrigeer
Fout gevonden in bovenstaand artikel? Meld het hier!

Schrijf je nu in voor de Voetbalkrant nieuwsbrief

Meer nieuws

Meer nieuws