Anderlecht bezorgt bouwplannen Eurostadion een flinke knauw

Diederik Geypen
Diederik Geypen, voetbaljournalist
| 96 reacties

Voeg Voetbalkrant toe als voorkeursbron op Google!

De bouwplannen van het toekomstige Eurostadion zitten helemaal in het slop. De firma BAM/Ghelamco moest tegen 12 mei met een concreet voorstel op de proppen komen, maar dat kwam er niet.

Het bedrijf van Paul Gheysens kon tot op heden geen akkoord vinden met RSC Anderlecht, de voornaamste huurder van de nieuwe voetbaltempel.

Intussen blies de raad van bestuur van paars-wit het project af, aldus HLN. Andere gegadigden Besix en Denys komen zo weer in de running voor de bouw van het Eurostadion. Hoe dan ook is nu al duidelijk dat er een flinke vertraging op de plannen zit.

Corrigeer
Fout gevonden in bovenstaand artikel? Meld het hier!

Schrijf je nu in voor de Voetbalkrant nieuwsbrief

Meer nieuws

Meer nieuws