Özil kon dit geknapt uiltje na een zware feestnacht wel gebruiken
Voeg Voetbalkrant toe als voorkeursbron op Google!
Arsenal schreef zaterdag de FA Cup achter zijn naam na een klinkende 4-0-overwinning tegen Aston Villa. Het feestje na afloop in Noord-Londen was dan ook stevig.
En dus maakte Mesut Özil van de terugvlucht naar zijn familie in Duitsland gebruik om de nodige slaap in te halen. En hoe kan dat beter dan ... in de 'armen' van zijn trouwe viervoeter Balboa?
Schrijf je nu in voor de Voetbalkrant nieuwsbrief