Westerlo verliest nipt van beloften Chelsea
Voeg Voetbalkrant toe als voorkeursbron op Google!
Als voorbereiding op de zondagwedstrijd tegen Anderlecht speelde Westerlo dinsdag een oefenpartij tegen de beloften van zusterclub Chelsea. Westerlo verloor nipt met 1-2.
De Kempenaars kwamen wel op voorsprong. Al vroeg in de wedstrijd bracht Stef Wils Westerlo op 1-0. Na de rust zetten de beloften van Chelsea alsnog orde op zaken en werd het 1-2.
De Kempenaars kwamen wel op voorsprong. Al vroeg in de wedstrijd bracht Stef Wils Westerlo op 1-0. Na de rust zetten de beloften van Chelsea alsnog orde op zaken en werd het 1-2.
Schrijf je nu in voor de Voetbalkrant nieuwsbrief