Referee Department over 'handsbal' Refaelov: "Correcte beslissing volgens nieuwe regels"

© photonews

Er was veel te doen rond de mogelijke handsbal van Lior Refaelov voorafgaand het doelpunt van Yari Verschaeren. Frank De Bleeckere heeft daar nu duidelijkheid over verschaft.

Volgens de nieuwe regels telt het doelpunt dus wel. Sinds dit seizoen is ingevoerd dat een speler die onvrijwillig de bal raakt niet bestraft zal worden. Refaelov mocht de bal dus doorspelen naar Zirkzee, die op zijn beurt Verschaeren bediende.

— Royal Belgian FA (@RoyalBelgianFA) January 18, 2022

Meer nieuws