AZ wint niet zonder gevolgen

Voeg Voetbalkrant toe als voorkeursbron op Google!

AZ kon gisteren zijn eerste punten pakken door met 3-0 van FC Twente te winnen. Dit had spijtig genoeg voor AZ zijn gevolgen. De club zal het voor een tijdje zonder Barry Obdam en Olaf Lindenbergh moeten stellen. Obdam botste kort voor rust tegen een andere speler en werd na de match naar het ziekenhuis gebracht. Er wordt gevreesd dat hij een gebroken kaak heeft. Lindenbergh kwam er iets minder gehavend uit. Hij had slechts een gebroken neus.
Corrigeer
Fout gevonden in bovenstaand artikel? Meld het hier!

Schrijf je nu in voor de Voetbalkrant nieuwsbrief

Meer nieuws

Meer nieuws

Populairste artikels

Nederlandse Eredivisie

 Europa Play-offs - Finale
Ajax Ajax - Utrecht Utrecht

Nieuwste reacties