Romelu Lukaku zal snel terug op het veld staan na zijn corona besmetting: "Ik voel me goed"

Bart De Vré, voetbaljournalist
| Reageer
Romelu Lukaku zal snel terug op het veld staan na zijn corona besmetting: "Ik voel me goed"
Foto: © photonews

Voeg Voetbalkrant toe als voorkeursbron op Google!

Gisteren maakte Chelsea bekend dat Romelu Lukaku besmet was geraakt met het coronavirus. De Rode Duivel reageerde vandaag via Instagram.

“Enkele dagen geleden testte ik positief op COVID-19”, postte Romelu Lukaku op Instagram. “Ik voel me goed nu en zit de komende dagen in isolatie. Ik heb jullie berichten gezien. Bedankt daarvoor. Blijf veilig mensen.”

Corrigeer
Fout gevonden in bovenstaand artikel? Meld het hier!

Schrijf je nu in voor de Voetbalkrant nieuwsbrief

Meer nieuws

Meer nieuws

Populairste artikels

Premier League

Nieuwste reacties