Charleroi-spelers belaagd

Voeg Voetbalkrant toe als voorkeursbron op Google!

Na de wedstrijd zaterdag van Charleroi op het veld van Germinal Beerschot, hebben de fans van de Zebra's aggressief gereageerd tegen over hun eigen spelers. De harde kern van Charleroi wachtten de spelersbus op aan het stadion en bekogelden de spelers met flessen. De politie moest tussenbeide komen, niemand werd gewond.
Corrigeer
Fout gevonden in bovenstaand artikel? Meld het hier!

Schrijf je nu in voor de Voetbalkrant nieuwsbrief

Meer nieuws

Meer nieuws